Krikke1983
Wandelaar
- 32
- 02/10/25
- 31
Dit is wat ze noemen. Reageren om te reageren...Werkelijk?
Wat mijn eigen bijdrage, net zoals de jouwe, nutteloos maakt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is wat ze noemen. Reageren om te reageren...Werkelijk?
Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat hem of haar goeddunkt. Wil je niets geven, dan geef je niets. Je betaalt al, dus dat is je goed recht.
Om het even plat en cru te zeggen je kan op 2 manieren naar de dvps gaan. Je kan gaan enkel om je zak te legen en je kan gaan voor meer. Namelijk menselijk contact met sex.Dat is zo.
Maar sommigen gebruiken het excuus van niks geven omdat ze al voor de dame betalen....
En dat is helemaal het punt niet van dit topic.
Voor een aantal is een DVP bezoek wel wat meer dan alleen maar "hard neuken" zoals die geefgeniet gast.
Het is allemaal wat persoonlijker dan een afspraak met je tandarts of kapper. In een relatie neem je ook wel eens wat meer voor je partner, als je een echte man bent tenminste.
Waarom zou je dit voor een DVP niet kunnen doen? Als ik zo'n dame iets geef, en haar happy zie, dan doet dat wel wat met me. Ze zullen het in elk geval nooit vergeten.
Ik heb voor mijzelf wel 2 regels als ik iets geef:Doe vooral waar je jezelf prettigst bij voelt. Uiteindelijk draait het allemaal om je eigen beleving.
Bij de kapper heb ik op mijn verjaardag ook wel eens een taartje meegenomen. