Toffeetoday
Meubelstuk
Sneller of harder danwel langzamer zijn wel degelijk leidradenBeroeps muzikanten hebben behoefte aan duidelijke leidraad. Beroepsneukers zijn blijkbaar toch iets losbandiger.![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSneller of harder danwel langzamer zijn wel degelijk leidradenBeroeps muzikanten hebben behoefte aan duidelijke leidraad. Beroepsneukers zijn blijkbaar toch iets losbandiger.![]()
Je snapt het niet.. die activiteit geeft niet de impuls voor een cadeau. Als ik iemand een cadeau wil geven, dan zijn het goede doelen waar ik altijd aan meedoe en mn kleren gaan ook altijd naar de rode kruis
Ja presentjes, mij niet gezien hoor. Idd ik geef geld voor de seks en haar tijd en that's it.
Gast, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik waardeer de roemeense dvps ontzettend, maar een cadeautje geven? No way josé. Ik betaal haar voor haar diensten en wil het zo zakelijk mogelijk houden. Ik heb bij vrijwel alle raamdames die ik heb bezocht, ook haar buurvrouwen bezocht, puur omdat ik het geil vind om verschillende dvps te bezoeken. Denk je dat ze dat leuk vinden? Nee.Dan heb je het over 2de hands dingen.
Bij goede doelen heb ik altijd mijn twijfels welk deel het "echte doel" bereikt.
Ik snap jou ook niet.
Je hebt het in een ander topic over je waardering uitspreken voor roemeense dames...... Iets wat via een topic nooit zijn doel behalen zal...
Maar als het dan aankomt op je waardering uitspreken in de vorm van een gift, wat wel bij een dame aankomt, is het teveel of snap je het niet....
En nee je geld voor het uur is geen gift, dat is gewoon haar inkomen voor verleende diensten!
Met andere woorden: aan de ene kant prijs je ze de hemel in met een topic, waardering dit, waardering dat.......
Aan de andere kant betaal je ze voor hun diensten en thats it!
Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?????
Deze snap ik niet, zie veel mannen met deze mentaliteit hier zo dingen beleven en schrijven. Alleen met zich zelf en de sex bezig en geen empatisch vermogen.Zie hier de mentaliteit van het andere forum en haar leden
Jouw topic om de Roemeense dames in het zonnetje te zetten, is dus eigenlijk een topic waarmee je zegt dat je blij met ze bent omdat je hun lekker hard kunt nemen.![]()
Gast, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik waardeer de roemeense dvps ontzettend, maar een cadeautje geven? No way josé. Ik betaal haar voor haar diensten en wil het zo zakelijk mogelijk houden. Ik heb bij vrijwel alle raamdames die ik heb bezocht, ook haar buurvrouwen bezocht, puur omdat ik het geil vind om verschillende dvps te bezoeken. Denk je dat ze dat leuk vinden? Nee.
Een persoonlijke band opbouwen met een dvp is echt het laatste wat ik zou willen eerlijk gezegd. Het gaat mij puur om harde sex, en cadeautjes geven, zorgt voor een persoonlijke band en dat je mogelijk gekwetst wordt. Mij niet gezien