Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maak er anders een ander blij mee. Weggooien is zonde.

Als je er niet mee thuis kunt komen, dan werk je dus elders. Dan is er altijd wel iemand. Een andere raamdame, een schoonmaakster in het hotel, een collega in het huis, etc etc. Zoveel mogelijkheden om het niet te hoeven weggooien.

Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Ik herinner me ook dat een vorige klant een bos bloemen had meegenomen. De dvp had deze echter mooi in een vaas op de kamer gezet zodat zij maar ook de dames van de volgende shifts er nog iets aan hadden. DVP's zijn meestal ook gewone vrouwen mét een opvoeding. Helaas zitten er soms ook wel onbeschofte bitches tussen...

Maak er anders een ander blij mee. Weggooien is zonde.

Als je er niet mee thuis kunt komen, dan werk je dus elders. Dan is er altijd wel iemand. Een andere raamdame, een schoonmaakster in het hotel, een collega in het huis, etc etc. Zoveel mogelijkheden om het niet te hoeven weggooien.
Precies!
Wie hier geeft er wel eens een presentje aan de schoonmaakster??
Gewoon omdat je hun werk waardeert, zonder bijbedoelingen.
🫠

Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.

Niet als je intelligente partner weet waar hij prijzen v parfums kan opzoeken en niet weet wat voor werk je doet.
Als je liegt dat je een poetsmadam bent a 15 euro p.u, dan kan je geen dure parfum kopen.
Verstoppen is ook best een dingetje..

Ik zag een reactie dat het no go zou zijn (Roemeense) dames een cadeau te geven.

Terwijl in de laatste aflevering zijn de podcast Olaf zit vast wordt aangegeven dat het goed gebruik is iets mee te nemen als je op bezoek gaat bij een Roemeen(se).

Nu is de context wel anders maar het principe blijft.

Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Tja, wat moet een dvp daar op haar kamer ook mee doen he... Het is wel een leuke illustratie van mijn idee over de romanticus die met een cadeautje aan komt draven.
Als ze een vriendje hebben, zal die echt niet onwetend zijn over haar activiteiten.
(op een enkele uitzondering na)
Nee, als partner mag je die chocolaatjes opeten. En hopen dat je ze lust.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan