Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ga naar insomnia neem een freelancer mee en voor 1000-2000 ben je klaar voor lt.
Dit is zonder de drankjes en eten uiteraard.
1000 LT? Dan ben je echt al jaren niet meer in Pattaya geweest.. of het was niet bepaald een knappe dame. Voor ST op Thaifriendly wordt eigenlijk al overal minimaal 1500 baht gevraagd.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er net vandaan.
Insomnia ga ik naar toe.
1000 bath lt ex drankjes en eten natuurlijk
Ze beginnen met vragen van 2000 zeg je nee tegen 1000 en alle drankjes en eten.
Bij mij werkt het.
Misschien willen de dames niet met jou mee omdat jij niet zo knap bent.
 
Wat een geneuzel allemaal om de prijzen. Iedere dame vraagt wat ze wil en de klant kan hier een bedrag tegen over stellen. Vraagprijs hangt natuurlijk af hoe populair/ mooi de dame is. Soms voelt dame een click en blijft ze zelfs zonder extra te vragen. Dus er is geen algemene prijslijst maar een ding is zeker, je bent vele malen goedkoper uit dan hier.
 
1000 LT? Dan ben je echt al jaren niet meer in Pattaya geweest.. of het was niet bepaald een knappe dame. Voor ST op Thaifriendly wordt eigenlijk al overal minimaal 1500 baht gevraagd.
Op Thai Friendly zijn er zat die ruim onder de 1500 vragen en dat is gewoon nu en niet jaren geleden. En dat zijn ook niet de allerlelijksten maar gewoon leuke dames die freelance. Vorig jaar ook een aantal dames voor 1000 - 1200 ST op de kamer gehad.
 
Ja joh.. @GBlover als je de clubs/discos bedoelt? Geen enkel probleem. Zijn sowieso best veel solo reizigers in Pattaya.
Natuurlijk hangt het af van je eigen "social skills" maar goed.. andere kant? Elke dame is DVP zo'n beetje dus kleine kans dat je iemand aanspreekt die NIET een klant zoekt.

Dames kunnen wel passief zijn maar loop een rondje in iBar en je zal zien dat er altijd wel dames oogcontact proberen te maken bijvoorbeeld.

Van mijn 10+ trips sinds 2017 ben ik maar 2x met een wingman daarheen gegaan...
 
Ik kom er net vandaan.
Insomnia ga ik naar toe.
1000 bath lt ex drankjes en eten natuurlijk
Ze beginnen met vragen van 2000 zeg je nee tegen 1000 en alle drankjes en eten.
Bij mij werkt het.
Misschien willen de dames niet met jou mee omdat jij niet zo knap bent.
Haha ik noem mezelf geen Brad Pitt maar ik ben begin 30, normaal figuur en zie er niet slecht uit. En heb nooit problemen om dames te regelen. Misschien als je goed onderhandelt dat een enkeling voor 1000 baht meegaat LT, maar mijn ervaring is dat het afdingen de performance ook gewoon beïnvloedt. Heb eens een keer een dame mee gehad die dagen ervoor mee was geweest met een Engelse kennis van me. Hij vond haar niks op de kamer, en bij mij was het top. Dame vertelde in persoon tegen mij dat ze niet leuk vond dat die Engelsman altijd zo cheap mogelijke prijs wilde. Dat is geen toeval dat het dan op de kamer ook wat minder is. Nu zeg ik niet dat je moet overpayen, maar een dame zoeken voor 1000 LT vind ik erg cheap ja.

Op Thai Friendly zijn er zat die ruim onder de 1500 vragen en dat is gewoon nu en niet jaren geleden. En dat zijn ook niet de allerlelijksten maar gewoon leuke dames die freelance. Vorig jaar ook een aantal dames voor 1000 - 1200 ST op de kamer gehad.
Er zijn er wel die minder vragen ja, dat klopt. Maar van elke 10 dames die ik aanklik (knappe meiden in de 20-25 jaar range) dan vragen de meeste 1500 baht. Mijn punt was meer dat de eerder genoemde 1000 baht voor LT was, en dat is wel erg weinig. 1000 ST heb je in Soi 6 bijv ook nog (+ barfine).
 
@Vale46 eens! Onderhandelen kan altijd maar dit zal niet altijd even goed uitvallen. Als ze je aardig vind zal ze sowieso een betere prijs voorstellen. Dus dames die 3K+ vragen? Dat zie ik gewoon als geen interesse ;)
 
@Vale46 eens! Onderhandelen kan altijd maar dit zal niet altijd even goed uitvallen. Als ze je aardig vind zal ze sowieso een betere prijs voorstellen. Dus dames die 3K+ vragen? Dat zie ik gewoon als geen interesse ;)
Klopt. Al ze 3K+ vragen dan vertaal ik dat ook als geen interesse. Overigens vraag ik nooit hoeveel, maar ik zeg gewoon dat ik 2000 baht betaal voor LT. Dan kunnen ze ja of nee zeggen. Zeker bardames zeggen vrijwel allemaal ja.
 
Natuurlijk hangt het af van je eigen "social skills" maar goed.. andere kant? Elke dame is DVP zo'n beetje dus kleine kans dat je iemand aanspreekt die NIET een klant zoekt.
Ik wil geen discussie uitlokken, maar je moet hier wel een beetje mee oppassen in mijn ogen. Ik ken bijvoorbeeld een dame uit Isaan die ik zeer respecteer en af en toe ook wel eens in Pattaya komt, gewoon om te relaxen zoals andere Thai dat ook doen. Zij vertelde mij dat ze tijdens een van haar trips ooit is aangesproken door een toerist die haar benaderde en direct vroeg "Kee baht?". Ze was hier toen hevig door ontdaan en voelde ze zich enorm geschoffeerd, omdat ze zelf absoluut niet geasscocieerd wil worden met dvp's naar wie ze minachtend kijkt.
 
walking street een armoedige bende geworden . , al is Soi 6 ook een bende.
ben op de walking ook geweest maar is niet meer hoe het was met die clubs van de russen worden er steeds meer.

zelf heb ik jomtien gezeten en daar gaat het wel vooruit vooral in soi 2, 4, 5, 6 hier komt de laatste jaren wel meer actie in de verschillende bars. ook na sluitingstijd 02.00 uur lopen de dames op de beachroad en ook vele uit pattaya. prijzen zijn hier nog normaal st 600 tot 1000 en lt 1000-1500 zelf een dame 2 weken mee gehad ronttrekken thailand voor 900 pd exl eten drank en natuurlijk in mijn bed haha
 
Net terug uit Pattaya maar wat is die walking street een armoedige bende geworden zeg, ik durf er eigenlijk niet meer naar toe. Pattay noord is wel booming volgens mij, al is Soi 6 ook een bende.
Pattaya Noord is toch Naklua, of ben ik nu in de war?
Ik verbleef daar altijd als ik naar Pattaya ging. Ik zat destijds in een mooi hotel met zwembad voor 500 bath per nacht.
 
Pattaya Noord is toch Naklua, of ben ik nu in de war?
Ik verbleef daar altijd als ik naar Pattaya ging. Ik zat destijds in een mooi hotel met zwembad voor 500 bath per nacht.
ja klopt. Meest nette hotels zitten nu hier volgens mij. Zuidelijk deel zal veel gesloopt en opnieuw gebouwd moeten gaan worden, oogt veelal vervallen. Jomtien kan langzaamaan ook wel een opfrisbeurt gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan