Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk herinner me ook dat een vorige klant een bos bloemen had meegenomen. De dvp had deze echter mooi in een vaas op de kamer gezet zodat zij maar ook de dames van de volgende shifts er nog iets aan hadden. DVP's zijn meestal ook gewone vrouwen mét een opvoeding. Helaas zitten er soms ook wel onbeschofte bitches tussen...Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Precies!Maak er anders een ander blij mee. Weggooien is zonde.
Als je er niet mee thuis kunt komen, dan werk je dus elders. Dan is er altijd wel iemand. Een andere raamdame, een schoonmaakster in het hotel, een collega in het huis, etc etc. Zoveel mogelijkheden om het niet te hoeven weggooien.
Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.Als je er niet mee thuis kan komen, moet je een ander beroep kiezen. Het is giga lullig om dingen weg te smijten als iemand de moeite neemt om iets voor je mee te nemen.
Flikkeren ze dure parfums ook in de kliko dan??
Da's waar, tenzij je er de gewoonte van hebt gemaakt om geregeld thuis een bosje bloemen neer te zetten, dan is het zo vreemd niet meer. Wel even checken op een kaartje in de bos.Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.
Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.
Sorry hoor maar dan heb je toch niet zo goed opgelet in de les.Ik weet niet waar jij je seksuele voorlichting genoten hebt, maar voor de schaamstreek bestaat er speciale slagroom die je zelf aanmaakt....
Als ze een vriendje hebben, zal die echt niet onwetend zijn over haar activiteiten.Chocolade kunnen ze van te voren opeten. En ze zijn meestal niet alleen.... Parfums, zeepjes ed moeten ze idd meeslepen in die ene toch al volle rolkoffer die ze mee hebben.
Tja, wat moet een dvp daar op haar kamer ook mee doen he... Het is wel een leuke illustratie van mijn idee over de romanticus die met een cadeautje aan komt draven.Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Nee, als partner mag je die chocolaatjes opeten. En hopen dat je ze lust.Als ze een vriendje hebben, zal die echt niet onwetend zijn over haar activiteiten.
(op een enkele uitzondering na)
Jongens toch, waar halen jullie al die 'bronnen' van wijsheid? Dus als je een Roemeen bezoekt, moet je iets meenemen. Doen wij dat hier ook niet, als we bij vrienden uitgenodigd zijn, dan iets meenemen??? Het grote verschil is wel dat vrienden die ons uitnodigen ons niet laten betalen per uur dat wij daar zijn...Ik zag een reactie dat het no go zou zijn (Roemeense) dames een cadeau te geven.
Terwijl in de laatste aflevering zijn de podcast Olaf zit vast wordt aangegeven dat het goed gebruik is iets mee te nemen als je op bezoek gaat bij een Roemeen(se).
Nu is de context wel anders maar het principe blijft.
Ik bezocht ooit de Birthday Party van @Melody Pleasure en dan kom je natuurlijk niet met lege handen aan. Naast een Bijenkorf kaart deed ik er een een speciale chocolade reep, pistache künefe, beter bekend onder de naam Dubai Reep bij. Die reep was zo populair dat mensen er voor in de rij stonden en die zaak er online een paar duizend per dag verkocht. Omdat die smaak heel specifiek was deed ik er voor de zekerheid ook nog maar een doosje luxe bonbons van die zelfde chocolaterie bij.de meeste chocolaatjes hebben een dusdanig specifieke smaak dat je er toevallig maar van moet houden. En dan moeten de DVP''s dat ook nog eens naar huis slepen.
Je moet daar toch wel wat mee uitkijken hoor, met chocolade repen.De repen waren dus een schot in de roos.
Maar... van de 'exercise' die je hen daarna biedt natuurlijk wél!Tenslotte, van chocolade worden de vrouwen niet slanker he.... LOL
Hahaha! Hier in huis wordt dat ook letterlijk opgevat. Ik gaf als 9 jarige mijn overgrootmoeder een reep chocolade waar "van houten" op stond. Die riep dus direct ik ga geen hout vreten.Je moet daar toch wel wat mee uitkijken hoor, met chocolade repen.
Op die van Côte d'Or staat bv een olifant afgebeeld, da's nogal een plomp geval, en ik weet niet of bv een Oost Europese dame die dat merk niet kent, die olifant niet als een gemene opmerking gaat zien![]()
![]()
Tenslotte, van chocolade worden de vrouwen niet slanker he.... LOL
Een olifant wordt vaak gezien als een symbool van geluk, vooral in oosterse culturen. In het hindoeïsme wordt de god Ganesha, die een olifantenkop heeft, geassocieerd met wijsheid en voorspoed. In het boeddhisme wordt een witte olifant geassocieerd met de geboorte van Boeddha en wordt gezien als een teken van geluk. Een olifant met de slurf omhoog wordt vaak gezien als een symbool van geluk, omdat het geluk in de slurf zou zitten en zo niet kan wegvloeien.Je moet daar toch wel wat mee uitkijken hoor, met chocolade repen.
Op die van Côte d'Or staat bv een olifant afgebeeld, da's nogal een plomp geval, en ik weet niet of bv een Oost Europese dame die dat merk niet kent, die olifant niet als een gemene opmerking gaat zien![]()
![]()
Tenslotte, van chocolade worden de vrouwen niet slanker he.... LOL
Bedankt voor deze toelichting. Net op tijd, want ik was zinnens de Côte d'Or dan maar te vervangen door een doos Koetjesrepen, maar misschien is een koe toch ook weer niet zo'n gewaardeerd symboolEen olifant wordt vaak gezien als een symbool van geluk, vooral in oosterse culturen. In het hindoeïsme wordt de god Ganesha, die een olifantenkop heeft, geassocieerd met wijsheid en voorspoed. In het boeddhisme wordt een witte olifant geassocieerd met de geboorte van Boeddha en wordt gezien als een teken van geluk. Een olifant met de slurf omhoog wordt vaak gezien als een symbool van geluk, omdat het geluk in de slurf zou zitten en zo niet kan wegvloeien.
Gros heeft in Nederland geen echte thuissituatie, ze komen uit het buitenland, werken en slapen hierAls je een dvp bloemen wil geven moet je wel weten of dat kan ivm thuissituatie.
Oostblokkers zijn niet boedistischEen olifant wordt vaak gezien als een symbool van geluk, vooral in oosterse culturen. In het hindoeïsme wordt de god Ganesha, die een olifantenkop heeft, geassocieerd met wijsheid en voorspoed. In het boeddhisme wordt een witte olifant geassocieerd met de geboorte van Boeddha en wordt gezien als een teken van geluk. Een olifant met de slurf omhoog wordt vaak gezien als een symbool van geluk, omdat het geluk in de slurf zou zitten en zo niet kan wegvloeien.
Côte d'Or zou dus juist een mooi cadeautje zijn.
En kom maar op met de grappen over de omhoog staande "slurven".![]()
Maar houden écht wel van Belgische chocolade hoor!Oostblokkers zijn niet boedistisch![]()
(Ik vroeg trouwens een tijdje terug aan een meisje dat ik regelmatig bezoek en waar ik erg over te spreken ben, met welk cadeautje ze blij zou zijn. Tot mijn verrassing zei ze: "Ik hoef geen cadeautjes, ik hou niet van spullen". Die had ik niet verwacht!)
Zeker niet JOU smaak of voorkeur kopen!Ook ben ik wat verbaasd dat "een parfum" heel welkom zou zijn , ik dacht dat vrouwen daar over het algemeen toch een sterke mening over hadden welke geur ze graag dragen en welke niet . Zonder hint over merk en geurlijn zou ik dat nooit durven kopen.