Recensie Valentina, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
123
07/07/21
113
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4477411-valentina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren bij een aantal dames geprobeerd een date te krijgen, leek nogal moeilijk te gaan, weinig reactie op apps. Uiteindelijk met valentine afgesproken.
Als eerste, het is zeker de dame van de foto's, ze zijn wel flink gephotoshopped of misschien van een paar jaar geleden. Kreeg alleen een straat, bleek later 5 min verderop in een hotel te zitten. Bij aankomst kwam ze me ophalen want hotel had pasjes om binnen te komen. Ze zag er niet onaardig uit dus voor een uur gegaan. Na betaald te hebben bleek dat er eigenlijk bijna niets in de basisprijs van 200 euro zat. Pijpen was met, zoenen beetje op de lippen, mocht niet beffen etc. Voor 50 euro extra kon dat wel. Tja toch maar gedaan, maar ook dat was de moeite niet echt, nog steeds passief en beffen vond ze na een paar min wel genoed ( en nee dat licht echt niet aan mij haha). Ze was verder niet onaardig of heel koud maar er straalde ook geen enthousiasme of passie vanaf. Daarna werd ook snel duidelijk dat ik maar 1 keer mocht. Ze had eten besteld dat eraan kwam, wat ze wilde halen. Of kon gaan... stond na 35 min weer buiten.

Tja ik heb ergere dates gehad, want de sex was opzich goed. Echter voor 250 euro is dit totaal niet de moeite waard, als het 100 gekost had zou het beter zijn geweest. Dan nog geen herhalingsgevaar. Dus tip van D, sla deze add over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan