Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand Yessie nog gespot? Blonde oudere volle dame uit Dominicaanse republiek. Zit meestal in stenen passage. Heeft ook naambordje voor deur staan doorgaans.
Ik weet het !

Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar namelijk ook onder jouw account .

Je gaf mij de schuld dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .
Ik ben het speciaal 's middags gaan vragen voor jou en ja , ze zou de hele avond aanwezig zijn !!
Als ze haar plannen verandert en dan weg gaat , dan moet je mij daar nooit voor verantwoordelijk houden !

Dus ik brand mijn vingers nooit meer "aan" een vraag van jou.
Als je excuses aanbiedt , dan neem ik het in overweging om je volgende vraag over haar aanwezigheid te beantwoorden.

Veel genoegen verder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet het !

Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar ook onder jouw account .

Je gaf mij de schuld gaf dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .
Ik ben het speciaal 's middags gaan vragen voor jou en ja , ze zou de hele avond aanwezig zijn !!

Als ze haar plannen verandert en dan weg gaat , dan moet je mij daar nooit voor verantwoordelijk houden !

Als je excuses aanbiedt , dan neem ik het in overweging om je volgende vraag over haar aanwezigheid te beantwoorden.

Veel genoegen verder.
waarom zo haatdragend, volgens mij netjes mijn excuses aangeboden. Zo niet, bij deze mijn excuses voor het ontstane misverstand.

Asser12 zei :
waarom zo haatdragend, volgens mij netjes mijn excuses aangeboden. Zo niet, bij deze mijn excuses voor het ontstane misverstand.
==========/=========

Noem jij het maar een misverstand : Je hebt me voor alles en nog wat uitgemaakt vorig jaar !
Never nooit excuses gemaakt.

De manier waarop je nu reageert , is typerend voor jou.

Vandaar liggen jouw excuses voor het , wat jij noemt "misverstand" , nu al in de "toedeledokie bak"

Ik reageer verder niet meer op je : een grote dikke vette punt gaat er achter.

Veel plezier met Jessie voor nu en in de toekomst , want het is je echt gegund.

Ik weet het !

Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar namelijk ook onder jouw account .

Je gaf mij de schuld dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .

Veel genoegen verder.
Heb jij buiten in de straten van Den Haag te struinen met je telefoon wel een normaal leven?

Terug
Bovenaan Onderaan