Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang geleden redelijk wat recensies geschreven op hookers onder andere naam toen ik nog geen vaste kring van dames had, maar ik moet er nog over nadenken of ik mijn status van Hookers meeneem. Wat voor voordeel heb je als je je oude naam bekend maakt? Geen, toch? Enkel een label?
 
Ook een oudgediende van hookers, zelfde naam. Even op vakantie geweest goed om te zien dat er een alternatief is...
(hoelang houden we het hier vol?)
 
Zelfde naam, iets andere avatar, redelijk dezelfde handtekening. :D

Ben op Hookers begonnen ergens rond 2003, toen onder de naam "Jongetje is terug" (Ik voel mij nu opeens oud).
Daarna email adres kwijt en opnieuw begonnen rond ik gok 2006 als "Jongetje is terug!!!!" wat later weer terug veranderde in "Jongetje is terug".
Pfff word een heel verhaal zo. :ROFLMAO:

In het begin schreef ik af en toe eens, maar eerlijk is eerlijk het was niet veel.
Wel heb ik veel via PM gesproken met deze of gene.
Ik las altijd graag en vulde aan als ik mij daartoe geroepen voelde, maar meestal via PM.
Mijn mening was altijd dat als er al een goede recensie was van een dame waarom zou ik dan nog eens opnieuw hetzelfde schrijven, dat geeft alleen maar ruis.
Wel door te vragen veel dames kunnen terugvinden als ze waren verhuist naar een andere salon of stad. In het begin door het in het draadje te vragen maar vaak kreeg je dan een berisping van de admin dat je te vaak iets vroeg. Later deed ik het veel via PM.
Heb daar leuke gesprekken gehad toen.

Laatste 5 jaar weinig meer op Hookers geweest, deels ook aan het einde door dat AVG gedoe.

Wat ik echt top vond en graag zou terugzien zijn de actieve kaartjes van de verschillende steden/staten.
Wat ik niet graag zou terugzien is dat als een dame stop dat het draadje dan in het archief verdwijnt en niet zichtbaar is voor de gewone forum gebruiker. Zet er gewoon een slotje op met een bericht "Dame is gestopt".

Grote dank aan alle mensen die het mogelijk maken om dit forum op te zetten en te beheren!

Groet,

J
 
Ik ben onder dezelfde nickname verdergaan op deze site als op hookers. Nl? net geen meubilair maar al jaren oudgediende, nog van voor Rob Oudkerk...
 
Ook van hookers. Sinds 2004, andere naam op hookers (thailover). Deze naam was nu al bezet. Ebonylover, ook al bezet. Nieuwe naam, sluit beter aan nu. Pzc al of niet met het mondje vullen. Heerlijk.
 
Ook van hookers naar hier. Eerst onder ROBBIEX en later als Doublethopper. Ik was zeer actief bij het melden van verhuizingen van dames naar andere lokaties.
 
Had iets van 140 posts door de jaren heen bij hookers opgebouwd (ervaringen en reacties). Maar begin hier wel gewoon opnieuw, prima om weer maagdelijk te zijn. Top overigens dat deze site er nog gewoon is. Totaal doorgeslagen regelgeving in NL heeft kennelijk de teloorgang van hookers.nl ingeluid, al hoor ik ook geluiden dat Midhold, de firma achter hookers, eigenlijk alleen alle focus op kinky wilde hebben en dat het ze niet zo slecht uitkwam. Of het klopt weet ik niet.
 
Welkom allemaal! Vandaag is de laatste dag voor het claimen van deze badge, Girlsreview.nl is nu 2 maanden in de lucht!
 
Ook van Hookers gekomen. Ik was er al wel een aardig tijdje lid. Meer gelezen en weinig geschreven mede door druk leven en weinig schatjes van mijn gading in m'n omgeving. Zelfde naam overigens.
 
Ik zat ik op Hookers met dezelfde gebruikersnaam. Newbie is dan inderdaad een beetje raar.
 
Iedereen heet newbie in het begin, dat is afhankelijk van het aantal berichten.
Overstappers konden wel de titel oudgediende krijgen, maar dat staat daar los van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan