Nuru Massage + sex (intiem)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MikeyH

Newbie
17
07/11/22
22
Hoi allen!

Wie weet bij welke dame in de regio Noord Brabant, Gelderland, Noord Limburg ik een goede Nuru massage kan krijgen i.c.m. sex. Het aanbod op Kinky/sexjobs lijkt erg schaars te zijn, maar wellicht dat iemand van jullie buiten die websites om nog een tip heeft. Alvast bedankt!
 
Hi, lijkt me ook zalig. Bij de massage salon wel eens nuri gehad, maar intiem niet op menu, is toch zeker een anti-climax. Heb op red lights in België, o.a. in Hasselt (via sexymassages) wel aantrekkelijke advertenties voor de combi gevonden, maar heb nog geen recensies gevonden. Heb wel het plan om het half december uit te zoeken. Any referenties zijn welkom vooraf.
 
Hi, lijkt me ook zalig. Bij de massage salon wel eens nuri gehad, maar intiem niet op menu, is toch zeker een anti-climax. Heb op red lights in België, o.a. in Hasselt (via sexymassages) wel aantrekkelijke advertenties voor de combi gevonden, maar heb nog geen recensies gevonden. Heb wel het plan om het half december uit te zoeken. Any referenties zijn welkom vooraf.
Condooms gaan helaas niet samen met massage olie....kan latex niet tegen 😉
 
Ligt er echt aan welke massage olie je gebruikt. Simpele massage olie van de kruidvat is indd niet bedoelt voor glijmiddel en condooms want deze tasten het condoom aan waardoor hij makkelijker scheurt (beetje dom als je die gebruikt in dit vak) maar bij professionele olie (bijv body2body olie) kan je dit prima gebruiken icm condooms.

Alsnog kun je beter glijmiddel pakken tijdens de seks, is beter voor de PH waarde van een dame 😬
 
Heb jij ervaring met druivenpitolie? Levert dat ook problemen met de PH waarde op?
Ik ken het alleen als voedingswaren. Zou die niet gebruiken als intieme glijmiddel nee.

Edit: ik heb even wat research gedaan en als je iets wil proberen, zou ik iets proberen in deze trant (zie link), zie de bijgevoegde afbeelding waarom de keus voor deze (hij lijkt PH vriendelijk maar het blijft even gokken, wederom zou ik hem niet gebruiken icm condooms omdat het geen "erotische" olie is)

 

Bijlagen

  • Screenshot_20230125_161923_Chrome.jpg
    Screenshot_20230125_161923_Chrome.jpg
    54 KB · Weergaven: 21
Hi, lijkt me ook zalig. Bij de massage salon wel eens nuri gehad, maar intiem niet op menu, is toch zeker een anti-climax. Heb op red lights in België, o.a. in Hasselt (via sexymassages) wel aantrekkelijke advertenties voor de combi gevonden, maar heb nog geen recensies gevonden. Heb wel het plan om het half december uit te zoeken. Any referenties zijn welkom vooraf.
Beste,

Bent u hier al geweest?
 
Er zijn heel wat van die massagesalons die wel Nuru aanbieden maar geen intiem, tenminste niet op hun advertenties. Maar eens op de kamer kan er dikwijls toch wel wat meer.En het lijkt me ook geen goed idee om dat meteen te vragen, maar als het wat meezit vragen ze het zelf wel.
Voor de zekerheid kan je ook vooraf als je aan de telefoon een afspraak maakt even naar de mogelijkheid van intiem informeren. Maar vermoedelijk zul je daar net zoals op de advertenties staat (of niet staat) een neen krijgen. Het overgrote deel van die massagesalons en de meisjes doen enkel massage, eventueel wel met een handmatig hoogtepunt. Meer niet. Tenminste officieel, maar op de kamer kan er zoals al aangehaald soms wel heel wat meer.
Beetje zoeken (en hier op het forum lezen) en je vindt zeker een plek voor Nuru met intiem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan