Recensie Olivia, Antwerpen, massage 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
135
17/07/21
50
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/olivia-massages-tot-eind-juli.html
Totale kosten (in euro)
80
Ik ben enkel maanden geleden bij Olivia geweest en aangezien ze af en toe toch nog haar diensten aanbiedt dacht ik alsnog een recensie te maken.
Zij doet eigelijk wat er in haar advertentie staat.
Massage met happy ending. Ze blijft gekleed en je mag ze niet aanraken. Het is ook een vrij mooie dame, jammer dat ze niets uitdoet van kleren.
Prijs kwaliteit zit het gewoon goed.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
85
Onlangs ook bij Olivia op massage geweest. Mooie en schone locatie, alsook Olivia zelf is verzorgd en netjes. De massage is meer een combinatie van een sport en ontspanningsmassage waarbij je aan het einde een manueel hoogtepunt ontvangt. Dit is geen uitgebreide penis/balzak massage maar ik heb me zeker niet beklaagd.

Per mail komt ze wat kortaf over echter heb ik toch ook leuk kunnen kletsen en is ze zeker niet onvriendelijk. Enig nadeel: geen mogelijkheid tot douchen.

Zeker voor de prijs waaraan ze de behandeling aanbiedt toch wel voor herhaling vatbaar.

L82.

Onlangs ook bij Olivia op massage geweest. Mooie en schone locatie, alsook Olivia zelf is verzorgd en netjes. De massage is meer een combinatie van een sport en ontspanningsmassage waarbij je aan het einde een manueel hoogtepunt ontvangt. Dit is geen uitgebreide penis/balzak massage maar ik heb me zeker niet beklaagd.

Per mail komt ze wat kortaf over echter heb ik toch ook leuk kunnen kletsen en is ze zeker niet onvriendelijk. Enig nadeel: geen mogelijkheid tot douchen.

Zeker voor de prijs waaraan ze de behandeling aanbiedt toch wel voor herhaling vatbaar.

L82.

Het aftrekken op zich is rechttoe rechtaan of toch ook beetje speels opbouwend?

Terug
Bovenaan Onderaan