Recensie Phoenix, privé Bella Donna, Ardooie 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer, maar ik ga ook niet beweren dat ze het bij mij wel plezant zou vinden.
Ik gebruik een befsessie meestal als een soort "reset" omdat ik tijdens het pijpen vaak al heel dicht bij een hoogtepunt kom.

Vind het wel vreemd dat sommige dames daar geen plezier in vinden terwijl ze in principe zelf even volledig kunnen ontspannen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
bijzonder sympathieke meid. Spraakwaterval maar dat komt niet in de weg van een uurtje rollebollen. Haar masker had ze jammer genoeg niet bij maar haar pijpkunsten hebben me toch enkele dagen doen dagdromen. Heb haar gebeft en gerimd ( is ze enorm fan van en ik ook :D) Anaal was een optie maar heb ik niet genomen.
Duidelijk wel een roker maar is voor mij geen complete afknapper.

Niet echt in de buurt maar mogelijks voor herhaling vatbaar.
 
Zijn meerdere hoogtepunten mogelijk bij haar, of rondt ze het af na het eerste? Zou haar graag eens boeken met optie anaal maar vrees dat ik mijn kruit veel te snel zal verschieten. Heb er niks op tegen om langer dan een uur te boeken daarvoor, maar dan wil ik wel zeker weten dat het niet gedaan is na de eerste keer....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wwwstarlenamoonbe-2.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een heel leuke date gehad met deze Indische schoonheid.
Met haar ontwapende persoonlijkheid en gevoel voor humor stelt ze je direct op je gemak.
Na het verplichte wasje was het algauw tijd om elkaar wat beter te leren kennen. Elkaar strelend ontdekken waar natuurlijk de edele delen niet vergeten werden. Phoenix weet wat ze met haar handen en mondje moet doen en deed dit ook vol overgave. Na een tijdje gingen we over naar de sex en begon ze me te berijden. Daarna overgeschakeld naar missionaris waar ik het niet lang kon volhouden.
Daarna wat tijd om dicht bij elkaar te knuffelen en wat te praten.
Na enkele minuutjes was ik terug paraat en werd de 2de ronde ingeluid met aftrekken en pijpen. Daarna nog op z'n hondjes en missionaris maar de tijd begon te dringen.
Ik vroeg dan om te proberen me manueel tot een hoogtepunt te brengen wat ze vol overgave deed. Het was niet gelukt wegens tijdgebrek maar dit was totaal niet erg want ik lag toch te schokken van genot.

Dit was een superdate met een heel mooie, leuke en lieve vrouw.

Ik kom hier zeker op regelmatige basis terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Ik ben er ook geweest vandaag ! Amai was vergeten dat ze zo goed kon pijpen. Liefhebbers van sloppy deepthroat moeten bij haar zijn. Zalig als je pik tot in haar keel zit met massa's speeksel
 
Bij haar geweest en wow wat een ervaring! Blowjobs zijn super en ja je mag haar beffen hoor! Ze kwam zelfs klaar tijdens het beffen. Echt een aanrader ook voor gfe! Enorm genoten en ga zeker nog terug
 
Voor de aandachtige lezer die geïnteresseert is in anaal: op haar site staat er geen grieks vermeld bij "contact en prijzen"; op RL staat dit wel bij de mogelijkheden....

Overigens wel een heel mooie site Phoenix alias Starlena moon!
 
Ik weet niet of haar site nog vaak up-to-date wordt gehouden. Bij twijfel zou ik redlights voorrang geven, of anders stuur je haar een berichtje en ben je direct zeker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Verleden week bij deze dame geweest. Was een topdate, genieten en laten genieten.
Is echte een toppertje, behandel haar met respect en je krijgt het dubbel en dik terug.
Ga zeker nog terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ardooie blijft voor mij toch wel een heel eind rijden... Het moet dus echt wel de moeite zijn... En dat was met Phoenix zeker het geval! OMG! Wat heeft die vrouw een sexdrive! Had al wel een en ander gelezen over haar... maar niks overtreft de werkelijkheid! Wat was dat een stomend sexfeest! OMG!

Na een snelle douche... samen naar de kamer. Phoenix showde me haar nieuw sexy lingerie setje... dat al snel uit ging! M'n handen, lippen, tong, waren overal... in een heerlijke verkenning van haar slanke lijfje. En... al snel ging haar focus naar m'n harde erectie... Deze dame wordt werkelijk gefascineerd door harde pikken! En dat zal je geweten hebben! Man! Wat een pijpbeurt! Heerlijk! Dus... snel m'n cockring erbij... en kregen ook m'n ballen het stevig te verduren! Liet haar lekker lang doorgaan... maar stond uiteindelijk zo scherp dat ik haar echt wel wilde neuken!

En... wat toen volgde... Ongelooflijk dat zo'n kleine, slanke vrouw... zoveel kan hebben! Krachtig, diep, hard, sneller... Het was de hele tijd 'Ja! Ja!' Wat een stomende vrijpartij! En, hoe meer ik gaf... hoe meer ze me aanspoorde om vooral verder te gaan! Waw! Geweldig! We moesten zelfs het bed terug op z'n plaats duwen. En, dan... toen ik dacht alles te hebben gezien... gingen we over op 'doggy'... OMG! Lang geleden dat ik nog zo 'voluit' kon (en mocht!) gaan! Met haar billen omhoog, op handen en knieën, haar stevig bij haar schouders nemend, haar helemaal omhoog trekken... en stevig blijven stoten! OMG! Heerlijk ook, hoe ze me bij m'n ballen grijpt terwijl ik stevig stoot! OMG! En... ze laat je ook duidelijk horen dat ze het zelf lekker vindt! OMG! Wat is die dame vocaal!

Was er dan niks aan te merken? Toch wel! Helaas heeft die kamer beneden GEEN airco... en werd het al snel érg warm in de kamer. Gelukkig voorzag Phoenix me meerdere keren van heerlijk koel water. En... dan konden we weer verder gaan!

Uiteindelijk over gegaan op nog een krachtige pijpbeurt en penismassage... en kwam ik krachtig spuitend klaar over haar... Man! Wat een feest!

Gelukkig kan je ook achteraf weer douchen (was écht wel nodig!) En... zo keerde ik moe maar voldaan weer huiswaarts.
Het nummer van Phoenix staat alvast in m'n telefoon!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
zeer leuke date gehad met phoenix.
Mooi strak lichaam met zeer mooie kleine borstjes.
Pijpen was zeer goed. Prostaatmassage gekregen en in verschillende standjes mogen neuken.
Ze laat het niet altijd toe, maar nu wel heerlijk mogen beffen.
 
Ik twijfel al zeer lang om es naar een DVP te gaan, ik peins dat m'n eerste keuze toch Phoenix zal worden, als ik al die fantastisch verhalen hier lees, en ik val enorm op petite en aziatisch.. :) Al is het maar om es goed gepijpt te worden, een orgasme al pijpend is me thuis nog nooit overkomen :p
 
En... wat toen volgde... Ongelooflijk dat zo'n kleine, slanke vrouw... zoveel kan hebben! Krachtig, diep, hard, sneller... Het was de hele tijd 'Ja! Ja!' Wat een stomende vrijpartij! En, hoe meer ik gaf... hoe meer ze me aanspoorde om vooral verder te gaan! Waw! Geweldig! We moesten zelfs het bed terug op z'n plaats duwen. En, dan... toen ik dacht alles te hebben gezien... gingen we over op 'doggy'... OMG! Lang geleden dat ik nog zo 'voluit' kon (en mocht!) gaan! Met haar billen omhoog, op handen en knieën, haar stevig bij haar schouders nemend, haar helemaal omhoog trekken... en stevig blijven stoten! OMG! Heerlijk ook, hoe ze me bij m'n ballen grijpt terwijl ik stevig stoot! OMG! En... ze laat je ook duidelijk horen dat ze het zelf lekker vindt! OMG! Wat is die dame vocaal!
Zou ze ook anaal zoveel kunnen hebben? 😍
 
Terug
Bovenaan Onderaan