Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook hier moet ik even glimlachen, want je hebt waarschijnlijk geen plexiglazen scheidingswand tussen jouw mond en jouw keel. Die uitleg is dus op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd. Het doet me wat denken aan 'veel te snel rijden is best wel ok als je weet wat je doet en als je auto piekfijn in orde is'.
Wat pas echt idioot was waren mondkapjes, plaxiglas scheidingsplaten en 1,5 meter afstand houden (zelfs buiten waar de kans op besmetting nul was) voor een virus dat zich via in- en uitademen verspreidt, daarbij vele meters kan afleggen en bij onvoldoende geventileerde binnenruimtes langdurig in de lucht/ruimte kan blijven hangen. Men ging zelfs zo ver dat je zittend aan een tafel een mondkapje moest dragen maar die bij heen en weer lopen af mocht doen (of was het andersom, zinloze zaken vergeet ik meestal).

Feit is dat chlamydia zich achter in de keel bevindt (en niet voor in de mond) dus wie zich laat pijpen loopt minder risico iets op te lopen als deep throat vermeden wordt. Of dat andersom ook geldt is punt 2 maar de kans om door pijpen zonder condoom iets ernstigs op te lopen is sowieso bijzonder klein (vooropgesteld dat men geen wondjes in de mond heeft). Chlamydia ruimt het lichaam meestal zelf weer op.

Heb zelf al meermaals soa meldingen gekregen van feestjes waar ik menig deelnemer condoomloos had klaargepijpt. Bleek altijd schoon te zijn (en ja ik hield rekening met de vensterperiode), al dan niet omdat ik net als Joke niet al te diep pijp.

Heb zelf vele honderden mannen gepijpt en anders dan Joke slik ik wel. Heb in 30 jaar tijd met veel bi/gay contacten een keer hepatitis B opgelopen en iets van 3 keer chlamydia.

Een pijpje van een goeie vriendin die eens effe een avontuurtje heeft, is wel iets helemaal anders dan de gemiddelde dvp die, ik herhaal het nog eens, heel veel wisselende contacten heeft met mannen die zelf ook van de ene vrouw naar de andere huppelen.
Uit onderzoek is gebleken dat soa vaker worden aangetroffen bij teeners/pubers en swingers dan bij de gemiddelde dvp (al is het maar omdat die zich regelmatig laten testen), al zou je kunnen argumenteren dat er daar wellicht meer van zijn.

Joke weet beter waar ze het over heeft dan jij.

Laatst bewerkt:
Bill Hader Popcorn GIF by Saturday Night Live

Je berekeningen klinken meer als een beschrijving van seksuele slavernij. "100 klanten per maand, drie klanten per dag." Dit is NIET het soort schema dat werkt voor onafhankelijke meisjes. Hou op. Je praat onzin.
Onzin? Maar nee toch, enkel door wie de realiteit niet wil inzien. 100 klanten per maand is voor veel dvp's zeker geen onrealistisch aantal. Met bijbehorend risico als er veel zonder condoom gepijpt/gedaan wordt. Dat mag toch op dit forum gezegd worden? We zijn niet op 'dat andere' roemruchte forum, toch.

Wat pas echt idioot was waren mondkapjes, plaxiglas scheidingsplaten en 1,5 meter afstand houden (zelfs buiten waar de kans op besmetting nul was) voor een virus dat zich via in- en uitademen verspreidt, daarbij vele meters kan afleggen en bij onvoldoende geventileerde binnenruimtes langdurig in de lucht/ruimte kan blijven hangen. Men ging zelfs zo ver dat je zittend aan een tafel een mondkapje moest dragen maar die bij heen en weer lopen af mocht doen (of was het andersom, zinloze zaken vergeet ik meestal).
Dat klopt, en die mening heb ik destijds ook verkondigd. We hebben daar in de maatschappij heel veel schade mee aangericht, waar veel mensen en ondernemingen nog steeds de economische gevolgen van dragen, en het heeft niets opgebracht. Er is trouwens (ik dacht) in 2023 een studie verschenen waarin de onzin van heel die aanpak door feiten werd 'bewezen' voor zover men zoiets kan bewijzen. Maar dat is in de media lekker 'vergeten': het werd nooit aan de grote klok gehangen.
Heb zelf al meermaals soa meldingen gekregen van feestjes waar ik menig deelnemer condoomloos had klaargepijpt. Bleek altijd schoon te zijn (en ja ik hield rekening met de vensterperiode), al dan niet omdat ik net als Joke niet al te diep pijp.
"Al dan niet", maar dat is geen wetenschappelijke bewijs. Ik begrijp trouwens ook niet waarom op een forum daarover zo'n discussie kan ontstaan. Iedereen doet wat zij of hij wil, maar er mag toch op gevaren gewezen worden. Dit topic gaat daar trouwens over.
Heb zelf vele honderden mannen gepijpt en anders dan Joke slik ik wel. Heb in 30 jaar tijd met veel bi/gay contacten een keer hepatitis B opgelopen en iets van 3 keer chlamydia.
Maar hierboven schrijf je dat je niet diep pijpt. Wat ik bedoel is dus simpel: dit soort redeneringen houdt weinig steek als het gaat over het inschatten van risico's. "ik pijp niet al te diep" en "ik slik". Wat is het nu precies wat je doet voor je veiligheid? Je slikt niet vooraan in je mond, dacht ik :)
Uit onderzoek is gebleken dat soa vaker worden aangetroffen bij teeners/pubers en swingers dan bij de gemiddelde dvp (al is het maar omdat die zich regelmatig laten testen), al zou je kunnen argumenteren dat er daar wellicht meer van zijn.
Ik hoor dat de huidige jongere generatie ook gemakkelijker zou neuken zonder condoom (waar ik geen bewijs voor heb, want hoe onderzoek je dat). Kan ook meespelen, als dat waar zou zijn, als we soa's gaan tellen.
Joke weet beter waar ze het over heeft dan jij.
Die uitspraak sluit dan weer helemaal aan bij de manier waarop je redeneert. Een uitspraak doen over iemand die je niet kent. Ik weet niet welke opleiding Joke genoten heeft, dus ik spreek me daar niet over uit, maar ik heb sterke twijfels over die uitspraak.
Dat forum gaat over NEUKEN condoom
Wel enig verschil.
Het soort mensen dat schrijft op dat andere forum doet alles zonder condoom.
Overigens, kijkend naar je recensies.. pzc vind je not done, maar beffen wel? Dat is een tikkeltje krom he?
Echt? Ik bef nochtans niet achter in mijn mond hoor. Dus veilig, volgens jou :) (grapje). Ik schrijf trouwens ook niet dat pzc not done is. Ik schrijf enkel dat dvp's met erg veel contacten er niet verstandig aan doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan