Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je snapt het niet.. die activiteit geeft niet de impuls voor een cadeau. Als ik iemand een cadeau wil geven, dan zijn het goede doelen waar ik altijd aan meedoe en mn kleren gaan ook altijd naar de rode kruis

Dan heb je het over 2de hands dingen.
Bij goede doelen heb ik altijd mijn twijfels welk deel het "echte doel" bereikt.

Ik snap jou ook niet.
Je hebt het in een ander topic over je waardering uitspreken voor roemeense dames...... Iets wat via een topic nooit zijn doel behalen zal...
Maar als het dan aankomt op je waardering uitspreken in de vorm van een gift, wat wel bij een dame aankomt, is het teveel of snap je het niet....
En nee je geld voor het uur is geen gift, dat is gewoon haar inkomen voor verleende diensten!

Met andere woorden: aan de ene kant prijs je ze de hemel in met een topic, waardering dit, waardering dat.......
Aan de andere kant betaal je ze voor hun diensten en thats it!

Ja presentjes, mij niet gezien hoor. Idd ik geef geld voor de seks en haar tijd en that's it.

Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?????

Laatst bewerkt:
Het is duidelijk dat er verschillend over wordt gedacht. Ik denk dat het heel simpel is; je hebt charmante mannen en hun tegenpolen. De tegenpolen zien alleen de dienst waarvoor betaald wordt en daarmee basta. Hun auto wordt gerepareerd en daar betalen ze voor. Het maakt niet uit of de monteur alles uit de kast heeft moeten halen om de auto op tijd klaar te krijgen of dat de auto netjes wordt schoon gemaakt etc etc. De dienst is verricht en daarvoor wordt betaald, verder geen gezeik, het is al duur genoeg (typisch Nederlands dus). De charmante man echter is bereidt zijn waardering hiervoor uit te spreken en neemt de volgende keer gebak mee oid. Dat wordt gewaardeerd, je bouwt een persoonlijke relatie op en je wordt herkend als die attente man. Bedrijven sturen Kerstpakketten aan hun klanten voor klantenbinding. Klanten geven weleens gebak of een bloemetje als iets goed is afgelopen. Met andere woorden: je spreekt je waardering uit en je bouwt meteen een persoonlijke relatie op. Dit geldt ook voor een presentje aan een DVP. Het wordt gewaardeerd. Of je nu bijbedoelingen hebt of niet.

Dan heb je het over 2de hands dingen.
Bij goede doelen heb ik altijd mijn twijfels welk deel het "echte doel" bereikt.

Ik snap jou ook niet.
Je hebt het in een ander topic over je waardering uitspreken voor roemeense dames...... Iets wat via een topic nooit zijn doel behalen zal...
Maar als het dan aankomt op je waardering uitspreken in de vorm van een gift, wat wel bij een dame aankomt, is het teveel of snap je het niet....
En nee je geld voor het uur is geen gift, dat is gewoon haar inkomen voor verleende diensten!

Met andere woorden: aan de ene kant prijs je ze de hemel in met een topic, waardering dit, waardering dat.......
Aan de andere kant betaal je ze voor hun diensten en thats it!

Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?????
Gast, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik waardeer de roemeense dvps ontzettend, maar een cadeautje geven? No way josé. Ik betaal haar voor haar diensten en wil het zo zakelijk mogelijk houden. Ik heb bij vrijwel alle raamdames die ik heb bezocht, ook haar buurvrouwen bezocht, puur omdat ik het geil vind om verschillende dvps te bezoeken. Denk je dat ze dat leuk vinden? Nee.

Een persoonlijke band opbouwen met een dvp is echt het laatste wat ik zou willen eerlijk gezegd. Het gaat mij puur om harde sex, en cadeautjes geven, zorgt voor een persoonlijke band en dat je mogelijk gekwetst wordt. Mij niet gezien

Ik was onlangs bij een show van Guido Weijers en hij had het over het leven in het nu en doen wat voor jou belangrijk is. Genieten van de momenten en de dingen die je graag doet en niet teveel naar het stemmetje in jouw hoofd luisteren van wat anderen er wel niet van zouden denken.
Dus als een klant zich goed voelt bij het geven van een presentje aan een dvp, dan is dat mooi en fijn. Geven brengt vaak meer een geluksgevoel, dan iets krijgen.
Anderzijds is het weglaten van een presentje kennelijk een bewuste keuze van anderen omdat dit past bij hun persoon en rechtvaardigheidsgevoel. Je hoeft niets te geven, omdat een ander het doet. Doe het alleen als het gemeend is en gepast is. Anders komt het totaal niet over.

Jouw topic om de Roemeense dames in het zonnetje te zetten, is dus eigenlijk een topic waarmee je zegt dat je blij met ze bent omdat je hun lekker hard kunt nemen. :unsure:

Zo komt het bij mij nu ook over.
Waardering voor het uitwonen van Roemeense vrouwen en thats it.

Hier.. 50 euro voor je diensten en volgende keer ben ik bij je buurvrouw. Mazzel he?

Het gaat toch om iets leuks of een attentie.
Maar het schuurt soms aan tegen ongemakkelijk. Het is en blijft een deal. En een cadeau suggereert soms dat er meer is dan er is.

Ik probeer altijd de inhoud van mijn broek en mijn tong als cadeau in te zetten.
Ik weet alleen niet of het ook zo werkt! 🤣

Bij een prijs van 250 vind ik de kosten ook behoorlijk.
Respect, schoon gewassen, glad geschoren, lekker ruikend, aardig zijn, een fijne band opbouwen (al is het voor een uur) zijn geen tastbare cadeaus… Maar kunnen het uur wel een stuk fijner en aangenamer maken. Dat vind ik het meest waardevol, en de meeste dames -volgens mij- ook.

Gast, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik waardeer de roemeense dvps ontzettend, maar een cadeautje geven? No way josé. Ik betaal haar voor haar diensten en wil het zo zakelijk mogelijk houden. Ik heb bij vrijwel alle raamdames die ik heb bezocht, ook haar buurvrouwen bezocht, puur omdat ik het geil vind om verschillende dvps te bezoeken. Denk je dat ze dat leuk vinden? Nee.

Een persoonlijke band opbouwen met een dvp is echt het laatste wat ik zou willen eerlijk gezegd. Het gaat mij puur om harde sex, en cadeautjes geven, zorgt voor een persoonlijke band en dat je mogelijk gekwetst wordt. Mij niet gezien

Gast, JAWEL!
Je maakt het alleen nog maar erger...

Je wilt het zo zakelijk mogelijk houden?
Maar ze moet je wel diep uit de put trekken om te voorkomen dat je jezelf dingen aandoet? Waar je in datzelfde topic ook over sprak....

Oftewel: Ze mag je uit de stront trekken, en daarna zijn ze een zakelijk neukobject voor je....
Het is duidelijk eenrichtingsverkeer voor jou.
Zitten weinig dames op te wachten....

Leuke GAST ben jij.....:rolleyes:

Wel of niet iets geven, dat moet iedereen zelf weten. Alleen merk ik dat veel van de mensen die hier posten vooral bang zijn. Bang om gewoon niet zelfzuchtig eens iets aardigs te doen voor een ander. Omdat ze denken dat ze dan kwetsbaar zijn, mietjes zijn, of gelijk een band opbouwen.

Geven moet je doen om het geven. Dus nooit om iets te krijgen. Dan probeer je jezelf namelijk iets te geven, vermomd als kadootje voor een ander.
Mensen die denken als velen hier, denken ook dat 'gevers' van alles willen. Omdat ze zelf niet kunnen genieten van het geven, moet er dus wel een andere betekenis achter zitten. Hunkeren naar iets etc.
Wat een onzin. Projecteer je eigen angsten niet op anderen.

Iets geven, attent zijn, iemand een plezier willen doen of waardering tonen, daar s niets kwetsbaars aan.

Probeer het eens en trek dan je conclusies.
Ik heb voorheen dames bezocht zonder iets te geven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer van mijn bezoekjes geniet, sinds ik wel steevast iets meeneem.

Terug
Bovenaan Onderaan