Pijp-ster Den Haag e.o.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AmanSR

Vaste klant
208
20/10/22
225
22
Hallo collega's,

Ik ben benieuwd naar de echte pijp-sterren in Den Haag e.o.!

Als ik iets verkeerd heb gedaan en dit op een verkeerde wijze heb gepost, dan zou ik het waarderen als het verplaatst kan worden naar de juiste plek :).

Zelf vind ik het regelmatig heerlijk om lekker lui te gaan liggen en mezelf te laten verwennen. Hierbij is het belangrijk dat de dame dit met afwisseling doet, speels, geil, m'n ballen niet vergeet, diep kan halen, russisch en als er nog een Face-fuck bij kan, dan is het helemaal compleet!

Ik ben dan ook erg benieuwd naar adresjes hiervoor. Ik zie regelmatig wat recensies voorbij komen waar een goede omschrijving in staat, maar om dat allemaal te onthouden... een eigen topic is wellicht zo handig ;-).

Het gaat me niet alleen om de dames uit de straten (zo wel, dan graag met adres en kamernummer erbij). Dames die privé of in een privéhuis ontvangen zou ik ook erg graag willen horen. Met of zonder condoom maakt me niet zoveel uit. Het liefst zelfs wat ze bieden tegen het standaard tarief.


Ik trap af met een paar:

- Claudia, Doubletstraat 26 k2
Doet als wat ik hierboven heb omschreven.

- Sita, DS Girls
Doet ook alles, behalve facefuck weet ik niet of zij dat doet.

- Gabriella, Geleenstraat 122 k3
Die niet alles, geen ballen, maar pijpt hemels! Daarom wel meegenomen.

- Asha, Geleenstraat 96 k3
Doet ook alles, behalve facefuck weet ik niet of zij dat doet.

- Romina, Hunsestraat 49 k3
Pijpte ook heerlijk en bevat m'n ballen niet, ook lekker speels en geil en russisch erbij.

- Gigi, DS Girls
deed niet de ballen maar wat een geil pijpspel was dat zeg! Geol, speels, diep gebaarde zelf dat ik d'r haar moest vasthouden en haar hoofd (grof) moest bewegen, meerdere posities gepijpt. Heerlijk!

En er zijn nog wat dames van wie ik de namen niet meer weet een ook niet meer precies welke kamer nummers. Die heb ik niet meegenomen, maar hoop ze zo weer te kunnen ontdekken!

Ik hoop dat jullie kunnen helpen om een mooi bestandje op te bouwen voor mij een de overige pijp liefhebbers.

Thanks alvast voor de input
 
 
Claudia Doublet 26/2 is al meer dan 10 Jaar bekend om haar pijpkwaliteiten.
Toch was er een die haar overtrof .
Dat Was de dame Uit Uruquay die achterin De pasage werkte 75-6?
Zij duwde Mij met haar handen Op MN KONT diep In Haar KEEL
 
Sophie, ik vond er zelf niet veel aan maar anderen schijnen wel tevreden te zijn

 
Hey wandelaars... morgen zit ik op hotel in Den Haag. Weet er iemand een goed adresje voor je eens goed leeg te laten zuigen?
Pijpen zonder is ideaal, klaarkomen in mondje perfect...

Het liefst een nederlands sprekend persoon, niet te oud, die ook wat zaadgeil is :)
Maar ik hoop dat ik geen unicorn zoek :)
 
@Behendigekater
Misschien bedoel je deze, maar die doet geen pzc meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan