Overval na date afspraak

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.068
13
Ik was het niet.

Omroep Brabant: Date in Tilburg loopt uit op poging tot beroving en mishandeling.
 
Ik ben niet bekent in Tilburg.
Zie wel soms advertenties die mij aantrekkelijk lijken en waar ik misschien eens op af zou willen gaan.
Weet ik veel of een adres dan in T.-Noord is? En waar Noord begint en waar het ophoud? Moet ik dan van tevoren eerst even naar Bassie bellen misschien?
 
Is inderdaad noord, daar zijn erg veel buitenlanders gehuisvest. Ben er wel veel geweest, in de componisten buurt, de aktive wandelaars weten wel waar dat was, zaten denk op het hoogtepunt een stuk of 6 dames in een flat.
Ik heb m
Nooit een onveilig gevoel gehad bij de flat.
Broekhoven is weer een andere buurt, met veel sociale controle, achter de gordijnen kijken, en vermoedelijk weet de hele straat wie er kamers verhuurt, en dan houden ze allemaal als sport bij wie gaat en komt, en hoelang. En als het 25 graden is buiten worden deze besproken op de camping stoelen voor de deur met een fles bier in de handen.
Daar ga ik dus niet naar toe, de laatste tijd wel 5 of 6 keer in de buurt uitgekomen, no go buurt.
 
kennis van me woont in Broekhoven..
goede gast..vroeger op de bouw mee gewerkt..kon overal aankomen,..wapens ,genotsmiddelen ..you name it..hart van goud ,
maar niet boos maken..komt niet goed
ik denk overigens welke flat Bassie bedoelt..ben daar volgens mij ook wel eens geweest ,.hoge torenflat met 50.000 fietsen voor het portiek beneden..
 
Ik heb er gewoond, in de Vogeltjesbuurt..dus als ik daar loop roepen ze mijn naam en krijg ik een biertje in mijn hand gedrukt..voor mij aan absoluut veilige buurt..
Ik zeg niet dat de buurt onveilig is, Alleen grote sociale controle.
Ik heb er ook wat familie wonen, en schoonmoeders is de nieuwsbrief.
Maar om nu in de straat te gaan wandelen waar de ouders van Donders wonen, daar pas ik voor, te smal en te veel lange glasgordijnen.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik was het niet.

Omroep Brabant: Date in Tilburg loopt uit op poging tot beroving en mishandeling.

Opvallend dat ook de afkomst van de daders wordt vermeld. Dat wordt normaal gesproken vaak krampachtig verzwegen. (Wie goed tussen de regels door kan lezen en weet hoe media functioneren kan het wel raden). Donkergetint, daarmee bedoelen ze zwart vermoedelijk.
Nooit naar een date gaan zonder voorafgaand telefoongesprek, of skype of zo. Weet je in elk geval dat er echt sprake is van een dame.
Of ze samenwerkt met die overvallers, dat kan. Maar de kans is kleiner. Meestal werken zulke tyfuslijers met van 't web geplukte foto's denk ik. En dan maar appen met beoogde slachtoffers.

Wel erg dom dat ze niet schrijven om WELKE datingsite het gaat. Zal wel badoo of zo zijn. Of een sexdating site? Een gewaarschuwd mens..
 
Als vreemdeling in Tilburg weet ik niet of een dame in T.-Noord ontvangt.
En waar begint Noord en waar houd het op?
Ik zie soms adv. die mij kunnen verleiden om naar Tilburg te gaan voor een afspraak. Maar dan maar beter niet, weet ik veel waar ik terecht kom.
 
Zelf wandel ik ook in ons schône kruikenstad en ken de buurtjes op m'n duimpje. De enige buurt waar ik eigenlijk altijd wegblijf met wandelen is inderdaad Tilburg Noord, maar ook Jeruzalem heb ik een paar vervelende ervaringen…. Broekhoven is niks mis mee, hahaha…. Heb ik zelf m'n roots…. Maar daar zijn dan weer geen leuke/mooie dvp te vinden….🤣
 
Er zijn gewoon wat truucjes die je uit kunt halen om het koren van het kaf te kunnen scheiden, wellicht is dit gewoon te snel gegaan allemaal. Ik applaudiseer wel de actie van het slachtoffer, terugslaan, terugvechten. Klappen krijg je wellicht toch wel maar het is beter om een handvol ook uit te delen.
Als je zoals ik, (in Belgie) je verdedigd en je aanvaller heeft een paar "getuigen" die bereid zijn valse verklaringen af te leggen, kan je de aan de dader toegebrachte schade ophoesten, in mijn geval was de aanvaller 20 jaar jonger, en de wijze waarop ik werd aangevallen van een enorme lafheid getuigd... In elk geval ik mag 10000€ ophoesten. Dat "getuigen" NIET objectief waren, daar heeft men overheen gezien.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan