Presentje voor Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Best wel veel gedoe (51 pagina's!) over het wel of niet geven van iets kleins (iets groots krijgen ze immers sowieso :ROFLMAO:).

Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat hem of haar goeddunkt. Wil je niets geven, dan geef je niets. Je betaalt al, dus dat is je goed recht.

Bij mij geldt: als je prutswerk levert, dan hoor je dat van me en als iemand een goede dienst levert, dan krijgt degene wat extra. De glazenwasser krijgt het bedrag naar boven afgerond, de serveerster krijgt 5% ofzo en mijn werkster krijgt af en toe een bloemetje en met kerst een cadeau. Als een DVP mij gelukkig maakt, dan verzin ik ook iets leuks. Je zou het kunnen zien als een investering in de samenwerking, ik zie het meer als een teken van waardering. Mijn opdrachtgevers zeggen ook weleens als ik ze uit de brand heb geholpen wat uurtjes extra te schrijven.

Mijn mening: met een beetje olie draait alles soepeler! :p

Laatst bewerkt:
Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat hem of haar goeddunkt. Wil je niets geven, dan geef je niets. Je betaalt al, dus dat is je goed recht.

Dat is zo.
Maar sommigen gebruiken het excuus van niks geven omdat ze al voor de dame betalen....
En dat is helemaal het punt niet van dit topic.

Voor een aantal is een DVP bezoek wel wat meer dan alleen maar "hard neuken" zoals die geefgeniet gast.
Het is allemaal wat persoonlijker dan een afspraak met je tandarts of kapper. In een relatie neem je ook wel eens wat mee voor je partner, als je een echte man bent tenminste.
Waarom zou je dit voor een DVP niet kunnen doen? Als ik zo'n dame iets geef, en haar happy zie, dan doet dat wel wat met me. Ze zullen het in elk geval nooit vergeten.

Laatst bewerkt:
Een presentje hoeft helemaal niet groots te zijn. Een simpel verjaardagskaartje met een persoonlijke boodschap, of zelfs een appje wordt vaak zeer gewaardeerd.

Zorg vooral dat je haar naam onthoudt, ook al is het niet haar echte naam. 😜

Dat is zo.
Maar sommigen gebruiken het excuus van niks geven omdat ze al voor de dame betalen....
En dat is helemaal het punt niet van dit topic.

Voor een aantal is een DVP bezoek wel wat meer dan alleen maar "hard neuken" zoals die geefgeniet gast.
Het is allemaal wat persoonlijker dan een afspraak met je tandarts of kapper. In een relatie neem je ook wel eens wat meer voor je partner, als je een echte man bent tenminste.
Waarom zou je dit voor een DVP niet kunnen doen? Als ik zo'n dame iets geef, en haar happy zie, dan doet dat wel wat met me. Ze zullen het in elk geval nooit vergeten.
Om het even plat en cru te zeggen je kan op 2 manieren naar de dvps gaan. Je kan gaan enkel om je zak te legen en je kan gaan voor meer. Namelijk menselijk contact met sex.

Iedereen snapt dat eerste maar niet dat 2de. Het jammere is vaak dat die dat het niet snappen het graag in het belachelijke trekken als comentaar geven. Bv die mannen die iets geven aan een dvp hopen dat er meer uit voor komt. Maar waar zij niet bij still staan is, dat er ook mannen zijn die eens een vrouw een pleziertje willen doen with no strings attached.

Terug
Bovenaan Onderaan