Neuken VS gepijpt worden wat vinden jullie lekkerder?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry maar ik kon het niet laten ik wist dat jij het was hier je bericht in de topic welke fetish heb jij? Is ass worship of kont likken niet onderdanig?
[h3][/h3]
Jij had het over facesitting, ik heb het daar over ass worshippen (waar facesitting een onderdeel van kan zijn). Ik vind ass worshipping heerlijk om te doen en vind dat niet onderdanig. Facesitting zou kunnen maar hoeft niet per se.
 
En het hangt overigens altijd wel van de dame af ook. Die dame in de Doublet waar ik het over had kon geweldig pijpen en haar bezocht ik speciaal daarvoor (Samira heette ze). Terwijl het echt niet mijn ding is. Heb ook weleens een titjob/boobplay gedaan ondanks dat ik niet veel met borsten heb, maar als ze heerlijk zijn kan je soms niet anders.
Uiteindelijk hebben wij mannen altijd wel ergens een voorkeur voor, maar zal dat denk ik niet ons zwakte voor andere schoonheden van het vrouwelijk lichaam wegnemen. Denk dat we ook blij moeten zijn dat we gezonde hetero mannen zijn en blij zijn dat we kunnen genieten van alle vrouwelijke schoonheden met bijbehorende lichaamsdelen.
 
mark-rutte.gif
Daar kan een varken nog niet op klaar komen .
 
Het verschilt erg met welke dame, de sex plaatsvindt, ze hebben niet allemaal dezelfde kwaliteiten.
Heerlijk geneukt en klaargekomen in de strakke kutjes van Pearl, Dee Lilah, Isabel en Sharon.
Maar ook vele malen langdurig en onbeschrijflijk zalig gepijpt door Yvonne, waarbij ik vaak landurig tegen klaarkomen aanzat en een aantal keren haar mondje heb mogen volspuiten.
Anaal geneukt met een handvol schatjes, ook erg lekker.
Dus ik kan niet kiezen tussen pijpen en neuken, maar blijf het allebei doen, op zoek naar die ene topervaring.
 
Ik hou niet zo van virtuele sex en daar betaal ik al helemaal niet voor.
Wil ik naakte plaatjes zien met aktie, dan ga ik wel naar:
 
Het hangt van het standje af wie dominant c.q. onderdanig is. Degene die onderligt is altijd onderdanig. 🤪

Btw also: geef mij trouwens ook maar liever een lekkere geile sloppy hardcore gag gloeg gloeg pijpbeurt. Heb ik afgelopen donderdag van de pijpkoningin in Almere gehad. 😜
 
Het is beide lekker. Maar als een dame goed getrainde bodembekken spieren heeft gaat mijn voorkeur uit naar een "cowgirl" positie waar bij zij mij door het langzaam op en neergaan en goed gebruik van de bodembekken spieren tot een hoogtepunt brengt.
 
Het is beide lekker. Maar als een dame goed getrainde bodembekken spieren heeft gaat mijn voorkeur uit naar een "cowgirl" positie waar bij zij mij door het langzaam op en neergaan en goed gebruik van de bodembekken spieren tot een hoogtepunt brengt.

Dit vind ik ook het grote voordeel van neuken tov pijpen. Vaak kosten pzc extra en CIM al helemaal (als ze het al doet). Dus bij je orgasme nog uitgemolken worden zit er niet in bij het pijpen. Maar een dame die echt goed is en je echt wil plezier melkt het zo eruit als je in haar zit hoor.
Bij een raamdame waar ik nu vaker kom eindig ik altijd in prone bone en zij is dan zo goed dat ze knijpend op en neer gaat en met haar kont alle zaad eruit melkt als het ware. Nou, als dat niet zalig is dan weet ik het ook niet meer. Dan ben je dus echt in de hemel voor een paar seconden.
 
Dit vind ik ook het grote voordeel van neuken tov pijpen. Vaak kosten pzc extra en CIM al helemaal (als ze het al doet). Dus bij je orgasme nog uitgemolken worden zit er niet in bij het pijpen. Maar een dame die echt goed is en je echt wil plezier melkt het zo eruit als je in haar zit hoor.
Bij een raamdame waar ik nu vaker kom eindig ik altijd in prone bone en zij is dan zo goed dat ze knijpend op en neer gaat en met haar kont alle zaad eruit melkt als het ware. Nou, als dat niet zalig is dan weet ik het ook niet meer. Dan ben je dus echt in de hemel voor een paar seconden.
Hi Eegle 99,
om welke raamdame gaat dit misschien kan ik haar dan ook een bezoekje gaan brengen om dit te ervaren
 
Zowel laten pijpen als neuken. Ik ga meestal voor 2x en dan hanteer ik andere proporties van pijpen en neuken. De eerste keer laat ik me liever langer pijpen en de tweede keer neuk ik liever wat langer :p
 
Ik vind beide niks. Bij pijpen doen de meeste meiden me vaak pijn en neuken vind ik niks met condoom of een niet natte kut. Dus dat doe ik alleen thuis.
Bij een DVP vind ik het het lekkerst om met veel olie te worden afgetrokken en tieten te neuken. En dat moet langzaam worden opgebouwd, af en toe pauze, zodat je explodeert als je komt. (En dat heb ik niet als ik neuk.)
 
95% van mijn bezoeken zijn pijpen alleen. Heerlijk om te gaan liggen en je laten bedienen tot je de laatste druppel uit je ballen hebt gespoten. De keren dat ik geneukt heb was omdat de dame zelf er letterlijk om smeekte. Kan die op één hand tellen. Een latina in VT jaren terug, ik zweer het die kont vergeet ik nooit. Heb ze helemaal uit elkaar geneukt haha. Ze schreeuwde gans VT bij elkaar. Zelf vraag ik er nooit om, ik laat me liever verwennen en berijdt worden vind ik niet zo geil dus vandaar.
 
Ik heb inmiddels enkele tientallen vrouwen bezocht. Er zijn er maar weinig die echt lekker kunnen pijpen: Lisa uit Rotterdam (uit Oekraine, hoop dat ze ok is), Karina uit Den Bosch (nu aanwezig). Maw, neuken vind ik lekkerder
 
Pijpen, mits goed gedaan, is hemels. Maar neuken is even zo lekker. Als het gaat om klaarkomen is dat weer een heel ander ding. Het liefst kom ik klaar door een goede handjob, zelden door een blowjob en in privésfeer, als het zonder condoom is, liefst in het kutje.
 
Als ik moet kiezen! Dan is het gepijpt worden. Vooral wanneer ik oogcontact heb, en zij uitdagend uit haar ogen kijkt. En met haar tong via mijn ballen langs mijn stijve, en met tong over mijn eikel rondjes draait, en plotseling verdwijnt mij stijve in haar mond. Ja . . . gepijpt worden vind ik lekkerder.
 
Hoezo.. het is toch van jezelf? Waarom moeten wij het dan wel? 🤔 Weet je ook eens hoe het is 🤣🤣
Ik zeg mannen die willen dat een vrouw CIM en evt ook slikken doet moeten niet zeuren als een vrouw dat niet doet/wil zolang ze of niet zelf door een squirtende vrouw in hun mond zijn gespoten danwel de cumkiss doen. Ik heb beide al meegemaakt en heb dus enig idee bij hoe een vrouw dat zou kunnen beleven. Wat ik er nog bij wil zeggen is dat het enorm veel uit maakt hoe geil je bent. Als je maar een beetje geil bent dan hoeft het niet zo maar als een vrouw je enorm heeft opgegeilt dan doe je gewoon mee :cool:
 
Zijn er hier werkelijk mannen die in hun pubertijd niet nieuwsgierig waren naar hoe hun cum smaakte? Ben ik de enige zeker weer? 😅

Vond het niet eens vies trouwens. 😳

Oh ja, squirtende vrouw al paar maal mogen beleven. Erg geil en wellicht door mijn eigen opwinding ook niet echt vies.

Dus de cum kiss staat nog open op mijn lijstje. 😁
 
Zijn er hier werkelijk mannen die in hun pubertijd niet nieuwsgierig waren naar hoe hun cum smaakte? Ben ik de enige zeker weer? 😅

Vond het niet eens vies trouwens. 😳

Oh ja, squirtende vrouw al paar maal mogen beleven. Erg geil en wellicht door mijn eigen opwinding ook niet echt vies.

Dus de cum kiss staat nog open op mijn lijstje. 😁

Niks vies aan Cum. Bij voorkeur van mezelf wel. Cumkissing is idd leuk.Mzzr weinig dames staan erom te springen . Nochtans denkik dat vele lullen slechter smaken dan de gemiddelde shot sperma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan