Recensie Precilia, PUB 5th Avenue, Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
698
19
Bericht door Fistouille, gepost op Youppie DOT net, op 9 februari, 09u56, en vertaald van het Frans :
Pub 5th Avenue : PRECILIA (Braziliaanse, brunette)

Ik ben er deze dinsdag (gisteren dus) in het midden van de middag geweest met mijn twee Franse vrienden, "Déchiranus" en "Graine de ster" (in het Nederlands : "het scheuren van de anus", en "Zaad van de Ster".

Het is ons eerste bezoek in deze plaats. Er is vrij veel volk zonder dat het druk is, de sfeer is leuk, zelfs vriendelijk, we vonden het meteen leuk.

Ik zit tegenover een kleine brunette met een duizelingwekkende halsuitsnijding, die Portuguees, redelijk Engels eheel goed Frans spreekt, heel vrolijk en glimlachend, en die een goede indruk op mij maakt. Het is Precilia, mijn keuze is gemaakt!

Ik bied haar een drankje aan, ze vertelt me dat ze er al een paar weken is, vooral op vrijdag, deze dinsdag was het uitzonderlijk.

We vertrekken voor een rit van 45 minuten in een kamer met grote spiegels met een douche en een rond bed dat draait. Het is verbazingwekkend, ik hou er echt van. Het enige wat nog ontbreekt is de ponpon boven het bed om een gratis ritje te winnen door hem te vangen, zoals in de ducasses van mijn jeugd in Noord-Frankrijk.

Ze moet 1,55 voor 50 kg zijn, halflang haar, tatoeages op de rug, zeer goed gevoel, de stroom passeert.

De nadelen : Geen CF, alleen kleine kusjes op de mond en overal..., mee zuigen. Deze 2 elementen zijn voor mij meestal eliminerend, vooral het tweede, ik eindig graag in CIM. Vreemd genoeg remden deze beperkingen het moment niet af, zozeer zelfs dat de rest me verrukte.

Ze is betrokken, ze is speels, flexibel, en ze vermenigvuldigt de posities. Ze is energiek, soms zacht, knuffelig, ondeugend en zelfs ondeugend, wat een geluk.

Posities na de gebruikelijke voorrondes: 69, Cowgirl, omgekeerde Cowgirl, Andromache, doggy style en zelfs missionaris.
Recidivepercentage 90%.

Nationaliteit / gesproken talen: Braziliaans/Spaans
Leeftijd : 32 jaar oud (lijkt 25)
Gezicht : Rond en vrolijk
Haar : halflang, bruin
Hoogte : ± 1m55
Borst : B
Figuur / lichaam : slank
Tatoeages - Piercings : Tatoeages op de rug
Pijpen : ja, bedekt
Cunni : ja
Zoenen (ja-nee) : Geen CF, alleen kleine kusjes
Hygiëne : onberispelijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan