Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maak er anders een ander blij mee. Weggooien is zonde.

Als je er niet mee thuis kunt komen, dan werk je dus elders. Dan is er altijd wel iemand. Een andere raamdame, een schoonmaakster in het hotel, een collega in het huis, etc etc. Zoveel mogelijkheden om het niet te hoeven weggooien.

Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Ik herinner me ook dat een vorige klant een bos bloemen had meegenomen. De dvp had deze echter mooi in een vaas op de kamer gezet zodat zij maar ook de dames van de volgende shifts er nog iets aan hadden. DVP's zijn meestal ook gewone vrouwen mét een opvoeding. Helaas zitten er soms ook wel onbeschofte bitches tussen...

Maak er anders een ander blij mee. Weggooien is zonde.

Als je er niet mee thuis kunt komen, dan werk je dus elders. Dan is er altijd wel iemand. Een andere raamdame, een schoonmaakster in het hotel, een collega in het huis, etc etc. Zoveel mogelijkheden om het niet te hoeven weggooien.
Precies!
Wie hier geeft er wel eens een presentje aan de schoonmaakster??
Gewoon omdat je hun werk waardeert, zonder bijbedoelingen.
🫠

Een parfum kan je makkelijk verborgen houden, bij bloemen is dat wat lastiger.

Niet als je intelligente partner weet waar hij prijzen v parfums kan opzoeken en niet weet wat voor werk je doet.
Als je liegt dat je een poetsmadam bent a 15 euro p.u, dan kan je geen dure parfum kopen.
Verstoppen is ook best een dingetje..

Ik zag een reactie dat het no go zou zijn (Roemeense) dames een cadeau te geven.

Terwijl in de laatste aflevering zijn de podcast Olaf zit vast wordt aangegeven dat het goed gebruik is iets mee te nemen als je op bezoek gaat bij een Roemeen(se).

Nu is de context wel anders maar het principe blijft.

Toen ik wandelde ook nooit gedaan. Ik herinner me nog wel een keer dat een eerdere bezoeker een romantisch bosje bloemen had meegebracht. Die lag ondersteboven in de afvalbak!
Tja, wat moet een dvp daar op haar kamer ook mee doen he... Het is wel een leuke illustratie van mijn idee over de romanticus die met een cadeautje aan komt draven.
Als ze een vriendje hebben, zal die echt niet onwetend zijn over haar activiteiten.
(op een enkele uitzondering na)
Nee, als partner mag je die chocolaatjes opeten. En hopen dat je ze lust.
Ik zag een reactie dat het no go zou zijn (Roemeense) dames een cadeau te geven.

Terwijl in de laatste aflevering zijn de podcast Olaf zit vast wordt aangegeven dat het goed gebruik is iets mee te nemen als je op bezoek gaat bij een Roemeen(se).

Nu is de context wel anders maar het principe blijft.
Jongens toch, waar halen jullie al die 'bronnen' van wijsheid? Dus als je een Roemeen bezoekt, moet je iets meenemen. Doen wij dat hier ook niet, als we bij vrienden uitgenodigd zijn, dan iets meenemen??? Het grote verschil is wel dat vrienden die ons uitnodigen ons niet laten betalen per uur dat wij daar zijn...

Er zijn er hier die het maar niet willen snappen he... "Op bezoek gaan bij een dvp". Aanvaard nu eens gewoon dat je als klant die dame al een plezier doet door haar diensten te gebruiken en daarvoor te betalen.

Laatst bewerkt:
de meeste chocolaatjes hebben een dusdanig specifieke smaak dat je er toevallig maar van moet houden. En dan moeten de DVP''s dat ook nog eens naar huis slepen.
Ik bezocht ooit de Birthday Party van @Melody Pleasure en dan kom je natuurlijk niet met lege handen aan. Naast een Bijenkorf kaart deed ik er een een speciale chocolade reep, pistache künefe, beter bekend onder de naam Dubai Reep bij. Die reep was zo populair dat mensen er voor in de rij stonden en die zaak er online een paar duizend per dag verkocht. Omdat die smaak heel specifiek was deed ik er voor de zekerheid ook nog maar een doosje luxe bonbons van die zelfde chocolaterie bij.

Melody deed die gangbang samen met Gigi Rouge en Sunflower Doll, dus voor deze 2 dames ook het zelfde doosje luxe bonbons en die Dubai reep gekocht. Melody vertelde dat ze al een aantal pogingen had gedaan om die reep te bemachtigend en was er heel blij mee. Ze wilde hem wel voor thuis bewaren want ze wilde hem met iemand delen. Het feit dat ik 3 keer naar die zaak was geweest om de reep te kunnen kopen kon ze dan ook erg waarderen

Sunflower Doll, had die dag al een craving for chocolate dus die begon gelijk met een bonbon. Een paar maanden later in een chat bij StripChat sprak ik haar en vroeg of ze de Dubai reep lekker vond, haar ogen begonnen te twinkelen en ze vertelde mij dat ze hem zo lekker vond dat ze er van tijd tot tijd alleen maar kleine stukjes van at om er zo extra lang van te kunnen genieten. die week was ze aan het laatste stukje begonnen.

De repen waren dus een schot in de roos. Overigens bij mij is een reep chocolade meestal wel in 1 avond op. 🍫

De repen waren dus een schot in de roos.
Je moet daar toch wel wat mee uitkijken hoor, met chocolade repen.

Op die van Côte d'Or staat bv een olifant afgebeeld, da's nogal een plomp geval, en ik weet niet of bv een Oost Europese dame die dat merk niet kent, die olifant niet als een gemene opmerking gaat zien :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Tenslotte, van chocolade worden de vrouwen niet slanker he.... LOL

Op die van Côte d'Or staat bv een olifant afgebeeld, da's nogal een plomp geval, en ik weet niet of bv een Oost Europese dame die dat merk niet kent, die olifant niet als een gemene opmerking gaat zien :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Hahaha! Hier in huis wordt dat ook letterlijk opgevat. Ik gaf als 9 jarige mijn overgrootmoeder een reep chocolade waar "van houten" op stond. Die riep dus direct ik ga geen hout vreten.🤣

Cadeautjes meebrengen voor een dvp is altijd een delicaat onderwerp. Ik doe het ook wel eens, maar dan enkel en alleen bij dames die ik al heel lang en goed ken.
De allereerste keer dat ik het deed is ook al lang geleden. Ik maakte bij Lynn Somers een afspraak met mijn favoriete dame. En toen kreeg ik te horen dat het haar laatste dag was dat ze nog ontvangst deed. Maar wat een pech, er was geen plaats meer die dag. Gelukkig was ze bereid om mij alsnog te ontvangen (overuren?). Ik was dus haar allerlaatste klant, en omdat ze me dan toch nog wilde ontvangen heb ik voor de allereerste keer ooit eens iets meegebracht voor een dvp. Het was een mooie luxedoos van die Merci chocolaatjes. (ook chocolaatjes dus) Die zullen na de date waarschijnlijk wel ter plaatse verorbert zijn, want er volgde nog een afscheidsfeestje met de collega's.

Laatst bewerkt:

Een olifant wordt vaak gezien als een symbool van geluk, vooral in oosterse culturen. In het hindoeïsme wordt de god Ganesha, die een olifantenkop heeft, geassocieerd met wijsheid en voorspoed. In het boeddhisme wordt een witte olifant geassocieerd met de geboorte van Boeddha en wordt gezien als een teken van geluk. Een olifant met de slurf omhoog wordt vaak gezien als een symbool van geluk, omdat het geluk in de slurf zou zitten en zo niet kan wegvloeien.

Côte d'Or zou dus juist een mooi cadeautje zijn.

En kom maar op met de grappen over de
omhoog staande "slurven". 😂😂😂

Een olifant wordt vaak gezien als een symbool van geluk, vooral in oosterse culturen. In het hindoeïsme wordt de god Ganesha, die een olifantenkop heeft, geassocieerd met wijsheid en voorspoed. In het boeddhisme wordt een witte olifant geassocieerd met de geboorte van Boeddha en wordt gezien als een teken van geluk. Een olifant met de slurf omhoog wordt vaak gezien als een symbool van geluk, omdat het geluk in de slurf zou zitten en zo niet kan wegvloeien.
Bedankt voor deze toelichting. Net op tijd, want ik was zinnens de Côte d'Or dan maar te vervangen door een doos Koetjesrepen, maar misschien is een koe toch ook weer niet zo'n gewaardeerd symbool :ROFLMAO:

Als je een dvp bloemen wil geven moet je wel weten of dat kan ivm thuissituatie.
Gros heeft in Nederland geen echte thuissituatie, ze komen uit het buitenland, werken en slapen hier

Côte d'Or zou dus juist een mooi cadeautje zijn.

En kom maar op met de grappen over de
omhoog staande "slurven". 😂😂😂
Oostblokkers zijn niet boedistisch🤣

(Ik vroeg trouwens een tijdje terug aan een meisje dat ik regelmatig bezoek en waar ik erg over te spreken ben, met welk cadeautje ze blij zou zijn. Tot mijn verrassing zei ze: "Ik hoef geen cadeautjes, ik hou niet van spullen". Die had ik niet verwacht!)

Ik ben geen HvP , maar herken het wel een beetje. Het gebaar en de intentie zijn te waarderen, maar bv vakantie soevenirs (zelf gekocht in de vakantie stemming) , of van vrienden, familie worden eigenlijk altijd nutteloze vulling in een la .
Weggevertjes van bedrijven zijn uiteindelijk ook niet zo vaak echt handig .

Eten/drinken - smaak is persoonlijk, of soms is het gewoon teveel als iemand echt uitgebreid "dank je wel" wilde zeggen .

Ook ben ik wat verbaasd dat "een parfum" heel welkom zou zijn , ik dacht dat vrouwen daar over het algemeen toch een sterke mening over hadden welke geur ze graag dragen en welke niet . Zonder hint over merk en geurlijn zou ik dat nooit durven kopen.

Ook ben ik wat verbaasd dat "een parfum" heel welkom zou zijn , ik dacht dat vrouwen daar over het algemeen toch een sterke mening over hadden welke geur ze graag dragen en welke niet . Zonder hint over merk en geurlijn zou ik dat nooit durven kopen.
Zeker niet JOU smaak of voorkeur kopen!
Als je het niet zeker weet... vraag het haar!

Terug
Bovenaan Onderaan