Ruckertje69
Vaste klant
- 196
- 01/12/21
- 43
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFoto's zijn van paar jaar geleden. Ziet er wel goed uit maar qua mogelijkheden wat beperkt. Doet geen tz ook als je 30€ bijbetaalt krijg je gewoon een zoen op je mond en dat is het. Pijpen is met condoom. Pijp wel goed en lang. Neuken is oké. Laat haar gewillig neuken en je mag ook goed doorstoten. Ik ga niet terug bij haar. Doet niet wat ze beloofd ook al betaal je ervoorBen die net ook tegengekomen
Leuke babbel op WhatsApp, maar voor de rest weet ik het ook niet ...
Veel knappe meisjes in Tielt precies ... voor zover de profielen echt zijn natuurlijk ...![]()
En hoe was het huis of de kamer? Een beetje proper?Foto's zijn van paar jaar geleden. Ziet er wel goed uit maar qua mogelijkheden wat beperkt. Doet geen tz ook als je 30€ bijbetaalt krijg je gewoon een zoen op je mond en dat is het. Pijpen is met condoom. Pijp wel goed en lang. Neuken is oké. Laat haar gewillig neuken en je mag ook goed doorstoten. Ik ga niet terug bij haar. Doet niet wat ze beloofd ook al betaal je ervoor
Zoals reactie hierboven. Knappe dame, maar er mag doorheen de jaren steeds minder. Geen tongzoenen, geen zoenen, pijpen met condoom ipv zonder. Geen beffen. Bij pijpen zit ze tussen de benen zodat je haar niet kan aanraken. Was in het begin in Waregem wel een topper nochtans. Het is service zoals bij de ramen. Pijpen en enkele standjes.https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ania-new-hot-blondine.html
Hallo heren, heeft iemand ervaring met deze dame?
Moet er wel aan toevoegen dat haar prijs wel gezakt is van 200 naar 150 euro.Zoals reactie hierboven. Knappe dame, maar er mag doorheen de jaren steeds minder. Geen tongzoenen, geen zoenen, pijpen met condoom ipv zonder. Geen beffen. Bij pijpen zit ze tussen de benen zodat je haar niet kan aanraken. Was in het begin in Waregem wel een topper nochtans. Het is service zoals bij de ramen. Pijpen en enkele standjes.
SandraHeeft er iemand ervaring met Sandra uit Impe, lijkt me een lekkere milf. Adverteert regelmatig op redlights, maar vind geen recensies.. Heb er ooit eens een afspraak mee gemaakt toen ze nog in Lebbeke ontving, maar dit werd op de laatste moment afgeblazen, met een nep reden.
Toch zou ik het nog eens willen proberen. Pijpt ze zonder condoom ?
Zal geen klanten meer hebbenMoet er wel aan toevoegen dat haar prijs wel gezakt is van 200 naar 150 euro.
Ja kamer was properEn hoe was het huis of de kamer? Een beetje proper?
De foto's zijn al van een paar jaar geleden, ze was vroegen actief in Westende, toen liet ze veel toe(69,tongzoenen,rimmen,pzc,enz). Nu is het veel babbelen en trekwerk. Zelf als de rode vlag uithangt ontvangt ze, dus hygiëneIemand ervaring deze klassedame uit west-vlaanderen?
Ziet er op het eerste zicht niet verkeerd uit.
Klassedame - Redlight
Ik ben er 2x geweest. Is een lief meisje, maar veel beloven aan de telefoon en eens het geld te hebben ontvangen totaal iets anders. Zogezegd 100€ voor een uur all in vergeet het maar.Iemand ?
![]()
Hi,
Hello , Gentleman I am Ruby, Here for You and I am Reall 100% Beautiful and Sexy Brunettă Passionate about Hot horny moment i Love sex💋www.redlights.be
En toch 2x geweest ?Ik ben er 2x geweest. Is een lief meisje, maar veel beloven aan de telefoon en eens het geld te hebben ontvangen totaal iets anders. Zogezegd 100€ voor een uur all in vergeet het maar.
Een maand of 6 geleden eens geweest, ontvangt op een studio die wel proper is. Gezichtje ok. Recent nog twee keer proberen af te spreken, afspraak vastgelegd daags voordien maar eens ter plaatsen deed ze niet open en was ze niet bereikbaar. Sprak wel steeds vroeg in de morgen met haar af.En toch 2x geweest ?
Beetje een knap gezichtje?
Propere omgeving?
Ziet er mooi uit ,zou ik ook wel eens proberen (denk wel dat de foto's echt zijn,ben wel niet zeker)https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ania-new-hot-blondine.html
Hallo heren, heeft iemand ervaring met deze dame
Ow ... ad is al offline genomen door RL !!!Ivm LIA / ANNA uit TIELT
![]()
Lia 100% hot
Hi, I'm Lia 🇮🇹 I'm a new in the city, my services are aimed at serious men and who want to spend a relaxing moment of greatwww.redlights.be
Hierbij de mail die ik naar RL stuurde.
Misschien kunnen er nog geïnteresseerden in haar proberen een bewijzende selfie van haar te krijgen en zoniet dit ook aan RL te melden als misbruik.
"
Gehoord dat dit niet het meisje is waar je eigenlijk mee afspreekt.
Vandaag mee gechat op WhatsApp
Wil geen selfie sturen waar ze 3 vingers toont. Zegt dat er genoeg foto's op de ad staan.
Aangezien dat niets bewijst, vroeg ik haar toch een foto te sturen. Geen reactie meer. Ook wanneer ik vroeg of dit nu het bewijs is dat de ad niet klopt, geen reactie meer. Berichten werden wel gelezen.
Graag een ban van dit lid en elke ad met dat gsm nr want dit is pure oplichting !!
Mvg
"
Groot gelijk. Het is een stad die vroeger bijna niet in de advertenties voorkwam en nu duikt de ene na de andere schoonheid op. Het klopt langs geen kanten. Fake foto's, rare panden, handelingen beloven en niet uitvoeren (volgens reactie hier, niet zelf getest). Het is een louche bedoening.In Tielt zijn het bijna allemaal fake profielen, ik mijd die 'stad'.