Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBianca heb ik deze week niet gezien, waarschijnlijk met vakantie.Hallo Is Bianca van Geleenstraat 23 K1 nog gesignaleerd, woensdag avond zag ik een andere dame op haar kamer?
Laura van Geleenstraat 23 K2 is nog 2 weken op vakantie.
Ik weet het !Iemand Yessie nog gespot? Blonde oudere volle dame uit Dominicaanse republiek. Zit meestal in stenen passage. Heeft ook naambordje voor deur staan doorgaans.
waarom zo haatdragend, volgens mij netjes mijn excuses aangeboden. Zo niet, bij deze mijn excuses voor het ontstane misverstand.Ik weet het !
Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar ook onder jouw account .
Je gaf mij de schuld gaf dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .
Ik ben het speciaal 's middags gaan vragen voor jou en ja , ze zou de hele avond aanwezig zijn !!
Als ze haar plannen verandert en dan weg gaat , dan moet je mij daar nooit voor verantwoordelijk houden !
Dus ik brand mijn vingers nooit meer "aan" een vraag van jou.
Als je excuses aanbiedt , dan neem ik het in overweging om je volgende vraag over haar aanwezigheid te beantwoorden.
Veel genoegen verder.
Heb jij buiten in de straten van Den Haag te struinen met je telefoon wel een normaal leven?Ik weet het !
Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar namelijk ook onder jouw account .
Je gaf mij de schuld dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .
Ik ben het speciaal 's middags gaan vragen voor jou en ja , ze zou de hele avond aanwezig zijn !!
Als ze haar plannen verandert en dan weg gaat , dan moet je mij daar nooit voor verantwoordelijk houden !
Dus ik brand mijn vingers nooit meer "aan" een vraag van jou.
Als je excuses aanbiedt , dan neem ik het in overweging om je volgende vraag over haar aanwezigheid te beantwoorden.
Veel genoegen verder.
Het is goed zo kerel, zand erover. Mijn excuus. Laten we het gezellig houden.Heb jij buiten in de straten van Den Haag te struinen met je telefoon wel een normaal leven?
zaad erover in dit gevalHet is goed zo kerel, zand erover. Mijn excuus. Laten we het gezellig houden.
Schijnt nu op Geleen 23 k9 te staan. Niet gezien, maar volgens de berichten zou ze nu aanwezig moeten zijn.Stella Geleen 23/7 recent nog gezien?
Ja ik heb dr twee keer 's-avonds gezien en is de enige dame die ik met kleding achter dr ramen heb gezien op hunsestraat 49Wanneer, 's-avonds?
Dat weet ik dus niet precies, was zeker 2 weken terug en de enige dvp die ik in kleding daar heb gezien, maar goed volgende x dat ik dr zie zal ik dr bezoeken en ratenDan kan ik je niet verder helpen.
Als je zoiets vraagt kan je er beter bij zetten, wanneer je iemand hebt gezien.