Recensie Nayara Archibald 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://distintas.net/nayara-archibald
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Wat een superbabe. Enorm vrouwelijk en verleidelijk. En tijdens het neuken komt ze lekker los. Haar enkele keren geboekt in België voor ze naar Dubai ging om te schuilen voor Corona. En vertoeft nu in Parijs. Popt soms op in Amsterdam.

Kussen was in orde. Lichaam was perfect. Pik was lekker groot genoeg zonder een enorme mannenpik te zijn. Zoals ik zei alles lijkt vrouwelijk aan haar.

Halverwege de daad geteased van bare verder doen maar ze zei nee. Ze wou wel. Ik zag het. Maar niet verder gepushed. Ze zei dan ik wil jou wel bare neuken maar ik ben geen bottom bare. Duidelijke kans berekening haha.
Maar het is geven en nemen bij mij babe. En bovendien had ik gewoon zin om ze te blijven toppen. Overal geneukt. Op het bed. Tegen de muur. Op de grond. Dan naar de living op de tafel. Op de sofa. Op het aanrecht kont half in de spoelbak. Seks was zeer goed en alle strandjes tot we belanden in missio op het bed. Dan plots komt Nayara klaar zonder handen. Haar pik niet aangeraakt maar gewoon gespoten door het hameren van mijn pik in haar kontje. Ze trok me aan mijn nek naar haar toe in missio en begroef haar tong diep in mijn mond terwijl ze kreunde. Zeer tevreden naar huis gegereden.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een tijd geleden hier mee afgesproken. Het voelde vrij geforceerd en weinig interactie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan