Opeens afscheid nemen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste dvp's hebben een telefoon vol met klanten dus ik denk dat het ze ook weinig interesseert als je als vaste klant ineens niet meer komt
 
Als de 1 na de ander afhaakt dan zal ze inderdaad gaan nadenken maar als 1 vaste klant ineens denkt van ik ga niet meer dan zal haar dat weinig interesseren
 
Ik heb ook wel meegemaakt met een dame die aangegeven heeft gestopt te zijn en verhuist is naar haar thuisland en dat ik deze dame niet uit mijn hoofd krijg.
Je heb er vele lekkere momenten mee beleefd die je zal moeten missen.
Vooral wanneer het je type is en met een droom lichaam dat je in het echte leven vaak niet kan hebben ,vooral ook wanneer er een goede klik is .
Maar ik denk ook wel , de afspraakjes met een dvp is vooral spannend en is zoiets wel gemaakt voor lange duur , waarschijnlijk niet .
 
Toen ik laatst na een paar weken 2x in de week bij een dvp thuis, nog maar één keer in de week of minder vaak kwam, vertelde ze mij dat ze de dagen had geteld en dat het maar liefst tien dagen geleden was. Ik herhaalde nog maar wat ik al eens eerder had gezegd, dat ik heel graag vrij ben, heel graag er achter kom waar ik (geen) zin in heb en me daar zelfs soms over verbaas. Kortom niks aan te doen.
Nu ik verliefd ben op een ander en wil kijken of zij en ik ook in het 'gewone' leven wat op kunnen bouwen, heb ik de dvp waar ik bij thuis kwam een envelop met geld in de bus gedaan en een kaart, en een bericht gestuurd over hoe het is en dat ik ruimte en rust wil maken en dus niet kom. Dat begreep ze, vindt ze jammer, maar er kwam geen boosheid.
Door de anderen heb ik me nooit 'geclaimd' gevoeld. Ik vertaal graag wat als het wordt gevraagd of breng wat langs, maar voel me niet verplicht ook wat af te spreken. Bij enkelen heb ik het gevoel dat ik hen gewoon héél graag mag, hoe knap en goed ze zijn in hun werk, hoe hard ze werken, maar het wekt dan geen verlangen om dat spel weer te spelen. Net zoiets als dat je na een pracht voorstelling nog na zou praten met de acteur, maar als die dan zou aanbieden een stukje nogmaals na te spelen, dat hoeft niet, de voorstelling was al mooi genoeg.
 
Ik was laatst ook bij een dvp thuis
Ik ken haar al van 1998
De sex was altijd goed en had altijd een leuk gesprek met haar
Behalve laatste keer het werd al wat minder de laatste tijd
En afgelopen keer was de sex ruw en gevoelloos ik duwde haar van me af heb me aangekleed nog wat geld betaald en weg gegaan ik ga er niet meer heen ook heb haar nummer gewist en weg er mee
Zo kan het gaan in het leven
 
Mij valt wel eens op dat het ze dan toch dwars zit @Jimmy80. Je zou idd denken ik ben er maar 1 van de velen, maar ze lijken het soms toch persoonlijk op te vatten.
Dit geldt natuurlijk pas vanaf de 2e/3e x.

We hebben een raar soort wisselwerking met die dames.
 
Alleen het gaat natuurlijk nergens over. Maar sommige dames kunnen vuur spuwen als je ze passeert en niet kijkt (raam) of bij een ander binnen stapt (raam).
Bij prive-ontvangst kan niet reageren als dood-zonde worden opgevat door een enkeling. Terwijl anderen nooit iets van zich laten horen en daarmee het initiatief volledig bij jou leggen.

Wat me ook opvalt is dat elke dame haar eigen logica als dé logica ziet. Ergens ook logisch. Zij zien een hoop mannen, maar vrijwel nooit andere dames. Wij zien dames en hebben via dit soort netwerkjes toch ook wel wat kennis van zaken via andere wandelaars.

Zo bezocht ik ooit 2 dames die naast elkaar op 1 adres stonden 26 kamer 1 en kamer 2 zeg maar. De ene dame was een enorme bedonderaar qua prijzen en de ander eerlijk als goud....dan had ik niet verwacht, want je zou denken dat ze onderling veel bespreken, maar blijkbaar dus niet of amper in dit geval.

Terwijl 2 thuis-ontvangst dames ook wel eens voor elkaar terug appten. Dat is ook licht verwarrend.

Als je net iets in het 'gewone' leven opbouwt, snap ik dat je even niet wandelt @carbon. Anders begin je al scheef zeg maar. Dat kan idd een goede reden zijn om, in ieder geval tijdelijk, afscheid te nemen van een dvp.
Denk dat ze dat ook makkelijker accepteren dan als je niet meer komt omdat van jouw kant uit de klik weg is....die constatering komt voor hun veel harder aan, alsof ze hun appeal aan het verliezen zijn.....
 
Ik ga voornamelijk naar privéhuizen maar herken wel wat er wordt gezegd. Nu hebben deze meiden over het algemeen mijn mobiele nummer niet dus is het een stuk makkelijker om gewoon niet meer langs te gaan zonder dat ze mij gaan appen (zoals ik hier lees). Vaak denk ik dan of ik ze niet even moet vertellen of soort van uitleg kan geven. Maar dat is dan toch een beetje raar om dan langs te gaan en een soort van laatste keer van te maken en er overigens 100+ euro voor neer te leggen. Terwijl je eigenlijk toch al niet meer zo een zin erin heb.

Had ook van 1 dame haar mobiele nummer waarbij we eerste paar dates gepassioneerd zoenden (ze werkte er pas net) over ging naar alleen tongen en vervolgens waren het alleen nog maar kleine kusjes. Maar dan was ze toch heel verbaasd om mij in de huiskamer te zien zonder afspraak bij haar. Dan denk ik van ja moet ik het er dan een keer over hebben? Of is het wel goed zo. Want de seks en klik is gewoon goed verder. Maargoed mezelf kennende laat ik het gewoon z'n gang gaan en maak ik er me niet zo druk meer om.
 
Een moeilijk punt dat idd.

Die dames hebben dus meestal niet je nummer, maar als je zo'n huis bezoekt en ze ziet je is dat idd ook wel zo'n raar moment, vergelijkbaar met 3x langs een raamdame lopen die denkt dat je wellicht speciaal naar haar toe gewandeld komt....zonder er binnen te gaan....

Ook relaties met dvp's maken een soort evolutie door. Soms is het eerste bezoek het beste en wordt het stukje bij beetje minder, soms wordt het juiste beter.....maar veel is denk ik ook je eigen beleving....zodra je 1x denkt, ik vind het minder dan voorheen kan dat het einde van een reeks bezoekjes inluiden.....en die realisatie kan aan heel veel verschillende factoren liggen.
 
Kan het niet zo zijn dat de spanning weg is. Ik heb het ook wel gehad bij dames die ik vaak had bezocht. Vroeg of laat ken je het nummertje wel en is de spanning weg, ga je op zoek naar iets nieuws, totdat ook daar de spanning weg is.
Dat klopt! 60% van de dames heeft een bepaald patroon wat ze afwerken. Vaak heb je dat pas na 3x ofzo door. Vind je dat patroon echt heel tof dan maakt het niet zo veel uit en blijf je gaan, maar verrassende dingen van de eerste keren, kunnen je ook gaan tegen staan als het herhaaldelijk gebeurd.

Ik betrapte dames zelfs wel eens op exact dezelfde cliche zinnetjes, bijvoorbeeld vlak nadat je klaar gekomen was.

Een enkele dame heeft niet zo'n vast patroon en soms hebben wij mannen daar ook wel weer een beetje behoefte aan (mijn volgorde van standjes is nagenoeg altijd hetzelfde, zo vind ik het gewoon het fijnst), maar sleur kan idd ervoor zorgen dat we behoefte aan andere dames krijgen.

