WHEM Noraly, Rotterdam

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, graag jullie hulp!

Tot ruim een jaar geleden sprak ik regelmatig af met Noraly - mooie Surinaamse dame uit Rotterdam noord. Ik ben haar mailadres daarna kwijtgeraakt door een issue met m'n inbox. Is er iemand die nog contact met haar heeft of nog met haar afspreekt?

Zijn natuurlijk genoeg mooie dames in Rotterdam, dat is het probleem niet. maar zij heeft iets dat ik niet los kan laten. Naast de overheerlijke pijpbeurt is ze leuk, lief, fijne ontvangst, neemt de tijd voor een wijntje en kletspraatje, etc etc.
Kortom: voelde altijd meer als een date met een leuke vrouw ipv het klokkijken en 'afwerken' wat bij andere vrouwen gebeurt.

Raar om toe te geven maar ik werd bij Noraly gezien, gehoord en voelde mij echt op m'n gemak bij haar. Herkent iemand dit?
Ik Begrijp natuurlijk dat ze dit beroepsmatig doet en er van haar kant geen 'echte' gevoelens zijn. Maar maakt wel dat ik graag specifiek bij haar terug wil komen.

Dus.. anyone een idee wie ik bedoel en of ze nog actief is??
 
Heren, graag jullie hulp!

Tot ruim een jaar geleden sprak ik regelmatig af met Noraly - mooie Surinaamse dame uit Rotterdam noord. Ik ben haar mailadres daarna kwijtgeraakt door een issue met m'n inbox. Is er iemand die nog contact met haar heeft of nog met haar afspreekt?

Zijn natuurlijk genoeg mooie dames in Rotterdam, dat is het probleem niet. maar zij heeft iets dat ik niet los kan laten. Naast de overheerlijke pijpbeurt is ze leuk, lief, fijne ontvangst, neemt de tijd voor een wijntje en kletspraatje, etc etc.
Kortom: voelde altijd meer als een date met een leuke vrouw ipv het klokkijken en 'afwerken' wat bij andere vrouwen gebeurt.

Raar om toe te geven maar ik werd bij Noraly gezien, gehoord en voelde mij echt op m'n gemak bij haar. Herkent iemand dit?
Ik Begrijp natuurlijk dat ze dit beroepsmatig doet en er van haar kant geen 'echte' gevoelens zijn. Maar maakt wel dat ik graag specifiek bij haar terug wil komen.

Dus.. anyone een idee wie ik bedoel en of ze nog actief is??
Jazeker. Stuur me een pb
 
Nou, tada! ✨

Ik werd door iemand op dit forum gewezen. Totaal niet verwacht dat er nog mensen op zoek waren naar mij, het is al een hele tijd geleden 😄

Voor de goede orde: ik ben in feb 2022 verhuisd en heb sindsdien met niemand meer afgesproken of contact gehad. Niet alle berichtjes hier kloppen dus. 😉
Ik heb over het algemeen geen vervelende ervaringen via SJ gehad maar achteraf zijn er toch wat dingen gebeurd die ik niet heel tof vind. Mijn (gelukkig oude) huis werd meerdere keren zomaar bezocht, mijn persoonlijke gegevens werden opgezocht en gedeeld, etc.
Dat maakt dat ik er niet meer bereid ben om te ontvangen.

Op dit moment ben ik niet van plan om nog te adverteren, maar mochten we in het verleden meerdere keren hebben afgesproken dan mag je me een DM sturen. Wellicht kunnen we dan iets afspreken.

Liefs,
Noraly
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan