Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand Yessie nog gespot? Blonde oudere volle dame uit Dominicaanse republiek. Zit meestal in stenen passage. Heeft ook naambordje voor deur staan doorgaans.
Ik weet het !

Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar namelijk ook onder jouw account .

Je gaf mij de schuld dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .
Ik ben het speciaal 's middags gaan vragen voor jou en ja , ze zou de hele avond aanwezig zijn !!
Als ze haar plannen verandert en dan weg gaat , dan moet je mij daar nooit voor verantwoordelijk houden !

Dus ik brand mijn vingers nooit meer "aan" een vraag van jou.
Als je excuses aanbiedt , dan neem ik het in overweging om je volgende vraag over haar aanwezigheid te beantwoorden.

Veel genoegen verder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet het !

Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar ook onder jouw account .

Je gaf mij de schuld gaf dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .
Ik ben het speciaal 's middags gaan vragen voor jou en ja , ze zou de hele avond aanwezig zijn !!

Als ze haar plannen verandert en dan weg gaat , dan moet je mij daar nooit voor verantwoordelijk houden !

Als je excuses aanbiedt , dan neem ik het in overweging om je volgende vraag over haar aanwezigheid te beantwoorden.

Veel genoegen verder.
waarom zo haatdragend, volgens mij netjes mijn excuses aangeboden. Zo niet, bij deze mijn excuses voor het ontstane misverstand.

Asser12 zei :
waarom zo haatdragend, volgens mij netjes mijn excuses aangeboden. Zo niet, bij deze mijn excuses voor het ontstane misverstand.
==========/=========

Noem jij het maar een misverstand : Je hebt me voor alles en nog wat uitgemaakt vorig jaar !
Never nooit excuses gemaakt.

De manier waarop je nu reageert , is typerend voor jou.

Vandaar liggen jouw excuses voor het , wat jij noemt "misverstand" , nu al in de "toedeledokie bak"

Ik reageer verder niet meer op je : een grote dikke vette punt gaat er achter.

Veel plezier met Jessie voor nu en in de toekomst , want het is je echt gegund.

Ik weet het !

Maar misschien geef ik wel de verkeerde informatie in jouw ogen . Dat speelde vorig jaar namelijk ook onder jouw account .

Je gaf mij de schuld dat mevrouw dikbil er niet was in de avond .

Veel genoegen verder.
Heb jij buiten in de straten van Den Haag te struinen met je telefoon wel een normaal leven?

Weet iemand wie die leuke dame is op hunsestraat 49 (kamernr vergeten) die in normale kleding achter het raam staat? Zag dr in een jeans en een trui staan en ze trok wel bezoekers naar binnen voordat ik kon vragen hoe ze heet. Mooie meid, rond de 25, leek Roemeens met bruin haar.

Zie voor de gehele context de berichten 24.153 tot en met 24.160 .

Hier mijn antwoord op de mij gestelde vraag die als volgt luidt ...... Quote : "Heb jij buiten in de straten van Den Haag te struinen met je telefoon wel een normaal leven?" ..... Unquote

Hoewel ik de vraag als indiscreet ervaar, zal ik toch duidelijkheid proberen te scheppen :

Ja , ik vind zeker dat ik een normaal leven vaar , net zo als jij jouw leven hopelijk normaal vindt.

Om eventuele aanwezige bezorgdheid weg te nemen bij jou of anderen , kan ik mededelen dat ik er niet alle dagen ben zoals gesteld is.
Het zijn slechts 6 dagen in de week die ik doorbreng in de straten van Den Haag.
Natuurlijk met de onmisbare telefoon en zoals een goed wandelaar betaamt , ben ik zelfs van twee mobieltjes voorzien : voor elke hand dus één.

Het voelt steeds geweldig om 'buiten' in deze omgeving te mogen vertoeven en het is bovendien ook goed voor mijn gezondheid !
Vitamine D tabletten zijn aan mij niet besteed.

De zevende dag echter breng ik eveneens buiten op straat door , maar dan vanuit een roeping.
Met een geheel andere drijfveer die genaamd is : is "huis-aan-huis evangelisatie".

In het kort gezegd gaan gelijkgestemden en ik door het gehele land langs 'de deuren' en hopen de mensen tot het geloof te bekeren door met hen te spreken over de Bijbel en Jezus Christus.
Deze zondagen geven mij veel voldoening en daar put ik kracht uit.

De nachten hoef ik gelukkig niet buiten door te brengen , wat uiteraard wel zo prettig is.

Ik heb voor dit leven gekozen en voor mij is deze manier van leven tot een normaal leven geworden en daar voel ik me super gelukkig bij.

Jezus zei tegen zijn leerlingen :
"Oordeel niet over andere mensen , dan zal god ook niet over jullie oordelen"
Matteüs 7 : 1

Ik hoop dat een ieder mij kan , wil en zal respecteren .

Terug
Bovenaan Onderaan