Overstappers vanaf Hookers.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kamagraman hier, en op hookers had ik dezelfde gebruikersnaam.
Blij dat er nog een leuke en handige site blijft voor onze hobby!
 
Zelfde nickname,iets andere avatar. Als jullie me tot oudgediende bombarderen zou ik dat erg op prijs stellen. :D
 
Sinds 2008 op hookers, zelfde nickname, zou het geweldig vinden om oudgediende te worden!
 
En hier nog een overstapper en oudgediende van de hookers site, zelfde naam GuntherF.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben een oudgediende. Op Hookers als TOM HOOKER sinds 2011 en voornamelijk loop ik in Den Haag, Alkmaar maar ook soms in Antwerpen.
 
Mooi, dat er een opvolgend forum is.
Op hookers.nl gebruikte ik dinandus.
Fijn om te ervaringen te kunnen blijven delengte.
 
ik kom ook over van Hookers.nl, meer lezer dan plaatser maar mag ook wel oudgediende genoemd worden
gebruikersnaam daar was Klemmer, als de gebruikersnaam hier naar toe gewijzigd kan worden dan mag daat ook wel
 
Hoi, jongens! Ik ben ook overgestapt met een nieuwe afbeelding. Op hookers had ik de vermelding 'komt hier best vaak' met 419 berichten en 13 reviews. Is dat al goed voor de 'legion of honor' of begin ik hier gewoon weer als newbie? :D
WeChat Image_20210703203838.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook overgestapt naar deze mooie site vol hoop. Gebruikersnaam zelfde als op hookers.
 
Hallo allemaal, leuke website, goed initiatief! Ziet er allemaal een stuk overzichtelijker uit dan HK'ers. Complimenten ;-). Eveneens een oudgediende, ditmaal met nieuwe naam en afbeelding. Hoog tijd om weer eens te gaan "hoeren en snoeren". Balls-Deep!
 
Hookers verlaten sinds de recensie stop. Nog een beetje blijven meelezen. Hopelijk hier weer wat ervaringen Deleon en tips opdoen voor nieuwe dames welke ik naar toe kan gaan.
 
Ik was Golf-Pro op Hookers.
Hookers kon helaas niet langer Hookers blijven.
Daarom ben ik nu Golf-Pro op Girlsreview.
 
Bij deze ook overgewaaid. Zelfde avatar en gebruikersnaam. Was pas lid sinds vorig jaar, maar wel vrij actief. Ik zal mijn recente recensies hier zo meteen ook plaatsen zodat de site direct een beetje gevuld raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan