Recensie Nicky, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

connectme

Wandelaar
Forumpionier
27
03/07/21
14
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7602870-nicky
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
echt een afwerkadresje, misschien voor een quicky ideaal, maar niet voor mij.

andere dame kwam er bij riep trio trio, ik gaf aan nee.

trekt mij een gezicht en loopt zo weg, tja kan aan mij liggen maar ik kwam toch echt niet voor een trio.
dus als ik nee zeg is dat opzich niet zo gek.

daarnaast heeft de dame waar ik voor kwam weinig intresse.
bij 1 zuig , werd er al geroepen kom op???????????
het is afwerken en wegwezen.
en er word veel glijmiddel gebruikt.

fotos zijn behoorlijk bewerkt.
 
echt een afwerkadresje, misschien voor een quicky ideaal, maar niet voor mij.

andere dame kwam er bij riep trio trio, ik gaf aan nee.

trekt mij een gezicht en loopt zo weg, tja kan aan mij liggen maar ik kwam toch echt niet voor een trio.
dus als ik nee zeg is dat opzich niet zo gek.
Wat flauw van jouw, misschien had ze interesse in jouw leuter :)

Overigens ziet Mickey er wel lekker uit qua figuur.
 
Deze vrouw heeft ook al weer "whore" in de aanhef van haar Kinky profiel staan....

Laatst was ik bij een Braziliaanse DVP die zichzelf "slet" noemde in haar Kinky-tekst, met een aanhef die weinig aan de verbeelding overliet, iets van "Kom deze vuile slet volspuiten!" Toen ik tijdens de date zei te hebben getwijfeld of ik haar zou bezoeken vanwege dit woordgebruik (ik zie het als teken van gebrek aan zelfrespect, wat ook leuk contact in de weg zal staan) keek ze mij verbaasd aan.

Met google translate hebben we toen de tekst naar Portugees vertaald. Boos schudde ze haar hoofd, een hand voor haar mond van verbazing. Een paar dagen later zag ik dat de profieltekst was aangepast en alle verwijzingen naar "slet" etc. eruit gehaald waren.

Ik denk dat wanneer een dame "slet" etc. in haar tekst heeft staan zij hier meestal geen weet van heeft en dus onbedoeld een bepaald type cliënt met bepaalde verwachtingen aantrekt die zij mogelijk niet zou willen aantrekken.
 
Ik begrijp dat mijn reactie wat off-topic kan lijken. Dan een meer on-topic vraag: gesproken taal "Nederlands" en origine "Oost-Europees" is dat juist? De dame komt toch uit Zuid-Amerika? Je noemt verder dat de algehele hygiëne "onvoldoende" is maar in je recensie lees ik niets waar dit uit zou blijken.
 
Klopt de onvoldoendes kloppen de rest niet. Heb dit niet nagekeken op de adv. Wat ik normaal wel doe omdat ik er een beetje klaar mee was.

Ik zal indien de info nog Aanwezig is dit vananvond corrigeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan