NZC forum ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bert3659

Newbie
3
16/07/22
1
Dag

Ik probeer op het NZC forum te registreren maar krijg geen bevestigingslink. Ook op contact wordt niet gereageerd. Weet iemand of het forum geen nieuwe leden accepteert? Of dat die niet meer actief is?

Groet

Bert
 
Dat is daar inderdaad een heel geklooi. Ben zelf al jaren lid, kom er zelden en kreeg regelmatig de mededeling dat mijn inloggegevens niet zouden kloppen. Als je dan aangeeft ww vergeten (onzin maar wat moet je dan) volgde eerst een link naar een niet bestaande of werkzame pagina en kreeg je geen link. En als het al eens wel lukte werd ik na 5 minuten al weer van de site gegooid en werd het ww bij hernieuwd inloggen weer niet herkend. Een tijdje moest ik voor ieder bezoek mijn ww opnieuw aanvragen/instellen om eenmalig te kunnen inloggen. De laatste paar keer ging het gelukkig wel goed maar heb daarvoor regelmatig taal nog teken vernomen als de link niet geleverd werd. Ook het aanschrijven van de beheerder daarover was als ik me goed herinner vruchteloos. Soms lukt het dan opeens weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Dat is daar inderdaad een heel geklooi. Ben zelf al jaren lid, kom er zelden en kreeg regelmatig de mededeling dat mijn inloggegevens niet zouden kloppen. Als je dan aangeeft ww vergeten (onzin maar wat moet je dan) volgde eerst een link naar een niet bestaande of werkzame pagina en kreeg je geen link. En als het al eens wel lukte werd ik na 5 minuten al weer van de site gegooid en werd het ww bij hernieuwd inloggen weer niet herkend. Een tijdje moest ik voor ieder bezoek mijn ww opnieuw aanvragen/instellen om eenmalig te kunnen inloggen.de laatste paar keer ging het gelukkig wel goed maar heb daarvoor regelmatig taal nog teken vernomen als de link niet geleverd werd.
Kennelijk wiilen ze NZC niet makkelijk maken.
 
Toevallig net voor het eerst in weet ik hoe lang een mailtje gekregen dat er een nieuw bericht was (een gevolgd item?) op het nzc forum. Pas na meerdere inlogpogingen kwam ik er in. Heb geloof ik ook al meegemaakt dat bij opvragen nieuw ww mijn mailadres opeens niet zou bestaan en als je dan ten einde raad een nieuw account wil aanmaken blijkt datzelfde mailadres al in gebruik..... van die dingen. Overigens hebben ze een tijdje terug enkele dagen/weken? aan bezoekersinput moeten verwijderen om een softwareprobleem op te lossen dus helemaal lekker zit het daar niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan