Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was ook al sinds het begin bij Hookers, onder dezelfde naam ook. Daarvoor al bij Sexxxpages.
 
Zelfde gebruikersnaam als bij Hookers. Lang actief geweest daar met een oud account, toen vijf jaar ertussenuit geweest en nu weer sinds een half jaar actief. Met dit account 1 review geschreven bij Hookers (Sonia, Nieuwegein) edoch veel berichten geplaatst daar om tips te geven van vooral oud bezoeken. Laat het even aan jullie om te beoordelen of ik een oudgediende ben, anders bouw ik het rustig weer op met het lijstje dat ik aan het maken ben dankzij deze moderne topsite. :)
 
Ik ben ook oudgediende van Hookers.
Daar heette ik roptopdrop, maar bij aanmaken van account hier een typefoutje gemaakt ?
Mag aangepast worden als dat kan.
 
Ook overgestapt van Hookers.nl. Daar de naam Topsy, geregistreerd in 2007. Loop dus al een tijdje mee :)
 
Kom je van Hookers.nl af en wil je graag hier verder? Helaas is het niet mogelijk om je recensies en berichten automatisch over te nemen. Daardoor begin je hier met een schone lei maar tegelijkertijd dus ook met 0 eerdere berichten. Het is trouwens een goed idee om een aantal van je laatste recensies ook hier te plaatsen.

Omdat het altijd wat risky is gebleken om op recensies van iemand met maar 1 bericht af te gaan kunnen we voorlopig een speciale usertitel toekennen aan leden die in het verleden op Hookers.nl actief waren en daar een mooie staat van dienst hadden. We noemen deze "Oudgediende".
Bekijk bijlage 6

Als je interesse hebt in deze titel, reageer dan even in dit berichtje met je oude gebruikersnaam op Hookers.nl.
 
Hier ook oud hookers gediende zelfde naam geen idee hoeveel berichten ik had rond de 400 alleen de laatste jaren schreef ik niet meer las alleen nog maar kan mijn oude avatar niet meer vinden groeten Keesje41
 
Geen grootheid op hookers, maar wel een paar recensies geplaatst onder dezelfde naam. Ik ben allang blij dat er een alternatief is! Laten we het nog groter en vooral nog betrouwbaarder maken!
 
Hoi allen, hierbij ook iemand met een account op hookers.nl onder dezelfde username. Fijn dat er een alternatief is! Forum ziet er qua lay-out wel een stuk frisser uit :)!
 
Ik kom uit hookers was Chinees_81. Nu naar Chinees81. Underscore vergeet ik soms bij inloggen dus aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan