Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zou je een willekeurige YouTube video geloven als je ook gewoon naar de website van de Thaise ambassade kan gaan?

Measures to travel to Thailand
  • Als je gevaccineerd bent kan je zo naar Tailand zonder enige andere vereisten.
  • Als je niet gevaccineerd bent dan moet je een negatieve PCR test voorleggen van hoogstens 72 uur oud.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit nog zal worden verminderd.
 
Waarom zou je een willekeurige YouTube video geloven als je ook gewoon naar de website van de Thaise ambassade kan gaan?

Measures to travel to Thailand
  • Als je gevaccineerd bent kan je zo naar Tailand zonder enige andere vereisten.
  • Als je niet gevaccineerd bent dan moet je een negatieve PCR test voorleggen van hoogstens 72 uur oud.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit nog zal worden verminderd.
Ja dat klopt maar het gaat om september misschien dat iedereen weer normaal kan gaan..ze zullen wel moeten anders gaat de boel daar failliet..zo rustig daar omdat ongevaccineerde niet zomaar binnen kunnen komen..
 
Ze mogen blij zijn als in Europa 40 pct is ingeënt...daarbuiten nog minder...
Ja daarom heeft 75% van de inwoners van EU landen minimaal 1 spuit gehad..
Als je echt heel graag naar Thailand wil gaan is er een hele simpele (en gratis) oplossing. Maar goed, laten we die discussen maar niet starten hier.
Of je gaat gewoon voor die test bij aankomst, maar dat blijft een risico.

Thailand is altijd heel voorzichtig geweest met dit soort zaken, dus ik ben niet verrast door het huidige beleid. Het is echt gokken wanneer ze ongevaccineerden zonder test binnen gaan laten. Dat kan over een maand zijn, maar dat kan ook pas ergens midden 2023 zijn.
 
Haha zijn er uberhaupt nog veel mensen die een bus naar Pattaya nemen? Ik kom vaak rechtstreeks van het vliegveld in BKK dus pak ik sowieso een taxi. Maar zelfs na een paar dagen Bangkok laat ik me liever ophalen bij m'n hotel door een taxi ipv zo'n bus te pakken. Snap wel dat het goedkoper is, maar die 15 euro die je bespaart vind ik dan toch wel peanuts.
 
Als je eenmaal in Thailand bent... ? Hooguit handig om een mondkapje bij te hebben. SOMMIGE 7/11s zeuren.. maar in praktijk draagt geen enkele toerist er ergens eentje ..

Misschien klopt dit indien je enkel in de omgeving van de bars in Pattaya verblijft, maar in BKK gaat het er toch wat anders aan toe. Op het openbaar vervoer en in de winkelcentra is het dragen van een masker normaal.

Dus uit respect/beleefdheid voor de Thai; neem enkele maskers mee en gebruik deze indien je ziet dat de Thai ze ook gebruiken.
 
Iemand nog een tip voor een goed girlfriendlyhotel in de buurt van LK Metro/second road? Wel met zwembad! ik ben bekend met Flipper Lodge en Flipper House soi 7/8. Zoek eigenlijk iets in die prijsklasse. Mag ook in pm
 
Iemand nog een tip voor een goed girlfriendlyhotel in de buurt van LK Metro/second road? Wel met zwembad! ik ben bekend met Flipper Lodge en Flipper House soi 7/8. Zoek eigenlijk iets in die prijsklasse. Mag ook in pm
In de buurt is een relatief begrip. Zolang je niet in de darkside, of voor mijn part in Jomtien gaat zitten, is alles prima te belopen. Zit je daar wel in een hotel, dan pak je toch de Song Taew!?

Laatste keer zat ik in het Nova Park Hotel by Compass Hospitality
+66 38 415 304
https://maps.app.goo.gl/rgNVq3ohGaEeNtqQ7 Klein goed onderhouden zwembad in de tuin. Al neem je drie meiden tegelijk mee, de receptie let er gewoon niet op, wie je mee naar binnen neemt😜.
Rechtsaf, loop je zo naar Soi 6, linksaf iets langer lopen naar Soi Buakauo.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een tip voor een goed girlfriendlyhotel in de buurt van LK Metro/second road? Wel met zwembad! ik ben bekend met Flipper Lodge en Flipper House soi 7/8. Zoek eigenlijk iets in die prijsklasse. Mag ook in pm
Ik kom al jaren bij D Hotel in Soi Buakhao.
Scherpe prijzen, ruime kamers met goed bed, mooi groot zwembad op het dak. In laagseizoen betaal je 800 baht voor standard room, in high season volgens mij 1000 of 1100.
 
Iemand nog een tip voor een goed girlfriendlyhotel in de buurt van LK Metro/second road? Wel met zwembad! ik ben bekend met Flipper Lodge en Flipper House soi 7/8. Zoek eigenlijk iets in die prijsklasse. Mag ook in pm
Elk hotel is girlfriend. Hotel voor 2 personen boeken. Andere eisen? Joh kijk op google.com/travel en je kan zat vinden.
Zelf geweest: Acqua hotel, Intimate and travelodge. All good
 
Er zijn wel hotels die wat geld vragen voor 2 de persoon siam bayvieuw is er een
Travellodge is redelijk goedkoop echter momenteel ligt de hele straat daar open.
Ik zelf kies voor de iets duurdere areca lodge of de LK groep...ik zou zeggen kies je hotel en stuur een mail of het daar girlfriendly is.
 
Ik kom al jaren bij D Hotel in Soi Buakhao.
Scherpe prijzen, ruime kamers met goed bed, mooi groot zwembad op het dak. In laagseizoen betaal je 800 baht voor standard room, in high season volgens mij 1000 of 1100.
of je gaat naar gasthouse/restaurant tuliphouse in jomtien kamers in januari februari tussen de 500-900 baht
 
Jomtiem ben je de besparing kwijt aan motorbike taxis naar Pattaya? en elke keer 15min met bahtbus?...
Genoeg te vinden voor 1000B in Pattaya.

Wel trivago.com of google.com/travel gebruiken (je komt vaak uit op agoda.com) want dat kan je zo een paar euro schelen
 
Jomtiem ben je de besparing kwijt aan motorbike taxis naar Pattaya? en elke keer 15min met bahtbus?...
Genoeg te vinden voor 1000B in Pattaya.

Wel trivago.com of google.com/travel gebruiken (je komt vaak uit op agoda.com) want dat kan je zo een paar euro schelen
als je maar €500 perdag betaal bespaar je €500pd x30 dagen is €15000 dan kan je 750x met de 10bath-taxi op en neer best wel een optie dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan