Recensie Nora Angel Massage Winschoten 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
202
19/08/21
92
28
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€ 50 incl drankje
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoals jullie in mijn vorige recensie hebben kunnen lezen, is een afspraak maken bij o.a. Angel Massage in Winschoten eigenlijk een gok hoe het zal zijn als je er arriveert. Nu dus ook weer. Vanuit mijn woonplaats is het toch bijna een uur rijden naar Winschoten, dus bellen is verstandig....zou je denken. Wederom heb ik gebeld en afgesproken voor een uur met aankomst op een bepaalde tijd......'geen probleem, twee dames zijn dan beschikbaar' was het antwoord.
Toen ik aankwam op de afgesproken tijd klopte dat ook en zou ik met Nora naar boven gaan maar toen er na mij een andere klant binnen kwam, werd het ineens een heel ander scenario. Ik zou nu minstens een uur moeten wachten, of een normale ontspanningsmassage moeten ondergaan door een andere dame. Hoezo afspraak, dat is al de tweede keer. Daar zakt je broek toch van af (een voordeel is dat dat later ook moest gebeuren :)) Ik werd een beetje pissig, ook al omdat de andere klant later kwam en ik, in mijn ogen, duidelijke afspraken had gemaakt. Tevens was dit al de tweede keer. Nora voelde dit blijkbaar. Als een speer rolde er ineens een ander scenario uit de kast. Ik zou een half uurtje kunnen met extra verwennerij. Nou vooruit dan maar, nu we er toch zijn en Willy op knappen stond. Nora liep heen en weer de trap op en neer als een ware atleet, ze was echt heel hyper de pieper, niet echt een goed uitgangspunt voor een erotische ontspanningsmassage. Eenmaal met de massage begonnen merkte ik op dat ze wel hele mooie natuurlijke borsten had, waar ik door haar werd uitgenodigd om er lekker mee te spelen. Haar massage was mij te ruw en veel te gehaast. Na 10 minuten werd ik verzocht om om te draaien en toen kon het ware feest beginnen met knallende kurken. Maar omdat alles vrij ruw en gehaast werd afgeraffeld door Nora leek het meer op een after party, maar toch nog wel binnen het half uur verschoot ik mij kruit. Snel spoedde Nora zich uit de kamer om naar de andere klant te gaan....ik vraag me toch af wie dat zou zijn, vast een heeeeeeeel belangrijk persoon.
Als alles niet zo gehaast zou zijn geweest, kreeg ze van mij 5 sterren, maar nu helaas hooguit 3. Het blijft moeilijk om goede afspraken te maken met deze salon. Jammer, hoe meer klanten wegwerken hoe beter lijkt het. IEMAND NOG TIPS VOOR EEN BETERE SALON OF PRIVEMASSAGE IN DE PROVINCIE GRONINGEN? Mag via pm.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
€ 75 incl drankje
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag opnieuw een poging ondernomen om Nora in Winschoten te bezoeken. En deze poging was het meer dan 100% waard. Had ruim van te voren afgesproken met Nora, als het nu nog mis kon lopen?
Vandaag was ik redelijk op tijd en was Nora haar eerste klant. In tegenstelling tot mijn vorige recensie was Nora nu uitermate ontspannen en kalm. Na een douche beurt kon het feest beginnen. Liggend op mijn buik werd er toch wel om de 10 seconden gespeeld door haar met mijn grote vriend, ze kon er niet van afblijven leek het wel. De massage was prima, maar heb ook wel eens beter gehad. Het was meer sensueel dan gericht op de spieren, ook niks mis mee natuurlijk.
Na een klein half uurtje kon ik me omdraaien en mocht ik met haar mooie borsten spelen, wat een genot. Tevens af en toe haar poesje strelen.
Een heerlijk hoogtepunt volgde. Alleen jammer dat het al met al toch maar zo'n 50 minuten heeft geduurd i.p.v. een uur, maar dat mag de pret niet drukken. Herhaling nu wel aanwezig.
 
Afgelopen voorjaar al bij Nora geweest.
Reden dat ik nu pas een review schrijf is omdat ik eerder geen acount aan wou maken.
Ik heb destijds voor een massage met bad gekozen voor 1 uur.
Eerst haalde ze wat te drinken voor mij.
Daarna begonnen we in bad, dat was voornamelijk veel wassen en m'n kleine vriend werd zo nu en dan een beetje gestreeld.
Daarna op bed voor de massage, eerst mocht ik op mn buik liggen en werd ik van top tot teen gemasseerd, hierbij werd m'n kleine vriend niet vergeten en ik kwam dan ook zeer snel. Ik stond ook behoorlijk op knappen en wellicht dat de zenuwen ook mee speelden.
Daarna wel verder gegaan en ze vroeg of ik nog een 2e keer kon komen. Dat moet wel lukken zei ik.
Toen mocht ik op m'n rug liggen en ging ze verder met masseren. Het viel me op dat ze vaak erg ongeinteresseerd voor haar uit zat te staren en wel erg vaak naar de klok keek. De massage was wel oke maar ze had wel wat meer passie uit mogen stralen. Uiteindelijk ben ik nog wel een 2e keer gekomen met veel overdreven gekreun van Nora.
Omdat ik 2 x ben gekomen krijgt ze van mij nog wel 3 sterren maar omdat ze zo ongeintereseerd overkwam en omdat er in bad weinig te merken was van een "erotische" massage zit er voor mij geen herhalingsgevaar in bij Nora.
 
