Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde naam op Hookers, 5 reviews op mijn naam, zal kijken of ik er een paar over kan zetten (sommige dames niet meer actief helaas). Meteen maar even de Hookers default avatar mee genomen :ROFLMAO:
 
Dank voor dit nieuw forum, heren.
Ik kom ook overgewaaid van Hookers. Was daar eerst gekend als knktila, na een (belachelijke) ban ben ik verder gegaan als diewanderer. De voorbije jaren een twintigtal reviews geschreven (ben geen veelbezoeker). Helaas nagenoeg allemaal verwijderd door de gekende onzin.
 
Ben er ook weer bij, sinds 2002 op het andere forum. Heel wat reviews geschreven, maar zie net dat er nog maar 1 van over is. Als ik weer wat nieuws heb ontdekt zal ik het delen ?
 
Sinds 2012 actief op andere forum onder de naam ..... , niet veel gewandeld maar na corona tijd is daar verandering in aan het komen :D
 
Laatst bewerkt:
Op die andere site was ik sinds 2018 actief als Stier_05, aangezien ik hier de eerste stier ben heb ik het nummer maar achterwege gelaten.
Een aantal van mijn recensies waren helaas gesneuveld door het AVG gedoe, ik zal eens kijken of er nog iets de moeite van het kopiëren waard is. Anders start ik hier met post Covid-lockdown recensies.
 
Ook hier een oudgediende van hookers. Mijn meest recente naam neem ik mee: Jan V64
 
Hallo allemaal, Couple4fun op Hookers, hier een nieuwe betere naam, maar zelfde avatar. Wij waren nog erg nieuw, dus hier ook maar opnieuw beginnen. ;)
 
Hier ook al van 2013 ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210701_085606_com.android.chrome_edit_160485709581239.jpg
    Screenshot_20210701_085606_com.android.chrome_edit_160485709581239.jpg
    133,6 KB · Weergaven: 12
Kom je van Hookers.nl af en wil je graag hier verder? Helaas is het niet mogelijk om je recensies en berichten automatisch over te nemen. Daardoor begin je hier met een schone lei maar tegelijkertijd dus ook met 0 eerdere berichten. Het is trouwens een goed idee om een aantal van je laatste recensies ook hier te plaatsen.

Omdat het altijd wat risky is gebleken om op recensies van iemand met maar 1 bericht af te gaan kunnen we voorlopig een speciale usertitel toekennen aan leden die in het verleden op Hookers.nl actief waren en daar een mooie staat van dienst hadden. We noemen deze "Oudgediende".
Bekijk bijlage 6

Als je interesse hebt in deze titel, reageer dan even in dit berichtje met je oude gebruikersnaam op Hookers.nl.
48573119-52D6-42CA-829D-AB83DAB27CEB.png
 
hookers sinds 2004, zelfde naam.
200+ raamrecensies door de AVG-plee getrokken.

Screenshot 2021-07-01 at 10-02-54 Profiel - Hookers nl.png
 
Ook hier heet ik JulesUnlimited. Ik was op hookers nog vrij nieuw in vergelijking met bovenstaande posters, maar ik vond het een fijn forum. Dus nu ben ik hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan