Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik denk dat het vaak expats zijn in BKK die (eens ) wat anders willen dan een Thaise. Ik kan mij overigens niet voorstellen dat een Keniaanse aantrekkelijk kan zijn, maar dat is een ander verhaal.
Zitten mooie tussen en Sex is beter, maar Keniaanse probeer ik zeker te ontwijken dit zijn probleem makers.
 
Zitten mooie tussen en Sex is beter, maar Keniaanse probeer ik zeker te ontwijken dit zijn probleem makers.
West Afrikaanse vrouwen kunnen best mooi zijn, ooit eens naar Nigeria geweest voor mijn werk. Daar zag ik best mooie vrouwen. Enige waar ik niet van hou, zijn pruiken en dat hebben Afrikaanse vrouwen vaak. Overigens heb ik ook niks met kroeshaar.
 
Punt is vaak dat er een hoop mensen zijn die er zelf niet uit zien en dan denken dat ze in twee weken de vrouw van hun dromen kunnen tegenkomen.

We zijn niet allemaal zo knap als jij he? 😅 :ROFLMAO:


Denk meer dat de 2 week miljonairs niet instaat zijn om de dames te doorgronden. 95% zoekt gewoon geld/sponsor en stelt een boyfriend gelijk aan een ATM... Dus mannen denken dat ze een vriendin vinden maar enige dat ze hebben verloren is hun geld...
 
ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan ook gewoon naar een Discotheek of een Club gaan en daar een meisje oppikken. Gogo bars is meer voor in de stemming te komen, maar vaak zijn de dames en de barfine vrij prijzig.
Ik ben niet vaak in Pattaya geweest, maar ik zag dat er in Marine, ik weet niet of deze discotheek nog bestaat, vaak best wel lekkere wijven. Scheelt je ook barfine.
Marine bestaat nog, maar is wel de slechtste discotheek om leuke dames te vinden, tenzij je ladyboys zoekt. Diverse andere discotheken op walkingstreet met veel meer en betere keuze imo
 
Marine bestaat nog, maar is wel de slechtste discotheek om leuke dames te vinden, tenzij je ladyboys zoekt. Diverse andere discotheken op walkingstreet met veel meer en betere keuze imo
Van mij is het ook al lang geleden dat ik in Pattaya was, vaak ging ik vanuit Bangkok een lang weekend naar Pattaya toe vanwege het " strand" .
 
Heb dus laatst een hotel geboekt op soi Buakhao, volgens mij ook nog maar net open. Het Amethyst hotel. ruime kamers, dichtbij alle actie althans zoals ik op YT had gezien en hierboven intussen heb gelezen.

Pin-up staat wel hoog op mijn lijstje om te bezoeken. Eerder in mijn vorige bezoek aan Pattaya eigenlijk alleen de bb in de straat van Areca lodge bezocht.. daar werd destijds ook om een barfine gevraagd.

Zijn barfines btw alleen in ago vos of ook in beer bars etc?

ik zit van 20-27-3 in Pattaya en heb er heel veel zin in :) zal hier ter zijner tijd ook wel wat posten
 
Mijn ervaring is met Thaise dames, als ze echt verliefd en gek op je is, gaat ze door roeien en ruiten. Zelfs in Pattaya en Phuket is er echte liefde te vinden, zeker als je wat langer gaat dan een paar weken.
Punt is vaak dat er een hoop mensen zijn die er zelf niet uit zien en dan denken dat ze in twee weken de vrouw van hun dromen kunnen tegenkomen.
je kunt beter een filipijnse hebben zijn minder conservatief
 
Heb dus laatst een hotel geboekt op soi Buakhao, volgens mij ook nog maar net open. Het Amethyst hotel. ruime kamers, dichtbij alle actie
Je zit om de hoek bij soi boomrang. Daar heb je closed-bars aka gentleman clubs. Verder zit je vlakbij CheapCharlies (restaurant)

Installeer alvast LINE op je telefoon. Dat is toch wel de chat-app die Thaise gebruiken (naast Facebook Messenger)!
 
