Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 9 18,0%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 15 30,0%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 26 52,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Leuk dat je zo genoten hebt , en dat je er nog veel over na kunt denken , soms kan sex geweldig zijn als je het van te voren niet verwacht , dan loop je nu op een roze wolk .
En... als je het van tevoren wel verwacht... ook natuurlijk!
Maar... best altijd wel met een 'open mind' naar de volgende afspraak gaan natuurlijk! En dan... 'go with the flow'!

Hoi heksl 7 , jij klinkt ook heel interessant , ben benieuwt hoe jij er uit ziet , hebt leuke tekste en een goed weer woord , ga je nog iets leuks doen dit weekend ? En het verhaal samen met Molly was heel erg leuk om te leze , jullie zijn een leuk koppel , echte genieters ,groetjes van een vrouwe genieter .

Nu, ja... niemand is 'fan' van kou lijden! Maar... tegen koude kan je je prima kleden natuurlijk!

Leuk detail... dat je haar dan zo -laag-per-laag helemaal kan (helpen) uitkleden!
Ik zie het al voor me: zo'n mooie vrouw in winter parka... met daaronder (enkel?) pikante lingerie!
Je bent een echte deugniet Marco 🤭maar wel geil om dat mee te kunnen maken .

Nu, ja... niemand is 'fan' van kou lijden! Maar... tegen koude kan je je prima kleden natuurlijk!

Leuk detail... dat je haar dan zo -laag-per-laag helemaal kan (helpen) uitkleden!
Ik zie het al voor me: zo'n mooie vrouw in winter parka... met daaronder (enkel?) pikante lingerie!
Laag per laag uit kleden is leuk. Daarom vind ik het vaak jammer als de dame in badjas of lingerie de deur open doet. Zo gaat een klein leuk deel verloren.

Ik ben geen fan van de kou
Soms kan de kou heerlijk zijn , 's morgens beetje nevel heldere lucht vriezen ,windstil , heeft voor mij wel iets magies zo lopend met de hond door de polder , maar de ,lente en de zomer is lekkerder , de dames in de korte rokjes en alle schoonheid op t strand 🤭. Maar terug naar het topic ,de herfst heeft voor mij wel wat. , met een dame bij de open haard glaasje er bij en heerlijk zoenen op de bank , dan de luiken dicht en gaan we verder met een heerlijke vrij partij .

Laag per laag uit kleden is leuk. Daarom vind ik het vaak jammer als de dame in badjas of lingerie de deur open doet. Zo gaat een klein leuk deel verloren.
Je kan haar natuurlijk zelf ook een voorstel doen!
Zo was m'n laatste afspraak met Emily in dat 'Abierta Fina' open lingeriesetje een geweldig succes... Maar inmiddels heb ik haar voorgesteld om een volgende keer... daarover zo'n smart 'women's business suit' te dragen!

En zij meteen: "Oh! Yes! So sexy!"

Soms kan de kou heerlijk zijn , 's morgens beetje nevel heldere lucht vriezen ,windstil , heeft voor mij wel iets magies zo lopend met de hond door de polder , maar de ,lente en de zomer is lekkerder , de dames in de korte rokjes en alle schoonheid op t strand 🤭. Maar terug naar het topic ,de herfst heeft voor mij wel wat. , met een dame bij de open haard glaasje er bij en heerlijk zoenen op de bank , dan de luiken dicht en gaan we verder met een heerlijke vrij partij .
Gisteren een vrouw gezien van rond de 20. En ze was in buiten in 3 graden in een rok en blote billen. Respect maar brr. 😅

Terug
Bovenaan Onderaan