Geen idee eigenlijk hoe 'gewone relaties' het dan zo lang vol houden hahaha.....Want technisch gezien zijn dat eigenlijk de langst durende en saaiste varianten met aftakelende lijven en de stress van alledag (die je toch een beetje mee in bed neemt) er bij opgeteld.
 
Een enkele dame heeft niet zo'n vast patroon en soms hebben wij mannen daar ook wel weer een beetje behoefte aan (mijn volgorde van standjes is nagenoeg altijd hetzelfde, zo vind ik het gewoon het fijnst), maar sleur kan idd ervoor zorgen dat we behoefte aan andere dames krijgen.
Dit klopt inderdaad. De meeste hebben een vast patroon. Eigenlijk ben ik maar bij een dame geweest die overduidelijk niet zo'n vast patroon had. Anderen hadden het in mindere mate. Maar zij was volledig anders. Ze was hoofdzakelijk masseuse een daar ook super super goed in, maar bood ook als ze daar zin in had extra's aan. Ik ging daar steeds ook met geruime tijd er tussen naartoe omdat ze nogal ver weg zat.

Om de 2 maanden zo ongeveer. Het begon altijd wel met massage, maar ook haar technieken en hoe ze dat deed en het vervolg. Iedere keer was anders. Zelfs een keer een hele tantra ervaring met haar gehad. Sowieso was ze de beste masseuse die ik ooit heb gehad. Maar heel bijzonder dat iedere keer volledig anders was.

Moet zeggen dat dat het wel spannend maakte. Helaas is ze weer uit Nederland vertrokken.
 
Ik heb er een keer een bezocht voor de eerste keer en zij zei dat ze me vaag had gezien en dat ik altijd naar haar keek...... je bent verliefd op mij. Ik dacht dat ik haar voor de eerste keer zag die dag :) Het was geen denderende ervaring en ik kreeg hem niet hard, terwijl ze best knap is. Soort van uit trots ben ik een tweede keer teruggegaan en heb ik bewezen dat het allemaal wel werkt.
Daarna niet meer teruggegaan omdat haar karakter niet mijn type is. Boze blikken gekregen, een keer toen ik voorbij liep boos "tuuuu". Ze was duidelijk niet amuzed.......... ik denk dat ze een beetje verliefd op mij was ?
Een snel afscheid, maar toch moeilijk voor haar kennelijk.
 
Ik heb er een keer een bezocht voor de eerste keer en zij zei dat ze me vaag had gezien en dat ik altijd naar haar keek...... je bent verliefd op mij. Ik dacht dat ik haar voor de eerste keer zag die dag :) Het was geen denderende ervaring en ik kreeg hem niet hard, terwijl ze best knap is. Soort van uit trots ben ik een tweede keer teruggegaan en heb ik bewezen dat het allemaal wel werkt.
Daarna niet meer teruggegaan omdat haar karakter niet mijn type is. Boze blikken gekregen, een keer toen ik voorbij liep boos "tuuuu". Ze was duidelijk niet amuzed.......... ik denk dat ze een beetje verliefd op mij was ?
Een snel afscheid, maar toch moeilijk voor haar kennelijk.

Ik gok eerder gekrenkte trots . Sommige mooie vrouwen weten iets te goed dat ze mooi zijn, en vinden (en verwachten) dat iedere man enorm onder de indruk van haar moet zijn.
 
Ja, ik had een redelijk vaste dame bij EP. Ik voelde me helemaal goed bij haar. Het klikte en ze voelde mij perfect aan. Extraatjes die niks extra's meer kostte etc. Ze was de eerste en enige die ook mijn nummer had. Kortom, het ging fantastisch.

En toen opeens ging bij mij een knop om. Heel raar, maar ineens had ik geen prettig gevoel meer bij het contact. Zij deed niks verkeerd en ik denk ik ook niet, maar het plezier was er niet meer.

Kan het niet precies duiden, maar het voelde niet meer echt of zoiets.

Heb toen via een app gezegd dat ik niet meer zou komen en het echt aan mij lag en zeker niet aan haar.

Waar er eerst nog een keer of twee per week wat heen en weer geklets in de app was, was het per direct na mijn app volledige radiostilte aan haar kant. Nooit een reactie.