Twee weken geleden bij haar geweest. Had niet van tevoren gebeld, en gewoon de gok genomen.
Aangekomen deed zij de deur open, en stelde voor dat zij mij wilde masseren.
Later bleek dat zij "deurdienst" en "telefoondienst" had.
Daardoor verliet ze mij 2x.
Had het bad arrangement, inclusief neuken.
Haar naam is overigens Nora/Thai-Pet en heeft een leeftijd van 42.
Ging allemaal wat moeizaam, zoals hierboven genoemd en niet de moeite waard voor een 2e x
Was ik wat eerder lid geworden van dit forum, had ik het kunnen weten....
 
zelfde ervaring als hier boven , ik doe altijd 90 min. maar met Nora gaat dat niet weer gebeuren beetje aaien in het bad , tepels mochten niet aangeraakt worden ,
Na half uur op het bed verder dacht ik maar nee het werd afgebroken en werd voorgesteld aan Nana en was stiekem wel opgelucht dat ze vetrok.
Met Nana was een heel ander verhaal leuke massage en de seks was gewoon lekker niks terughoudend en zeer enthousiast .
zeker voor herhaling vatbaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest laatst in het Noorden van het land zijn voor een afspraak met een andere dame. Maar omdat deze afspraak later in de avond stond had ik mij de dag ervoor al ingelezen in nabij gelegen massage spots om de tijd te doden. En Angel massage in Winschoten lag erg dichtbij.

Dus in de auto, 2 uur naar Winschoten.. Eenmaal aangekomen in de pisregen snel naar de voordeur gegaan, op de bel gedrukt. En daar deed een erg leuke dame de deur open. Ze zei dat ze Nora heette.

Ik had op de website al gezien dat Nora van te voren moest worden "ingeboekt" vanwege hoge interesse.
Dus ik dacht al van, shit. Nu gaat ze me zeker aan de andere dames voorstellen. Maar nee hoor.
"Hoe lang wil je?"
"Met jou?"
"Jazeker"

Ik wilde graag 2 uurtjes incl. jacuzzi. Op de jacuzzi moest ik wel een halfuurtje wachten want daar zat al een andere klant in.
Geen probleem. Wij naar een andere kamer waar ik eerst de financiën heb geregeld. Daarna konden de kleren uit. Nora is toen begonnen om mijn achterkant de masseren.

Wel fijn dat ze de halve kan hete olie over m'n rug liet vallen :*)
Maar voor de rest was de massage top.

Na ong een halfuurtje was de andere klant weg en konden wij van kamer wisselen. Even snel met een handdoek over de gang. Vervolgens kon ik gelijk de warme jacuzzi in.

Al snel volgde Nora mij in de jacuzzi. En met zo'n mooie dame samen in bad was niet vervelend. Vervolgens heeft ze mij goed schoongemaakt. Terwijl ze al teasend aan mijn pielemuis zat.

"Hou je van wijn?"
"Nee, bier".
"Corona lekker?"
"Ja hoor"

Toen sprong ze uit bad om vervolgens 2 Corona's te halen ( incl limoen partje ).
Dat was niet vervelend. Leuke dame, lekker bad en een lekker biertje. Vervolgens hebben we gewoon lekker gekletst onder het genot van ons drankje.

Nadat deze op was hebben we ons afgedroogd en ben ik op bed gaan liggen. Nora kwam er vervolgens bij is verder gegaan met haar massage.
Achterkant snel afmaken en toen omdraaien.

Toen ze body2body over m'n lichaam heen begon te glijden stond mijn jongheer al snel op volle sterkte en hier maakte zij optimaal gebruik van.
Maar omdat ik die avond al een andere afspraak had staan met een dame. En dit puur was om de tijd de doden. Vroeg ik haar om mij niet naar een hoogtepunt te trekken. (Overigens zei ik natuurlijk niet dat ik een afspraak had met een andere DVP).

Maar ze vond het wel jammer. Maar dat mocht de pret niet derven.
Vervolgens heeft ze mij oprecht een HEERLIJKE hoofd massage gegeven waarbij het kippenvel over m'n lichaam stond.

Hierna hebben we nog even lekker gekletst. Hebben we nog nummers uitgewisseld voor een evt volgende afspraak en heb ik mijn gedag gezegd.

All in all heb ik een mega positieve ervaring gehad met Nora. Als het niet was voor de enorme afstand zou ik er vaker komen. Maar helaas woont ze niet om de hoek..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan