Recensie Phoenix, privé Bella Donna, Ardooie 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/dame-3 / https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/enkel-op-woe-do-en-vrijdag-aanwezig-10-tot-18.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een bepaalde tijd terug gekozen om Prive Bella Donna te bezoeken te Ardooie voor een afspraak met Phoenix. Op zich een vriendelijke dame met een goed voorkomen. Vlot in de omgang/babbelt vlot en best een dame met 'pit in'. Een van de meer ervaren dames in dit huis die wel wat kan vertellen van de afgelopen jaren in dit vak; de ene locatie is de andere niet. Ze is zich overigens goed bewust van dit forum.

Bij aankomst kan je verderop gemakkelijk parkeren, propere omgeving met geen kat in de buurt op straat te zien. Bij aankloppen zie je eerst de gérante (vriendelijke dame) waarmee je afrekent en dan even apart wacht. Na ontmoeting e.d. met Phoenix even naar de badkamer voor het nodige en dan naar de kamer. Goede hygiëne en een proper voorkomen (bezoeker) zijn belangrijk, anders moet je je niet verwachten aan een leuk uurtje (logisch). Voorspel met kussen en het typische wat je kan verwachten, genieten :giggle:. Zelf geeft ze aan goed te zijn in PZC tot manueel hoogtepunt en zal ik zeker niet tegenspreken. Daarna nog enkele rondes met o.a. haar bovenop en doggy, fijn contact. Geen grenzen/limieten op te merken buiten uiteraard intiem condoomgebruik; verder respect voor timing van de afspraak en wederzijds respect wat vanzelfsprekend mag zijn.

Enige dat ik nog zou meegeven, is om zelf ook wat de touwtjes in handen te houden en aan te geven wat je wenst; ze babbelt graag en de tijd tikt ook verder 😁; maar neem zeker je tijd om er geen 'bandwerkbezoekje' van te maken.

Succes met de plantjes Phoenix 🥸.
Herhalingsgevaar: ja.
 
Ik eens mee afgesproken en was echt niet leuk was hele tijd aan zagen over hoe klanten zijn en hoe zwaar ze het wel hebben en dat we blij mochten zijn Da ze er waren Enzo
Nu... in haar advertentie zegt ze letterlijk: "Bij mij kun je terecht voor een passioneel hete wilde stoeipartij". Dus... niet praten... maar neuken!

En... hoe harder je gaat... hoe liever ze het heeft! Jongens toch!
 
Fanboys??? Ben ook welgeteld 1 keer bij haar geweest...

Maar... het is zo dat Phoenix erg kribbig wordt van mannen die niet presteren in bed. Als ze dus begint te praten... Nu... ze is sowieso erg vocaal in bed! Welke kant het dus opgaat... hangt af van jou bedprestaties!
Ze heeft dat dan zeer uitgebreid toegelicht of zo, dat je dat weet na slechts 1 bezoek?

Sorry, open goal 😬
 
Ze heeft dat dan zeer uitgebreid toegelicht of zo, dat je dat weet na slechts 1 bezoek?

Sorry, open goal 😬
Ja! Dat heeft ze idd gedaan! Heb je trouwens m'n recensie gelezen?

Dus... na afloop van deze toch wel 'energieke' twee uur... vroeg ik haar 'op de vrouw af'... of ze dat wel ok vond... zo intens en 'ruig'. En zij meteen: "Oh! Ja! Veel liever dat dan die mannen die..."

Dus... deze dame houdt van een stevig potje sex!
 
Ik denk dat Phoenix definitief (althans voor onbepaalde tijd) weg is bij Bella Donna.
De laatste keer dat ik haar contacteerde was prive ontvangst mogelijk, doch niet meer aan de tarieven van Bella Donna.
 
Wel, misschien is ze een studie gestart of zoiets. Ze had het over iets dat ze mogelijks ging studeren indien er voldoende inschrijvingen waren. Misschien is het gelukt in welk geval, succes meid !
 
Terug
Bovenaan Onderaan