Zegt ook wel iets over relatie klant dvp denk ik dan maar.

Ik heb bij datzelfde EP ook jarenlang een vaste dame gehad, altijd goede service en ze zei steeds dat ze blij was me weer te zien, heb zelden zo'n goede klik met een dvp gehad. Maar plotseling wilde zij mij niet meer ontvangen? Ik was stomverbaasd. Het gekke was dat ik nog een afspraak had gemaakt en toen ik arriveerde bij EP vertelde de gastvrouw dat de betreffende dvp mij niet meer wilde als klant want er was geen klik??
Heel vreemd natuurlijk want de klik die we hadden was juist enorm goed, al jaren. Heb de gastvrouw nog gevraagd of de dvp me dat ook rechtstreeks onder vier ogen zou kunnen meedelen ipv via haar maar dat wilde ze niet, ook laf natuurlijk.
Zo zie je maar weer, wij als wandelaar voelen ons soms bezwaard om een dvp niet meer te bezoeken maar dat is eigenlijk nergens voor nodig, voor je het weet dumpt ze jou of stopt ze helemaal.
Later hoorde ik via anderen dat de betreffende dvp een drankprobleem had en haar rijbewijs kwijt was, even later is ze ook bij EP weggegaan, wellicht ontslagen.
 
De meeste dvp's hebben een telefoon vol met klanten dus ik denk dat het ze ook weinig interesseert als je als vaste klant ineens niet meer komt
Idd voor de meeste dames zal het aan klanten geen gebrek zijn. Wil je een bepaalde dame ineens niet meer bezoeken, zet ze wel iemand anders in jou plaats en zal je de dame in kwestie ook nog weinig horen. In sommige gevallen kunnen de dames sneller afscheid nemen van ons wandelaars dan ik van de dames 🤷🏼‍♂️. En dat besef ik maar al te goed dat het een betaalde overeenkomst is verwacht ik meer van een dame dan een leuke tijd samen en mooie date nee. Is het gevaarlijk voor mij wss wel.
 
Paar langdurige relaties verder en jaren aan de wandel leer je vanzelf wel hoe vrouwen zijn; ene moment poeslief ander moment mental issues. Door schade en schande heb ik ondertussen wel geleerd waar de scheidslijn ligt. 🤦🏻‍♂️

Zelf nu recent meegemaakt dat een dvp waar ik voorheen vaker ben geweest smoesjes verzint om geen afspraak met me te maken maar wel ondertussen flink haar advertentie omhoog gooit; doet misschien een beetje pijn maar ik zet me gewoon erover heen en verspil mijn energie er niet aan. Genoeg dvp's die mij wel verwelkomen.
 
Laatst bewerkt:
Sekswerkers hebben weinig gevoelens, ze zijn bezig met geld. tegen hun zin doen ze dingen voor geld. Ze noemen je schatje of weet ik veel.
@ driver6 ,als ik dit lees zou ik veronderstellen dat jij ook nog niet al teveel positieve ervaringen achter de rug hebt met dames. Wees er maar van overtuigd dat er net als de wandelaars ,bij zijn die wel serieus met hun gevoelens in de knoop komen te zitten na een aantal dates met mannen die hen respectvol behandelen . Hun probleem is bij monde nog groter dan dat van de wandelaar die er in slechtste geval een gekneusd hartje aan overhoud. bij de dame is het wel haar inkomen die staat of valt met haar keuze. De duurzame relaties die daar uit voortvloeien bestaan wel maar zijn eerder zeldzaam.
En dat ze het allemaal tegen hun zin doen en voor het geld. No way, er zitten schatten van dames bij die met veel plezier dit werk doen en waar geld niet de drijfveer is. Moet je wel je tijd nemen om die dames eerst wat te leren kennen ook. Nie iedere kut die er rondloopt proberen neuken tenzij dit je enige doel is , maar dan ook nie lopen neuten dat ze het allemaal voor geld en tegen hun zin doen. Einde betoog.
 
Ach ja.

Als ik betere opties denk te hebben, dan kies ik daarvoor. Ja, ben weleens met de dame waar ik de vorige keren mee naar de kamer naar de kamer geweest, maar ik ben haar niets verplicht. Zelfs geen uitleg.

Wat bij sommige dames zo is, is dat de prestaties minder worden naarmate je vaker langskomt. Ze denken dat je dan toch wel blijft komen.

Met alle chinezen, maar niet met d'n deze.
 
Ik heb ook ontdekt dat afwisseling het leuk houdt voor mij. Een dame had ik tijd terug te vaak bezocht, maar zag haar onlangs weer na paar maanden niet te zijn geweest. Was weer een prima bezoekje. Nu zegt het stemmetje in mijn hoofd dat ik snel terug moet gaan, maar mijn verstand zegt afwisselen! Kijken welke van de twee het gaat winnen ;) Het aanbod vermindert ook snel, dat maakt het er niet makkelijker op.
 
Ik heb ook ontdekt dat afwisseling het leuk houdt voor mij. Een dame had ik tijd terug te vaak bezocht, maar zag haar onlangs weer na paar maanden niet te zijn geweest. Was weer een prima bezoekje. Nu zegt het stemmetje in mijn hoofd dat ik snel terug moet gaan, maar mijn verstand zegt afwisselen! Kijken welke van de twee het gaat winnen ;) Het aanbod vermindert ook snel, dat maakt het er niet makkelijker op.
Hoe meer afwisseling hoe beter! 😉

Daar is deze hobby voor gemaakt en daarom bestaan wij! 😝
 
Hoe meer afwisseling hoe beter! 😉

Daar is deze hobby voor gemaakt en daarom bestaan wij! 😝
In het begin dat ik ben beginnen wandelen heb ik ook na bezoek bij mijn eerste dame beginnen afwisselen en geprobeerd met andere dvp's moest toen opletten dat het geen verslaving werd dat ik tot 3 keer op een week ging wandelen ik heb dit toen zelf een halt toegeroepen en beslist om het te beperken. En ik date 1 keer tot 2 keer per maand en daar heb ik voldoende mee.En zolang ik steeds mag terugkomen is dat voor mij oké zal ik ooit stoppen wss wel. Ga ik mijn energie terug in een vaste relatie steken mss wel 🤷🏼‍♂️Voorlopig is dat nog niet aan de orde maar ja kan snel veranderen. Want ik weet dat dit een betaalde overeenkomst is en ik verwacht dan ook niets meer dan een super leuke tijd. En dat heb ik tot hier toe altijd gehad 😍
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier totaal geen last van. Ook al heb ik een dame een aantal keren bezocht, als ze er niet meer is, dan ga ik verder. Ik heb geen relatie met de dame. Het PST en AST zijn beperkt.

Als een dame van de ene op de andere dag weg is, en haar vaste klanten niet weten dat ze wilde stoppen cq niet weten hoe ze haar kunnen bereiken, dan is het dus ook duidelijk hoe de dame over de klant denkt.
 
En omgekeerd.
Persoonlijk vind ik het altijd wel jammer als ik plots niks meer van een regular te horen krijg. Soms is die band en/of de seks best intens waardoor die wel even blijft hangen in je hoofd. En dan gebeurt het weleens dat ik op de meest bizarre momenten door een bepaalde trigger aan een man moet denken die mij een leuke tijd bezorgd heeft. Bij een paar mannen ook wel wat hartzeer aan overgehouden, maar dat laten we uiteraard niet zien. En nog anderen zijn in een vriendschap verandert omdat de seks voor beide wat te eentonig werd, maar de mentale triggers te groot waren om afscheid te nemen.
Anderzijds vind ik het op een paar enkelingen na - die ik na maanden/jaren nog steeds niet beu ben gezien - wel leuk (en geil) om nieuwtjes te daten!
En bij sommige afspraken heb ik dan ook best vaak: 'nuuu, jij ziet mij nooit meer terug. Wtf is dit zeg.'
Blijft toch wel een vreemd iets soms. 😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan