Oude bekenden, totaal onherkenbaar geworden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hulapalu

Wandelaar
Forumpionier
42
05/07/21
52
2
Vanmiddag schrok ik me de pleuris toen ik op RL aan het rondkijken was. Ik kwam een advertentie tegen van een jongedame waar ik pre corona al wel eens op bezoek geweest was, maar na 2 jaar is ze totaal onherkenbaar geworden. Die heeft zich de voorbije 2 jaar volgens mij volledig laten gaan, alle remmen los wat drank en drugs betreft. Helemaal afgetakeld, en dat voor iemand die nog niet eens 30 jaar oud is. De recente foto's in haar advertenties zeggen genoeg, ze is nog maar een schim van wie ze ooit was. Echt triest, heel erg triest... Ik weet in ieder geval wel dat ik met deze dame geen afspraak meer zal maken, maar ik was echt wel geschrokken van hoe slecht ze er na amper 2 jaar uitziet. Volledig ten onder gegaan aan de drugs als je het mij vraagt. Zo jammer...
Hebben jullie dit ook al wel eens meegemaakt? Het kan allemaal erg snel de verkeerde kant op gaan precies...
 
dat is wel eens voor gekomen ja,,
en in mijn geval zat daar niet eens 2 jaar tussen..eerder 3 maanden..
mooi jong meiske van amper 25 ,zat hier op een flatje ..zal ergens 2017 geweest zijn zoiets..de eerste paar keer dat ik bij haar kwam ,binnen netjes,.douche ook netjes..zij zelf goed verzorgd ..
ging paar maanden later terug..kolere zeg..
wat een bende ,vuilniszakken in het portiek..aanrecht vol met vuile borden en shitzooi..de vloerbedekking waar vanalles ingetrapt zat..
brieven met 'in naam der koning' erop (gerechtsdeurwaarder)op het dressoir in de hal..
ben niet verder dan de hal gekomen bij haar..ik rook toen al drank ..was voor in de middag..heb haar een paar tientjes gegeven voor de moeite..
vond het te zielig om om te draaien en de deur dicht te trekken..ik ben dan misschien wel een kwal..maar dan wel een kwal met gevoel..
je kunt op zo'n moment verder ook niks..de dame denkt toch niet helder meer..en zeggen 'je moet stoppen met zuipen' heeft geen nut..
waarschijnlijk heeft ze van mijn geld gewoon weer wat goedkope bocht gehaald..en weer door..(ik hoop van niet,maar ja?)
nou denk ik dat er best gasten zijn die denken..ik kom later wel terug..dan is ze nog meer kachel en kan ik mijn 'ding' doen..maar nee..dat nooit..
toen ik een jaar later nog eens langs die flat reed ,hingen er andere lamellen en was het balkon opgeruimd..dus was ze er door de woningbouw uitgetrapt waarschijnlijk..
meestal komt dat NOOIT meer goed,of duurt dat jaren eer men er vanaf is..
 
Tja..............ik heb het ooit op het ander forum mijn verhaal gedaan, hier in de stad een dame die tippelde, van een redelijke dame, zeg maar de buurvrouw, tot eentje die d'r liet bare anaal liet neuken voor 10 euro, of minder. Kreeg op een gegeven moment wel medelijden mee, en vanuit de late ploeg maar een andere route gereden zodat ik deze niet meer zag lopen. Was op een gegeven moment zo erg , als ze instapte in de auto en dan net genoeg geld had we eerst langs een drugspand reden, moet eerst een bruine en een witte halen was dan de opmerking. De noestig was dan al over, en maar vertrokken terwijl de dame aan het score was.

Drank en drugs, uiteindelijk zijn ze sterker als..................................................... je weet het wel.
 
Gelukkig niet zo'n heftig verhaal als hierboven beschreven, maar toch... Toen ik nog niet zo lang wandelde (ik was toen 27, denk ik) was ik bij Privé Body to Body in Eindhoven een pareltje tegengekomen. Ik weet haar naam niet meer, maar ze was een donkere schone, jong en super slank, nieuw in de bizz. Ze was er niet vaak, want ze was studente en voor haar was het een bijbaantje. Ik bleef steeds weer bij haar terugkomen, want naast zeer mooi was ze ook heel lief en hadden we een goede klik.

Op een gegeven moment stopte ze ivm haar studies, en ze moest naar het buitenland ivm stage. Ik heb haar toen wel gemist want zij was m'n no. 1 meisje. Afijn, zo'n anderhalf jaar later verschijnt ze plots weer op de site van BtoB. Ik vlieg natuurlijk meteen op de telefoon af om direct een afspraak te maken. Maar toen ik in het privéhuis kwam, herkende ik haar bijna niet meer terug.

Eerlijk gezegd schrok ik toen ik haar zag (ik heb dit niet laten blijken). Alleen haar gezicht had nog iets van de knapheid van voorheen bewaard. Ze moest wel een paar tiental kilo aangekomen zijn. Haar slanke, ranke figuurtje had plaatsgemaakt voor vetrollen. Haar kleine pronte borstjes waren grote hangers geworden. Het kleine kontje was stevig uitgedijt. In haar persoonlijkheid was ze nog steeds datzelfde lieve, leuke meisje, maar het uiterlijk deed het 'm voor mij niet meer. M'n jongeheer merkte het ook. Dat was dan ook m'n laatste bezoek aan dit eens zo mooie meisje.
 
Diverse voorbeelden uit het skw van dames die 24 uurs shifts draaiden, met hulp van wit poeder natuurlijk. Zag je per week achteruit gaan, heel triest, was een dame had ik een zwak voor, kon je alles bij doen, ik vermoed dat ze onder druk stond. Als ze er smorgens stond ging ik naar haar toe maar alleen om haar een massage te geven, je wil niet weten hoe blij ze daar mee was. Wil niet het heilige boontje uithangen, maar gaf mij ook een goed gevoel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan