Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zijn dan momenteel de barfines in Pattaya?
Daar ben ik wel benieuwd naar, ik vind meer dan 600 a 700 bath al vrij veel voor een GoGo bar
Ik dacht altijd dat je voor goedkope sex, Pattaya de place to be was/is. En een stuk goedkoper dan BKK
Maar als ik hier hoor wat de prijzen van de dames hoor, vind ik dat behoorlijk tegenvallen.
600-700 die richting gaan de beerbars op en sommige daar al overheen, gogo starten bij 1000 barfine. Bkk is kwa gogo,s goedkoper als de top gogo's in pattaya
 
Ik dacht altijd dat je voor goedkope sex, Pattaya de place to be was/is. En een stuk goedkoper dan BKK
Over het algemeen is dit ook nog steeds waar. In Soi 6 heb je in een enkele korte straat honderden dames die met je naar boven gaan voor 1000ST + 350 barfine in de beerbars (plus een hele dikke tip 😉 ). Er beginnen wat uitzonderingen te komen maar denk dat het voor 95% nog klopt.

In Pattaya zijn de ST prijzen van dames op Thaifriendly over het algemeen ook lager dan die in BKK.

Enkel de Gogos, in ieder geval de barfines, zijn hoger in Pattaya. De prijzen van de dames zelf is lastig peilen omdat dat per Gogo in dezelfde plaats ook nogal kan verschillen. Plus is dat niet eens voor elke man hetzelfde. Misschien voelt dezelfde meid zich bij jou veel beter dan bij mij, en hoef jij minder te betalen dan ik.

In Pattaya zijn er genoeg mannen die het met een dagbudget van 5k makkelijk kunnen doen. Ikzelf doe normaal dagelijks 1x ST en 1x LT, en ik drink nogal wat. Dus daar red ik het zelf weer niet mee, voor mijn vakantie houd ik meestal rekening met 10k per dag.
 
barfines in gogos zijn altijd wel 1K of hoger MEt uitschieters richting de 2500 these days
Reken dat je voor een coyote 1500 betaald en een model 2000 tegenwoordig. Dat is dus puur de BARFINE.

Wat de dame zelf vraagt hangt van veel dingen af maar 3K voor een gogodame shorttime is niet gek meer. Zit je dus 5K shorttime... insane
 
Over het algemeen is dit ook nog steeds waar. In Soi 6 heb je in een enkele korte straat honderden dames die met je naar boven gaan voor 1000ST + 350 barfine in de beerbars (plus een hele dikke tip 😉 ). Er beginnen wat uitzonderingen te komen maar denk dat het voor 95% nog klopt.

In Pattaya zijn de ST prijzen van dames op Thaifriendly over het algemeen ook lager dan die in BKK.

Enkel de Gogos, in ieder geval de barfines, zijn hoger in Pattaya. De prijzen van de dames zelf is lastig peilen omdat dat per Gogo in dezelfde plaats ook nogal kan verschillen. Plus is dat niet eens voor elke man hetzelfde. Misschien voelt dezelfde meid zich bij jou veel beter dan bij mij, en hoef jij minder te betalen dan ik.

In Pattaya zijn er genoeg mannen die het met een dagbudget van 5k makkelijk kunnen doen. Ikzelf doe normaal dagelijks 1x ST en 1x LT, en ik drink nogal wat. Dus daar red ik het zelf weer niet mee, voor mijn vakantie houd ik meestal rekening met 10k per dag.
hier ook 10K per dag exclusief hotel, en maar 1 LT, ben waarschijnlijk te gul met de LD:LOL:
 
Zit nu Dynasty Inn soi13. Waardeloos hotel. Kamers zijn groot, bed is goed maar warm water kennen ze hier niet. Dat is toch kut douchen.
Rookvrije kamers zitten aan de binnenkant. Dat is gek want als je op balkon zit kan je bij de overbuurman naar binnen kijken. Minder qua privacy (odanks getint glas).
Rookkamers zijn straatzijde en dan heb je weer last van de bar op de hoek met 2nd road...
Tegenover mijn balkon zit een massageshop en na wat heen en weer gebrabbel naar beneden gelopen.
Massage 500 (olie) en 1.000 tip gegeven voor HJ/BJ!
Vanavond met een freelancer naar BeerGarden (hoek walkingstreet) maar dat is puur omdat zij betaalt
;)

Daarna afgesproken met een freelancer rond 8-9u voor longtime.. schattig. Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit nu Dynasty Inn soi13. Waardeloos hotel. Kamers zijn groot, bed is goed maar warm water kennen ze hier niet. Dat is toch kut douchen.
Rookvrije kamers zitten aan de binnenkant. Dat is gek want als je op balkon zit kan je bij de overbuurman naar binnen kijken. Minder qua privacy (odanks getint glas).
Rookkamers zijn straatzijde en dan heb je weer last van de bar op de hoek met 2nd road...
Tegenover mijn balkon zit een massageshop en na wat heen en weer gebrabbel naar beneden gelopen.
Massage 500 (olie) en 1.000 tip gegeven voor HJ/BJ!
Vanavond met een freelancer naar BeerGarden (hoek walkingstreet) maar dat is puur omdat zij betaald ;)

Daarna afgesproken met een freelancer rond 8-9u voor longtime.. schattig. Ben benieuwd!
GeileGerard, ik heb daar in februari 2020 net voor de sluiting door corona ook verbleven. Toen was het daar echt goed. Weliswaar zal ik langs de andere kant verbleven hebben daar is het echt wel rustig hoor.
 
@Anaal.ist je wil dus geen global hotelketen. Staat los van eigenaarschap; Want dat moet altijd al Thais zijn ;)

En hier in Pattaya altijd voorkeur voor Intimate (soi 14), travelodge (soi 15) of Acqua (soi 10 d8 ik)

ANyway.. ik ga weer ff de deur uit. Is 19u dus tijd om ff bij Windmill op de borrel te gaan en te kijken wat deze avond gaat brengen ;)
 
kan me echt niet meer herinneren wie ik nou wanneer had. Maar gemiddeld 1 dame per dag lukt wel.

Gisteren long date (3k) met dame en deze blijft tot ik wegga. Dus komt weinig bij.

Zaterdagavond een klein spinnertje van 150cm die ik nog kende uit dr Windmill tijd. Inmiddels werkt ze Peppermint maar die verandert nu zo vaak van plek dat ik weinig advies kan geven hoe haar te vinden. Sowieso was het weinig bijzonders...

Vrijdag? Oef. Dat voelt als lang geleden. Volgens mij was dit een freelancer die ik nog kende van vorig jaar zomer. Toen zwanger. Nu gewoon goeie tieten en alles netjes.. 3K afgetikt

Woensdag/donderdag waren twee dagen met 105 uit Tantra. Leuke dame. Eerste dag ook echt goeie sex. 2de dag was zij (en ik) zo dronken dat we beide alleen geslapen hebben. Schade? Eerste dag 4,5K + barfine.. 2de dag barfine en 100THB voor taxi ;)

Dame waar ik nu mee ben kom ik later op terug. Dit is wel weer een typisch gevalletje namelijk en een goeie leerschool voor de mensen hier... Thai logic is soms zo... onlogisch? Maar goed ze is redelijk submissive dus ik vermaak me wel hahaha
 
Zaterdagavond een klein spinnertje van 150cm die ik nog kende uit dr Windmill tijd. Inmiddels werkt ze Peppermint maar die verandert nu zo vaak van plek dat ik weinig advies kan geven hoe haar te vinden. Sowieso was het weinig bijzonders...
Wat vandaag een gouden tip is over een hier of daar werkende beergirl, kan morgen al oud nieuws zijn.

Neem bijvoorbeeld de Soi6 entertainment group, die hebben zoveel bars en agogo's en niet alleen in Soi 6, om meiden en ladyboys over te rouleren. Dat is onbegonnen werk, om dat bij te houden. Om over nieuwe aanwas, uit de provincie, of andere entertainmentgebieden, maar te zwijgen.
 
Soi6 amper geweest.. sind dat allemaal NWG is (NightWishGroup of whatever) struikel je daar over de dames die alleen nog drinken...

en inderdaad de dames zijn niet meer zo loyaal aan een bar als vroeger. Logisch want er is nog steeds een tekort aan dames...
 
eindverslag nog even


Nog een ander contact opgedaan. Leuke dame van 30 die getrouwd is met een vent van 70 en al paar jaar niet meer neukt. (he only fuck other lady but not care about me). Begon met beetje dollen en geinen en ze wilde 10K. Natuurlijk niet gedaan. Wel inmiddels 2x gezien (gewoon netjes koffie) en het lijntje staat nog uit. Feit dat ik zelfs de 2de keer weigerde om haar te neuken (tarief was inmiddels gratis) heeft het blijkbaar goed gedaan. Paar maanden dus online beetje flirten en als ik er weer ben weten we wel hoe dat gaat ;)

De ex-zwangere blijft ook hangen. Ondanks de tegenvallende sex is het nu soms leuk online entertaiment die uitdagende fotos stuurt.

De service lady uit SHARKS ook nog contact mee. En die baalde dat ik zoveel butterfly was. Wil graag als ik terug ben paar dagen doorbrengen. Geloof niet dat het dan echt om de kosten zal draaien...

Kortom al met al best een geslaagde trip! En het leuke is dat het niet altijd puur pay4play is. Natuurlijk heb je de dames die je ST kan neuken en next. Maar juist de grens tussen pay en regulier "daten" maakt het interessant.
 
Er is een heel grijs gebied tussen pay en regulier. Leuk dat je dat ook ondervonden hebt.
Nou ja niet de eerst keer hoor. Zo gaat het altijd beetje. Maar dat komt dus OOK omdat ik het hele ST gebeuren maar niets vind en toch wel soort klik altijd zoek.

Daarom vind ik het wandelen in NL ook zo kansloos vaak. Juist dat grijze gebied maakt het leuk. Sugarbaby? Zelfs dat haalt het niet qua kwaliteit op dat gebied met Thailand (los van de kosten).
 
Leuke verhalen @GeileGerard

Wat Dynasty Inn betreft; voor 1.200 THB/n vind ik dit verre van slecht. Ik heb er enkele keren verbleven en heb geen slechte ervaringen. Hun zusters-hotel in BKK, Dynasty Grande in Soi 6 op Sukhumvit is véééél beter, maar kost minimum het dubbele.

In het verleden kon je een gratis taxi krijgen indien je van hun hotel in BKK, naar hun hotel in Pattaya ging. Maar na COVID heb ik Dynasty Grande nog niet bezocht (is nog maar enkele maanden opnieuw open), dus geen idee of dit nog steeds van toepassing is.

Onlangs heb ik gebruik gemaakt van het Maytara hotel. 500m verder dan de Dynasty Inn, op de hoek van Soi 11. Ongeveer hetzelfde budget als Dynasty Inn, maar met zwembad en kleinschaliger. In deze prijsklasse verkies ik dan ook Maytara. Enkel het restaurant vooraan is te vermijden. :)
 
Volgende week ga ik vanuit Bangkok naar het zuidoosten. Ik blijf 1 nacht in Jomtien. Iemand bekend met dat Rompho bar complex? Valt daar wat leuks te vinden? En een goed hotel in de buurt? Ik zat te denken aan Jomtien Plaza Residence. Ook niet te ver van het busstation.
 
Laatst bewerkt:
Dame waar ik nu mee ben kom ik later op terug. Dit is wel weer een typisch gevalletje namelijk en een goeie leerschool voor de mensen hier... Thai logic is soms zo... onlogisch? Maar goed ze is redelijk submissive dus ik vermaak me wel hahaha

Deze dame dus. 2 weken thuis. Mevrouw komt bij haar zinnen..
Anyway heeft dus een NEDERLANDS vriendje uit AMSTERDAM. Stuurt elke maand 30K naar haar op en volgende week gaat ze visa maken zodat ze mei/juni naar Nederland kan komen.
Heb ergens medelijden met die gast maar ondanks dat ik zijn volledige naam ken.. hij lijkt geen facebook te hebben. Helaas...
Ze neukt wel lekker hahaha en bare....
 
@GeileGerard die Amsterdammer¹, is vast niet haar enige sponsor en daarmee is ze niet de enige Thaise, die dat zo aanpakt. Het is al decennialang, een Thais verdienmodel.

¹ it's not me, maar ik heb ook geen medelijden, met mijn mede Mokummer 😂
Hij is wel haar enige. En ja dit gebeurt dus op hele grote schaal. Vandaar ook even de warning hier voor de newbies!
 
Terug
Bovenaan Onderaan