Spelletjes
Vaste klant
van anale seks zonder condoom krijg je geen soa in je keel van hoor. of hoe dacht jij dat t werkte? Nou, door b.v. Poepgaatje te likken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmaar ik rim niet, dus hoe wil je dat rijmen?van anale seks zonder condoom krijg je geen soa in je keel van hoor. of hoe dacht jij dat t werkte? Nou, door b.v. Poepgaatje te likken.
Aan de anus wellicht?Wat bedoel je met zona?
Ik lees in je link toch echt nooit hoor.Zona of gordelroos is een consequentie van ooit besmet geweest te zijn met het waterpokkenvirus, een redelijk vaak voorkomende kinderziekte.
Even opletten, met overtypen, @BigBennyZona is besmettelijk voor mensen die nooit de waterpokken hebben gehad. Het vocht uit de blaasjes is 1 tot 2 weken besmettelijk. De korstjes zijn niet meer besmettelijk. De kans op zona is het grootst bij 60-plussers.
Je krijgt zona omdat je ooit waterpokken hebt gehad.
Dan hou ik het op de subtiele verschillen, tussen Nederlands en Vlaams. Niet voor niets, wordt onze mooie taal, aan beide kanten van de grens, van ondertiteling voorzien.Je krijgt zona omdat je ooit waterpokken hebt gehad.
En als je zona hebt dan ben je besmettlijk voor mensen die nooit waterpokken hebben gehad.
Twee verschillende situaties dus.
hmja, in de 10 jaar dat ik wandel toch al een keer of 6 soa opgelopen door enkel pzc en 2x met dames tijdens nzc. We spreken dan over chlamydia en gonorroe en genitale wratten. Sinds ik sinds een jaar of 2 met grote regelmaat ook zc doe ben ik wel begonnen met prep te nemen. Ik weet nog de eerste paar keren met een DVP zc gaan, was toen een zwaar stressmoment achteraf, met Prep toch veel betere nachtrust.2 maanden geleden op controle geweest in het TI in Antwerpen voor mijn regelmatige SOA screening. Het was redelijk kalm. Kwartiertje rustig zitten praten met de arts die altijd even alles overloopt. En alhoewel niets zonder risico is, bevestigde die dame me dat de kans voor een echte SOA enkel door PZC toch echt wel heel klein is.
Ben je ook gevaccineerd tegen Hepatitis B?hmja, in de 10 jaar dat ik wandel toch al een keer of 6 soa opgelopen door enkel pzc en 2x met dames tijdens nzc. We spreken dan over chlamydia en gonorroe en genitale wratten. Sinds ik sinds een jaar of 2 met grote regelmaat ook zc doe ben ik wel begonnen met prep te nemen. Ik weet nog de eerste paar keren met een DVP zc gaan, was toen een zwaar stressmoment achteraf, met Prep toch veel betere nachtrust.
Ja gevaccineerd . Enkel jammer dat ik wat te oud ben voor hpv vaccinatie. Tevens lijkt t mij ook dat ik om 1 of andere reden gevoeliger ben voor t oplopen van wat. Mss omdat mijn sessies wat bruter en langer verlopen een verhoogd risico ? DunnoBen je ook gevaccineerd tegen Hepatitis B?
Moeilijk om goed in te kunnen schatten of weten waarom je wel gevoeliger ben voor het oplopen van bepaalde ziektes. Stress (mentaal en fysiek), genetische aanleg, medicatie, gebrek aan bepaalde vitamines, disbalans van bacteriën/schimmels in je mond en darmen enz. Zelfs frecuent gebruik van mondwater (zowel onder en met alcohol) kan je kwetsbaarder maken voor bepaalde bacteriële infecties. Steeds meer tandartsen en artsen raden het gebruik daarvan af.Ja gevaccineerd . Enkel jammer dat ik wat te oud ben voor hpv vaccinatie. Tevens lijkt t mij ook dat ik om 1 of andere reden gevoeliger ben voor t oplopen van wat. Mss omdat mijn sessies wat bruter en langer verlopen een verhoogd risico ? Dunno
Denk dat dat echt verschilt hoeveel verschillende mannen je zc pijpt. al meerdere keren orale gonorroe gehad hier door pijpen namelijk (vaak ook icm anale gonorroe)2 maanden geleden op controle geweest in het TI in Antwerpen voor mijn regelmatige SOA screening. Het was redelijk kalm. Kwartiertje rustig zitten praten met de arts die altijd even alles overloopt. En alhoewel niets zonder risico is, bevestigde die dame me dat de kans voor een echte SOA enkel door PZC toch echt wel heel klein is.
Je bent niet perse te oud. Er is geen maximale leeftijd. Ik heb in een ander topic wat meer geschreven.Ja gevaccineerd . Enkel jammer dat ik wat te oud ben voor hpv vaccinatie. Tevens lijkt t mij ook dat ik om 1 of andere reden gevoeliger ben voor t oplopen van wat. Mss omdat mijn sessies wat bruter en langer verlopen een verhoogd risico ? Dunno