Toffeetoday
Meubelstuk
Sneller of harder danwel langzamer zijn wel degelijk leidradenBeroeps muzikanten hebben behoefte aan duidelijke leidraad. Beroepsneukers zijn blijkbaar toch iets losbandiger.![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSneller of harder danwel langzamer zijn wel degelijk leidradenBeroeps muzikanten hebben behoefte aan duidelijke leidraad. Beroepsneukers zijn blijkbaar toch iets losbandiger.![]()
Je snapt het niet.. die activiteit geeft niet de impuls voor een cadeau. Als ik iemand een cadeau wil geven, dan zijn het goede doelen waar ik altijd aan meedoe en mn kleren gaan ook altijd naar de rode kruis
Ja presentjes, mij niet gezien hoor. Idd ik geef geld voor de seks en haar tijd en that's it.
Gast, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik waardeer de roemeense dvps ontzettend, maar een cadeautje geven? No way josé. Ik betaal haar voor haar diensten en wil het zo zakelijk mogelijk houden. Ik heb bij vrijwel alle raamdames die ik heb bezocht, ook haar buurvrouwen bezocht, puur omdat ik het geil vind om verschillende dvps te bezoeken. Denk je dat ze dat leuk vinden? Nee.Dan heb je het over 2de hands dingen.
Bij goede doelen heb ik altijd mijn twijfels welk deel het "echte doel" bereikt.
Ik snap jou ook niet.
Je hebt het in een ander topic over je waardering uitspreken voor roemeense dames...... Iets wat via een topic nooit zijn doel behalen zal...
Maar als het dan aankomt op je waardering uitspreken in de vorm van een gift, wat wel bij een dame aankomt, is het teveel of snap je het niet....
En nee je geld voor het uur is geen gift, dat is gewoon haar inkomen voor verleende diensten!
Met andere woorden: aan de ene kant prijs je ze de hemel in met een topic, waardering dit, waardering dat.......
Aan de andere kant betaal je ze voor hun diensten en thats it!
Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?????
Deze snap ik niet, zie veel mannen met deze mentaliteit hier zo dingen beleven en schrijven. Alleen met zich zelf en de sex bezig en geen empatisch vermogen.Zie hier de mentaliteit van het andere forum en haar leden
Jouw topic om de Roemeense dames in het zonnetje te zetten, is dus eigenlijk een topic waarmee je zegt dat je blij met ze bent omdat je hun lekker hard kunt nemen.![]()
Gast, ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik waardeer de roemeense dvps ontzettend, maar een cadeautje geven? No way josé. Ik betaal haar voor haar diensten en wil het zo zakelijk mogelijk houden. Ik heb bij vrijwel alle raamdames die ik heb bezocht, ook haar buurvrouwen bezocht, puur omdat ik het geil vind om verschillende dvps te bezoeken. Denk je dat ze dat leuk vinden? Nee.
Een persoonlijke band opbouwen met een dvp is echt het laatste wat ik zou willen eerlijk gezegd. Het gaat mij puur om harde sex, en cadeautjes geven, zorgt voor een persoonlijke band en dat je mogelijk gekwetst wordt. Mij niet gezien
Ik heb je verhaal even samengevat voor wie niet de hele dag de tijd heeft om te lezenbij mij is het een bewuste keuze dat ik het niet doe.
Wel of niet iets geven, dat moet iedereen zelf weten. Alleen merk ik dat veel van de mensen die hier posten vooral bang zijn. Bang om gewoon niet zelfzuchtig eens iets aardigs te doen voor een ander. Omdat ze denken dat ze dan kwetsbaar zijn, mietjes zijn, of gelijk een band opbouwen.
Geven moet je doen om het geven. Dus nooit om iets te krijgen. Dan probeer je jezelf namelijk iets te geven, vermomd als kadootje voor een ander.
Mensen die denken als velen hier, denken ook dat 'gevers' van alles willen. Omdat ze zelf niet kunnen genieten van het geven, moet er dus wel een andere betekenis achter zitten. Hunkeren naar iets etc.
Wat een onzin. Projecteer je eigen angsten niet op anderen.
Iets geven, attent zijn, iemand een plezier willen doen of waardering tonen, daar s niets kwetsbaars aan.
Probeer het eens en trek dan je conclusies.
Ik heb voorheen dames bezocht zonder iets te geven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer van mijn bezoekjes geniet, sinds ik wel steevast iets meeneem.
Mooi! Zo doe je dat dus... En daar pluk je dan de vruchten van!Ik hou het dan ook 100 procent op het opbouwen van een band. Door een gesprek over hoe ze het vindt hier, of het land / de stad leuk is, of er nog. Idiote klanten tussen zitten. En waarom ze dit doet. En dan vertel ik waarom ik daar kom, en hoe mijn leven in elkaar zit en voor je het weet is er een connectie.
Gelardeerd met een hoop lol, en als dan na ene kwartier of 20 minuten de spanning eraf is, dan heb je een leuke drie kwartier in het vooruitzicht.
Dus bij mij gaat 25 van de uurprijs naar een connectie opbouwen.
En als dat dan werkt wordt het voor mij (en meestal ook voor haar) iets fijns.
Om met plezier op terug te kijken.
Dus mijn presentje is voor 100%: aandacht.![]()
Jij las op school voor je boekenlijst waarschijnlijk alleen de uittreksels?Ik heb je verhaal even samengevat voor wie niet de hele dag de tijd heeft om te lezen![]()
Hier ben ik het grotendeels mee eens.Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat.
Maar gek genoeg heb ik het minst met iets meenemen of kopen.
Waar knightrider (in een voor zijn doen extreem korte bijdrage) mee komt is inderdaad in de categorie chocola parfum bloemen.
Da's allemaal persoonlijk. Om met een bos rozen aan te komen zou ik zelf al ongemakkelijk vinden.
Dat komt ook vanwege het feit dat je al betaald hebt. Dus hoe leuk ook, aankomen met iets wat geld gekost heeft… dan zit je eigenlijk in dezelfde pot te roeren. De geldpot dus.
Ik hou het dan ook 100 procent op het opbouwen van een band. Door een gesprek over hoe ze het vindt hier, of het land / de stad leuk is, of er nog idiote klanten tussen zitten. En waarom ze dit doet. En dan vertel ik waarom ik daar kom, en hoe mijn leven in elkaar zit en voor je het weet is er een connectie.
Gelardeerd met een hoop lol, en als dan na een kwartier of 20 minuten de spanning eraf is, dan heb je een leuke drie kwartier in het vooruitzicht.
Dus bij mij gaat 25 procent van de uurprijs naar een connectie opbouwen.
En als dat dan werkt wordt het voor mij (en meestal ook voor haar) iets fijns.
Om met plezier op terug te kijken.
Dus mijn presentje is voor 100%: aandacht.![]()
Kort samengevat: ik blijf bij mijn standpunt (maar met nog wat nieuwe overwegingkjes )You can shower here en als je uit de douche komt zijn ze verrast dat je niet direct wilt beginnen.
Dus soms ontwijken ze de echte connectie juist, bewust of onbewust.
Jij gaat op de blok bij mij want je hebt nu een aantal dingen zwaar verdraaid en in een zeer negatief daglicht gezet.Gap, JAWEL!
Je maakt het alleen nog maar erger...
Je wilt het zo zakelijk mogelijk houden?
Maar ze moet je wel diep uit de put trekken om te voorkomen dat je jezelf dingen aandoet? Waar je in datzelfde topic ook over sprak....
Oftewel: Ze mag je uit de stront trekken, en daarna zijn ze een zakelijk neukobject voor je....
Het is duidelijk eenrichtingsverkeer voor jou.
Zitten weinig dames op te wachten....
Leuke gast ben jij.....![]()
Nu pas??Jij gaat op de blok bij mij want je hebt nu een aantal dingen zwaar verdraaid en in een zeer negatief daglicht gezet.
@makkebeer had als 1e reactie, ze wordt al blij van je centjes. Bedenk dat ik met de dame al overleg heb gehad over stijl, maat en wat er achter de ramen wel en niet mag. De discussie hierover was voor haar al zo speciaal dat de volgende klant @Jan34mx het meteen van haar te horen kreeg. (hij stuurde mij een pb op gr omdat hij mij net zag weglopen bij haar)Vandaag voor het eerst een presentje gekocht voor een raamprostituee. Het lichaam van de dame op de foto lijkt wel op de dame die ik blij wil maken.
Bekijk bijlage 400205
Jij gaat op de blok bij mij want je hebt nu een aantal dingen zwaar verdraaid en in een zeer negatief daglicht gezet.
Nee, de dames waar ik mijn waardering voor uitsprak,hadden door dat ik het zwaar had en waren attent. Maar dit waren er maar een paar - merendeel isniet zo.
Ach fijn dan ga ik me nu verdedigen, laat maar zitten. Dag en BMW is niet mijn merk
Maak je eigen er niet druk om ik ben ook geen meester lover , probeer altijd aardig lief en respect te hebben voor de dames ,geef wel eens extra eurootjes vind het moeilijk om met een pakje binnen te komen , dat de andere dames denken wat een slijmbal .Om mijn eigen prestatie te compenseren moet ik wel een presentje mee nemen voor de dame![]()
Werkelijk?Ik ben van plan om een klein presentje te geven aan een dame bij de volgende afspraak. Ik ben alleen bang dat ze het verkeerd opgevat word,of dat ze verkeerde redenen erachter zoekt
dat de andere dames denken wat een slijmbal .