Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand al sushi gaan eten in Gent? krijg honger :p
Het was uiteindelijk deze dame die open deed, dus ik vrees dat bovenstaande advertentie fake is

 
Op zoek naar jonge (<36 j) slanke meisjes. Waar zitten de toppertjes in Oost-Vlaanderen?
deze ken je al.

Deze is ook jong, knap en slank:
 
Ja foto's komen goed overeen, is een grote spaanse dame met leuke grote borsten. Ze heeft wel een rare manier van het condoom aan doen: ze stopt een opgerold condoom in haar mond ergens tussen haar kaak en begint je dan te zuigen zonder condoom, gaat redelijk diep en maakt wat keelgeluiden en dan probeert ze al pijpend die condoom aan te doen (wat niet echt vlot ging - voor mij leek het niet helemaal duidelijk wat ze ermee wou bereiken?). Tijdens intiem speelt ze met haar clit (missionaris) maar eenmaal zij zelf klaargekomen is dan wil ze dat jij ook vlak daarna komt. Omdat haar gezicht minder mooi is dan haar lichaam heb ik ze maar omgedraaid zodat ik in doggy goed kon doorbeuken. Voor mij geen herhaligsgevaar, en 15min of 30min is ruim voldoende, ik zou niet weten wat je daar een uur kan komen doen. Locatie is gentbrugge dichtbij de carpool parking daar
 

Iemand ervaring met deze dame?
heb er ekele jaren eens een date met gehad maar draaide op niets uit, toen ik misschien een kwartiertje binnen was kwam haar dochtertje thuis en moest ik zo snel mogelijk buiten
 
Héél matig bedoel je….niet ok.
Klaarkomen over haar mogelijk
ze pijpt héél voorzichtig, langs de andere kant tongzoenen voluit en ze kust lekker
het enigste wat ze niet doet in klaarkomen in de mond en anaal, op haar gezicht spuiten mocht want dat stelde ze zelf voor.
Leuke is dat ze geen professionele dame is(er lagen zelfs geen condooms klaar) , on top vond ik haar ook matig met haar bewegen maar ze wordt wel goed nat...
wat ook top was is dat ze geen klokkijkster is...
 
Ja foto's komen goed overeen, is een grote spaanse dame met leuke grote borsten. Ze heeft wel een rare manier van het condoom aan doen: ze stopt een opgerold condoom in haar mond ergens tussen haar kaak en begint je dan te zuigen zonder condoom, gaat redelijk diep en maakt wat keelgeluiden en dan probeert ze al pijpend die condoom aan te doen (wat niet echt vlot ging - voor mij leek het niet helemaal duidelijk wat ze ermee wou bereiken?). Tijdens intiem speelt ze met haar clit (missionaris) maar eenmaal zij zelf klaargekomen is dan wil ze dat jij ook vlak daarna komt. Omdat haar gezicht minder mooi is dan haar lichaam heb ik ze maar omgedraaid zodat ik in doggy goed kon doorbeuken. Voor mij geen herhaligsgevaar, en 15min of 30min is ruim voldoende, ik zou niet weten wat je daar een uur kan komen doen. Locatie is gentbrugge dichtbij de carpool parking daar
Nog een te mijden adres dus ;-)
 
heb er ekele jaren eens een date met gehad maar draaide op niets uit, toen ik misschien een kwartiertje binnen was kwam haar dochtertje thuis en moest ik zo snel mogelijk buiten

Ondertussen langs geweest. Jammer dat ik je bericht niet heb afgewacht🙄. Waardeloze service. Vooraf gfe afgesproken met tongzoenen en daar ook extra voor betaald. Bij de date echter super afstandelijk. Te mijden!
 
Mooie foto's maar waarschijnlijk ook too good to be true. De advertentie zelf laat uitschijnen dat het hier om een trans gaat?!? Geen idee wat ik hier moet van denken.
 
Mooie foto's maar waarschijnlijk ook too good to be true. De advertentie zelf laat uitschijnen dat het hier om een trans gaat?!? Geen idee wat ik hier moet van denken.
De tekst van de advertentie gaat duidelijk over een trans. Alle respect, maar mijn ding niet. De foto's zijn dan weer too good to be true. Ik heb een sterk vermoeden van fake... Ik blijf alvast weg van dit soort advertenties. Wie zijn kans wil wagen, doet maar.
 
De tekst van de advertentie gaat duidelijk over een trans. Alle respect, maar mijn ding niet. De foto's zijn dan weer too good to be true. Ik heb een sterk vermoeden van fake... Ik blijf alvast weg van dit soort advertenties. Wie zijn kans wil wagen, doet maar.
Hoezo zie jij in die tekst dat het over een trans gaat? Lijkt mij ver gegrepen. Net zoals het ver gegrepen is dat Victoria Barrett ons in Gent zou ontvangen.
 

Iemand die iets meer weet over deze dame?

Jan
 
Uit nieuwsgierigheid nog wat verder gekeken en die 2e waar naar wordt verwezen id review lijkt me deze te zijn:


Mooie jonge dame wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan