Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb inmiddels het vermoeden dat @Wannabesworker een trol is. Stijl, positionering en argumentatie lijken vaak gericht op creëren van conflict. Olie op het vuur, en dan een beetje op een verholen manier. Vaak lompe, ondoordacht lijkende stellingnames, gevolgd door een agressieve reactie als er commentaar gegeven wordt door andere forumleden. Een post van een DVP levert hier steevast het nodige "engagement" op, ideaal om mee te trollen. Maar kan natuurlijk net zo goed dat ik fout zit met mijn vermoedens 🙄 Wordt het DVP label fatsoenlijk gevalideerd door het forumbeheer?
Freudiaanse verspreking
 
Hoewel ik ervan hou gepijpt te worden zonder, twijfel ik op gangbangs wel om hem in een volgespoten mond te steken, iets houdt mij dan wel tegen om in andermans kwakje te roeren, wat jullie?
 
Hoewel ik ervan hou gepijpt te worden zonder, twijfel ik op gangbangs wel om hem in een volgespoten mond te steken, iets houd mij dan wel tegen om in andermans kwakje te roeren, wat jullie?
Ik doe geen gangbangs. "plankenkoorts"
Nochtans nooit een issue in men dromen daarover 🤔
Ik ben nu niet echt vies van een ander. Dus bvb in een trio met een andere man extra
Zou ik geen probleem hebben om hem er afwisselend in te steken. Of zoenen nadat hij juist in haar mond is klaargekomen ed
No problem.
 
Wat een kul, veiligheid van de dvp staat op nr 1, als je zonder condoom gepijpt wil worden zoek je best een vriendin of je eigen vrouw misschien en als ze het vies vindt😁, velletje erover laten maar ja lijkt weer op een condoom natuurlijk, besneden mannen sorry het was niet mijn bedoeling jullie te kort te doen
 
Wat een kul, veiligheid van de dvp staat op nr 1, als je zonder condoom gepijpt wil worden zoek je best een vriendin of je eigen vrouw misschien en als ze het vies vindt😁, velletje erover laten maar ja lijkt weer op een condoom natuurlijk, besneden mannen sorry het was niet mijn bedoeling jullie te kort te doen
Weleens op een gangbang geweest? Daar slobbert elke dame zonder condoom 🤣
 
Ik kan deze opmerking bevestigen voor privé GBs of in parenclubs/seksclubs. Soms loop je tegen een kerel die een rubbertje om zijn hamer heen gedaan heeft maar dat is echt een uitzondering.
Pijpen zonder condoom in een 1 op 1 setting kan wat betreft mij nog. Maar alles bare en ook nog op een gangbang waar anderen het zelfde doen laat ik toch liever aan mij voorbij gaan. Te veel risico. Maar ik weet dat is een persoonlijke inschatting.
 
Pijpen zonder condoom in een 1 op 1 setting kan wat betreft mij nog. Maar alles bare en ook nog op een gangbang waar anderen het zelfde doen laat ik toch liever aan mij voorbij gaan. Te veel risico. Maar ik weet dat is een persoonlijke inschatting.
In mijn geval, doe ik nooit aan NZC..zelfs in een 1 op 1 situatie. Met mijn man wel maar dat is wel een ander verhaal. PZC bij gangbangs in een club is ook soms niet aan te raden vooral met slechte verlichting. Bij privé GBs zijn er minder deelnemers en iedereen is getest voordat ze mogen deelnemen maar tóch in deze gevallen, doe ik geen NZC.
 
In mijn geval, doe ik nooit aan NZC..zelfs in een 1 op 1 situatie. Met mijn man wel maar dat is wel een ander verhaal. PZC bij gangbangs in een club is ook soms niet aan te raden vooral met slechte verlichting. Bij privé GBs zijn er minder deelnemers en iedereen is getest voordat ze mogen deelnemen maar tóch in deze gevallen, doe ik geen NZC.
NZC doe ik ook nooit. PZC wel. Maar altijd in 1 op 1 setting.
 
Ben weleens bij een dvp geweest en gevraagd om PZC en ze zei dat ze dat niet deed, prima, maar daarna begon ze over dat de meiden die het wel deden niet schoon zijn etc... 😅
Ben toch gebleven, maar was een eenmalig bezoek 🤣 zeggen dat je met condoom net zo lekker pijpt en vervolgens het niet waarmaken 🙈 next ...
 
ik ben van mening dat de dames het voor zichzelf moeten uitmaken. zij bepaald wat ze voor thuis bewaard en hoever haar diensten zijn naar de klant toe punt uit. er zijn zoveel meiden om uit te kiezen dus zal er heus wel voor ieder wat wils zijn.de wandelaars gaan ook niet hele dag in stoffige ruimte werken zonder enige bescherming
 
Pijpen zonder condoom in een 1 op 1 setting kan wat betreft mij nog. Maar alles bare en ook nog op een gangbang waar anderen het zelfde doen laat ik toch liever aan mij voorbij gaan. Te veel risico. Maar ik weet dat is een persoonlijke inschatting.
Klopt, ik heb al 2 maal een soa te pakken gehad na een PZC gangbang. Een maal gonnoroe en een maal chlamydia met ongeveer 4 jaar tussen de 2 gevallen. Ik heb dus ook gekapt met GB's. Temeer omdat ik een relatie op het oog heb met een heel toffe dame. In de koffer duiken we nog niet maar ik voel dat het binnenkort wel kan gebeuren. Ik hou het daarbij...ben op een leeftijd gekomen waar het verstand het haalt boven de p...;)
 
Ik wandel al 23 jaar en heb nog nooit iets opgelopen.
Heb me vaak laten PZC.
Geen probleem ,alleen nzc daar moet je mee oppassen.
Van raambuurten tot laufhausen ,saunaclubs, prive ontvangst,enz.
Ook vaak bare ,geneukt.
 
Laat mij graag pijpen zonder condoom. Voelt gewoon veel lekkerder vind ik.
Als een meid c.q. vrouw geen pzc doet ga ik er niet eens naar toe.
En als zij klaarkomen in mond doet en ook nog slikt is het helemaal feest voor mij.
Kom ook veel intenser klaar als ik goed gepijpt wordt dan dat ik lig te neuken en klaar kom.
Hier hetzelfde. Kan echt genieten van eens goed gepijpt te worden door een lekkere meid. Maar dan wel zonder rubber. Met rubber is toch een heel stuk minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan