Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk herinner me ook dat een vorige klant een bos bloemen had meegenomen. De dvp had deze echter mooi in een vaas op de kamer gezet zodat zij maar ook de dames van de volgende shifts er nog iets aan hadden. DVP's zijn meestal ook gewone vrouwen mét een opvoeding. Helaas zitten er soms ook wel onbeschofte bitches tussen...Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Precies!Maak er anders een ander blij mee. Weggooien is zonde.
Als je er niet mee thuis kunt komen, dan werk je dus elders. Dan is er altijd wel iemand. Een andere raamdame, een schoonmaakster in het hotel, een collega in het huis, etc etc. Zoveel mogelijkheden om het niet te hoeven weggooien.
Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.Als je er niet mee thuis kan komen, moet je een ander beroep kiezen. Het is giga lullig om dingen weg te smijten als iemand de moeite neemt om iets voor je mee te nemen.
Flikkeren ze dure parfums ook in de kliko dan??
Da's waar, tenzij je er de gewoonte van hebt gemaakt om geregeld thuis een bosje bloemen neer te zetten, dan is het zo vreemd niet meer. Wel even checken op een kaartje in de bos.Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.
Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.
Sorry hoor maar dan heb je toch niet zo goed opgelet in de les.Ik weet niet waar jij je seksuele voorlichting genoten hebt, maar voor de schaamstreek bestaat er speciale slagroom die je zelf aanmaakt....
Als ze een vriendje hebben, zal die echt niet onwetend zijn over haar activiteiten.Chocolade kunnen ze van te voren opeten. En ze zijn meestal niet alleen.... Parfums, zeepjes ed moeten ze idd meeslepen in die ene toch al volle rolkoffer die ze mee hebben.
Tja, wat moet een dvp daar op haar kamer ook mee doen he... Het is wel een leuke illustratie van mijn idee over de romanticus die met een cadeautje aan komt draven.Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Nee, als partner mag je die chocolaatjes opeten. En hopen dat je ze lust.Als ze een vriendje hebben, zal die echt niet onwetend zijn over haar activiteiten.
(op een enkele uitzondering na)