1. Treetown is momenteel de bar area to be, soi 7 begint ook weer goed tot leven te komen.
Treetown is 'hot' maar vind ik toch vooral leuk om naar toe te gaan als je al een dame hebt, om een cocktail te doen of een potje te poolen.
Ik zou in elk geval deze even proberen in LK Metro om te kijken of het wat voor jou is:
Destiny agogo
Kink
Lady Love Club
Queen Club

In Soi Pothole (Chalermphrakiat) moet je zeker deze proberen:
Dive bar
Maggy May
High Rollers
La Poste (om de hoek bij Pothole) (als je vooral op zoek bent naar "lage prijs")

Soi 6 is inderdaad vooral voor ST en die meisjes willen dat ook vooral in een kamertje boven de bar. Daar zijn ook gewoon wel de basics zoals douche+handdoek en een bed, maar stel je er niet teveel bij voor. Zou me niks verbazen als sommige matrassen 30 jaar oud zijn 👀😂
Veel doen daar ook wel LT maar veel minder dan in de rest van Pattaya.
Ik denk dat f4fun het heel goed omschrijft. Dive Bar in Soi Pothole is zeker een aanrader, de eigenaren zijn 2 broers uit UK (geloof ik?) en die maken je anders ook wat wegwijs mocht je nog wat tips willen. Over Tips gesproken, er werkt daar een volslanke meid met een flinke cup F. Je kunt ze niet missen, en die heet toevallig Tip.

Verder is Soi 6 vooral ST ja, maar ook afgelopen vakantie heb ik daar weer een topper gevonden om ook LT mee te gaan. Prijzen zijn daar ook nog steeds prima, voor een ST betaal je 1000 baht + 350/400 baht voor de kamer. Voor LT betaal je zo'n 2000/2500. De barfine voor LT ligt aan het tijdstip dat je d'r mee wilt nemen. Voor 21:00 de dame uit de bar nemen betekent minder inkomsten voor de bar en dus een hogere barfine, meestal 800/1000. Na 21:00 of na 23:00 rekenen de meeste bars nog maar 500 baht als barfine.
Daarnaast is Soi 6 wel echt een party straat geworden de laatste jaren. Gemiddelde leeftijd daar van de mannen is ook wat lager geworden, je ziet ook best veel gasten van 30-40 lopen daar. Als ze in grote groepen zijn dan zijn ze vooral aan het zuipen, en laten ze de dames juist best vaak links liggen.

Qua gogo's zou je in WS zeker eens binnen moeten lopen bij Pin-Up en Fahrenheit. Die hadden afgelopen Juni de hoogste kwaliteit dames. Ook loopt er wel voor ieder wils wat rond daar. Maar verwacht inderdaad wel de hoofdprijs te betalen in zo'n tenten. Dus 3 a 3,5k voor ST (zonder barfine) en 4 tot 6k LT. En doorgaans zijn dames uit beerbars, voor mij in ieder geval, een betere kans op een geslaagde date in bed dan hun zusjes uit de Gogo's. Hogere miss and hit ratio. Al had ik afgelopen vakantie 3x een topdate uit 3 pogingen met een Gogo chick.

Loop verder vooral eens wat bars binnen in Soi Buakhao / Soi Diana / Soi Pothole / Soi Lengkee. Je vindt in de wat rustigere bars ooit de mooiste diamantjes. En Heaven Above in Soi Boomerang is ook een aanrader, dat is een gentleman's club. Daar is de sfeer wat relaxer en minder pushy dan in een gogo, en het is ook wat anders dan een beerbar. In Soi Boomerang zitten meerdere GC's.

Qua discotheken zou ik zeker even kijken bij de nieuwe Myst club, en anders bij iBar. Die zitten ongeveer tegen over elkaar op Walking Street.

En mocht je een keer wat minder zin hebben om te gaan jagen, kun je ook online Thaifriendly checken. Daar bieden veel dames zich aan, die dan voor een vergoeding van zo'n 1500/2000 baht naar je hotel toe komen voor een uurtje plezier.
 
Vrouwen... bedoel de meeste zien de farang toch als ATM en een boyfriend is hetzelfde als sponsor. Of ze nu DVP zijn of niet.
Natuurlijk zijn ze niet allemaal slecht. Maar er zijn genoeg verhalen van kerels die echt best veel geld kwijt zijn geraakt aan een dame uit ZuidOostAzie
 
Je zit om de hoek bij soi boomrang. Daar heb je closed-bars aka gentleman clubs. Verder zit je vlakbij CheapCharlies (restaurant)

Installeer alvast LINE op je telefoon. Dat is toch wel de chat-app die Thaise gebruiken (naast Facebook Messenger)!
♥️ Met de Line app kan je eventueel ook betalen; https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.naver.line.android
♥ Hun Line-ID, wordt door veel gebruikers op Thaifriendly, als hun handle gebruikt, gewoon proberen toe te voegen; https://play.google.com/store/apps/details?id=com.thaifriendly.app
♥️ En tot slot Grab, is de Zuidoost-Aziatische Uber, heeft ook een ingebouwde Eat en Pay, wat weer handig is bij restaurantjes en streetfood; https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grabtaxi.passenger

PS Line-pay heb ik nog niet geprobeerd, Grab-pay wel en dat werkt naadloos.
PS ² Overigens kan je bij de 🏧, ook baht opnemen, met je mobieltje, moet je wel eerst je bank kaart koppelen en ALLEEN bij opname de NFC aanzetten.
 
Laatst bewerkt:
Met welke feit ben je het niet eens?
Dat dames in ZOA een slechte reputatie hebben? Een kennis heeft op de ambassade gewerkt in BKK en Manila. Het vooroordeel komt ergens vandaan...
Dat er kerels zijn die echt heel veel geld verliezen (door bv huis te kopen, gedumpt en nergens recht op hebben)
Wat een BS zeg....
Slechte reputatie? Tsja, misschien in jouw smaldeel van ....
Wat zegt het als een kennis op de ambassade heeft gewerkt? Ik heb vriendinnen in beide landen... En een heel ander beeld over " al die vrouwen in SEA", is dat dan de waarheid?
Zou het geheel niet wat genuanceerder kunnen liggen? Of zijn alle Surinamers ook lui en alle Marokkanen criminelen? (op die ene goede buurman na dan)
Vrouwen... bedoel de meeste zien de farang toch als ATM en een boyfriend is hetzelfde als sponsor. Of ze nu DVP zijn of niet.
Natuurlijk zijn ze niet allemaal slecht. Maar er zijn genoeg verhalen van kerels die echt best veel geld kwijt zijn geraakt aan een dame uit ZuidOostAzie
Man, man, man wat een generalisaties.... "de meeste vrouwen"
Hoeveel heb je er gesproken en ervaring mee gehad?
Gelukkig vind je ze niet allemaal slecht.....
Er zijn zeker genoeg verhalen van kerels die enz...
En ook heel veel verhalen van kerels in willekeurig elk ander land.... En net zoveel waarbij het anders ligt.

Zucht, sorry voor mijn felle reactie, maar ik kon het ff niet laten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een BS zeg....
Slechte reputatie? Tsja, misschien in jouw smaldeel van ....
Wat zegt het als een kennis op de ambassade heeft gewerkt? Ik heb vriendinnen in beide landen... En een heel ander beeld over " al die vrouwen in SEA", is dat dan de waarheid?
Zou het geheel niet wat genuanceerder kunnen liggen? Of zijn alle Surinamers ook lui en alle Marokkanen criminelen? (op die ene goede buurman na dan)

Man, man, man wat een generalisaties.... "de meeste vrouwen"
Hoeveel heb je er gesproken en ervaring mee gehad?
Gelukkig vindt je ze niet allemaal slecht.....
Er zijn zeker genoeg verhalen van kerels die enz...
En ook heel veel verhalen van kerels in willekeurig elk ander land.... En net zoveel waarbij het anders ligt.

Zucht, sorry voor mijn felle reactie, maar ik kon het ff niet laten...

Hoho.. ik zeg niet dat ALLE dames slecht zijn. Ik zeg alleen dat de REPUTATIE er is. Mijn vriendin is Thais... bedoel dus los van de verhalen via de ambassades hoor ik nog wel eens wat. En dit topic gaat over PATTAYA... Check een aantal blogs en je komt genoeg horror verhalen tegen.
Dit heeft niets met generalisatie te maken. Als je (zoals vele) denkt dat je een GF/wife kan/moet vinden in Pattaya dan is de KANS dat je genaaid wordt (financieel) behoorlijk groot. Dat is geen mening. Dat is een feit.
En aangezien ik bijna 20x in Pattaya ben geweest sinds 2017 ken ik er genoeg mensen. Zelfs de dames (als je ze beetje kent) zijn er vrij open in dat ze een SPONSOR zoeken.
 
Hoho.. ik zeg niet dat ALLE dames slecht zijn. Ik zeg alleen dat de REPUTATIE er is. Mijn vriendin is Thais... bedoel dus los van de verhalen via de ambassades hoor ik nog wel eens wat. En dit topic gaat over PATTAYA... Check een aantal blogs en je komt genoeg horror verhalen tegen.
Dit heeft niets met generalisatie te maken. Als je (zoals vele) denkt dat je een GF/wife kan/moet vinden in Pattaya dan is de KANS dat je genaaid wordt (financieel) behoorlijk groot. Dat is geen mening. Dat is een feit.
En aangezien ik bijna 20x in Pattaya ben geweest sinds 2017 ken ik er genoeg mensen. Zelfs de dames (als je ze beetje kent) zijn er vrij open in dat ze een SPONSOR zoeken.
EEN THAISE VRIENDIN? en wat doe je hier dan ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan