Recensie Nok, Farrida, Vlaardingen (Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kwam Nok gisteren per toeval tegen bij Korat.
Zij deed de deur open, heel aardige en mooie vrouw.
Zij gaf aan als enige dame vrij te zijn. Gauw een kamer in gedirigeerd. Met of zonder extra's? Met is +60 €. Daarvoor gekozen.
Zij heeft een mooi lichaam met mooie natuurlijke tietjes en tepels, je mag overall aan zitten, alleen van vingeren lijkt zij niet te houden. Ook doet zij niet aan TZ, maar welke Thaise massagedame doet dat dan? PZC niet gevraagd.
Massage stelde niet zo heel erg veel voor, maar was wel aangenaam. Erotisch gedeelte was wel lekker, vooral kon zij zelf erg genieten van mijn inzet.
Dus een lieve, mooie dame met veel mogelijkheden. Zij zal mij vast terug zien.
 
Laatst bewerkt:
Zondagmiddag naar Korat Thai Rotterdam voor een massage. Ik had geen afspraak, Nok was de eerste die beschikbaar was.

Afgesproken voor een massage van een uur (90€), zonder "extra's", vroeg zij een paar keer naar.

En heel goede douche op de kamer, schoon, goeie straal en eenvoudige bediening. Gewoon goed. Daarna op bed gaan liggen , Nok had zich al helemaal uitgekleed en stond klaar om te beginnen. Een prachtig lichaam, mooie borstjes.

Ze kwam nog 2 of 3 keer terug met de opmerkingen "je wilt alleen massage? geen extra's? wat jammer dat je geen extra's wilt. " nee dank, alleen een lekkere massage. Daarna is ze er ook niet meer over begonnen.

De massage van de achterkant was gewoon goed, stevig, tussendoor even erotisch kietelen tussen de benen, ballen en bilnaad. Ook fijne massage van de billen. Na omdraaien en voorreffelijke handjob, volgens alle regelen der kunst, terwijl zij op haar knieen zat tussen mijn benen. Ze deed het heel geconcentreerd en liefdevol. Daar heb ik echt van genoten. Na klaarkomen heeft ze nog lekker benen, dijeen, voeten gemasseerd. Uiteindelijk werd het een heel ruim uur, ze is geen klokkijkster.
Daarna nog gedoucht. Ik heb haar 20€ exra gegeven wegens de goede handjob.

Nok is een rustige en vriendelijke vrouw met een mooi lichaam en gouden handjes. Ik zou haar zeker weer eens bezoeken als ik weer in Rotterdam ben.
Het uurtarief van deze salon is heel redelijk.
 
Nok is sinds vandaag (27-4-24) terug bij Farrida (Vlaardingen) na een korte tijd dat ze bij Korat Thai, Rotterdam gewerkt heeft. Ik ben een keer in Rotterdam geweest, maar zowel de locatie als de reistijd stond mijn niet aan. Omdat ik haar regelmatig bezoek, ben ik blij dat ze weer terug is. Dus vandaag maar gelijk weer bij haar langs geweest.

Nok is een geweldig dame. Soms een beetje chaotisch, maar ze is heel lief. Ze is zeker de moeite waard om bij haar langs te gaan.
 
Nok is sinds vandaag (27-4-24) terug bij Farrida (Vlaardingen) na een korte tijd dat ze bij Korat Thai, Rotterdam gewerkt heeft. Ik ben een keer in Rotterdam geweest, maar zowel de locatie als de reistijd stond mijn niet aan. Omdat ik haar regelmatig bezoek, ben ik blij dat ze weer terug is. Dus vandaag maar gelijk weer bij haar langs geweest.

Nok is een geweldig dame. Soms een beetje chaotisch, maar ze is heel lief. Ze is zeker de moeite waard om bij haar langs te gaan.
Ja is jammer dat ze niet met me wil neuken....
Ze zei te groot.....snap ik niet.
Ben bij dames geweest die kleiner en slanker waren en ging gewoon
 
Terug
Bovenaan Onderaan