Algemeen Ontvangst in Oude Rondelaan, Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mleiner

Newbie
10
22/03/24
7
Uit recensies begrijp ik dat er meerdere DVP's in hetzelfde gebouw in de Oude Rondelaan zitten.
Kan iemand mij zeggen hoe de ontvangst daar is ? Passeer je via een "secretariaat" of staat de voordeur gewoon open en krijg je een kamernummer doorgestuurd?
Bedankt !
 
En welke dames zitten daar dan?
Is officieel een studentenhuis dacht ik, maar denk niet dat daar studenten zitten :)

Er zitten daar wel een heel aantal DVPs, ik ben er alleszins al heel vaak geweest voor andere dames, maar denk dat het niet toegelaten is om daar hier een lijst van bij te houden. Als je het adres van iemand wilt zul je dat bij haar/hem moeten gaan vragen.
Uit recensies begrijp ik dat er meerdere DVP's in hetzelfde gebouw in de Oude Rondelaan zitten.
Kan iemand mij zeggen hoe de ontvangst daar is ? Passeer je via een "secretariaat" of staat de voordeur gewoon open en krijg je een kamernummer doorgestuurd?
Bedankt !
Naar mijn ervaring geven de meeste dames je wel het adres door, maar krijg je het kamernummer pas als je hen bericht stuurt dat je er bent.
Is voor hun eigen veiligheid natuurlijk.
Zelfs als je mee binnenglipt als er iemand buitenkomt weet je zo nog niet waar je moet zijn behalve als de DVP het je laat weten.
 
In het gebouw bestaat uit 3 verdiepingen met 8 (denk ik) studio's per verdieping. De studio omvat een slaapkamer met kitchenette en een badkamertje. De inrichting verschilt van kamer tot kamer. Ben tot nu toe in 4 verschillende kamers geweest op de 3 verschillende verdiepingen. De kamers op de bovenste verdieping hebben een mezzanine.
Het was waarschijnlijk vroeger een studentenverblijf. Er valt meer te verdienen aan de verhuur aan DVP's dan aan de studenten. De dames betalen per week iets minder dan wat een student PER MAAND betaald voor een kamer. Niet alleen in Leuven ligt deze prijs zo hoog. In heel Vlaanderen betalen de dames een gelijkaardige prijs.
 
op het gelijkvloers direct links woont een oud vrouwtje, ik denk dat die daar permanent woont want als je binnenkeek stond dat dus vol. Is wel al enkele jaren geleden dat ik dat gezien had

Rondelaan is gekend : https://www.hln.be/leuven/vrijspraak-voor-zestiger-die-kamers-verhuurt-aan-prostituees~add693d6/ maar je kan vrij anoniem blijven
Als het te gortig is kunnen de dames soms een razzia krijgen in de ochtend, het is aan hen dan om een geloofwaardig verhaal te vertellen, ook al zijn de flikken niet stom he ... Blijft een grijze zone allemaal

er zijn nog 3 andere plaatsen waar je dames kan ontmoeten
In het centrum, naast het fondue huisje maar dat zou redelijk duur zijn
ook in de bierbeekstraat, daar is het heel groot en heel veel volk loopt daar rond, niet echt ideaal dus en dan nog in de dekenstraat
 
Bram,
klopt wiskundig.
En willen WIJ ook terug naar een 7 dagen werkweek... of hunkeren we eerder naar een 4 dagen werkweek?
Huurprijzen van 6 à 700€/week ruikt naar huisjesmelkerij en onrechtstreeks een vorm van mensenhandel.
 
Bram,
klopt wiskundig.
En willen WIJ ook terug naar een 7 dagen werkweek... of hunkeren we eerder naar een 4 dagen werkweek?
Huurprijzen van 6 à 700€/week ruikt naar huisjesmelkerij en onrechtstreeks een vorm van mensenhandel.
Op zich vind ik die prijs niet zo absurd, als er niemand gedomicilieerd is moet je als huisbaas €1500 2de verblijf tax betalen, en KI en dit type verhuur lijkt mij dat je niets anders kan op die plaats en per week verhuren is altijd duurder ik neem aan dat de meiden geen 9j contract willen, Airbnb heeft ook studios aan €100 per nacht. (Ik heb geen enkel belang hierin en ken deze plaats zelfs niet 🤪)
Zijn er advertenties van de dames die daar hun diensten doen?
 
Op zich vind ik die prijs niet zo absurd, als er niemand gedomicilieerd is moet je als huisbaas €1500 2de verblijf tax betalen, en KI en dit type verhuur lijkt mij dat je niets anders kan op die plaats en per week verhuren is altijd duurder ik neem aan dat de meiden geen 9j contract willen, Airbnb heeft ook studios aan €100 per nacht. (Ik heb geen enkel belang hierin en ken deze plaats zelfs niet 🤪)
Zijn er advertenties van de dames die daar hun diensten doen?
waarom 700€/w vragen voor een kamertje zonder confort van 15 a 20 vierkante meter?
Een studentenkot betaal je tussen de 400 en 700 euro / maand, en meestal heb je beter confort.
Dus mij lijkt dit op een indirecte manier van mensenhandel.
Als Louis het nog voor 't zeggen had, hij zou wel optreden.
 
Een studentenkot betaal je tussen de 400 en 700 euro / maand, en meestal heb je beter confort.
Dus mij lijkt dit op een indirecte manier van mensenhandel.
Je kan geen studentenhuurovereenkomt aangaan als huurder als je geen student bent, namelijk je moet ingeschreven zijn bij een instelling die voltijds onderwijs aanbiedt. En dan moet er nog allerlei verplichtingen voldaan zijn zoals plaatsbeschrijving & registratie. Niet echt een serieuze optie lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan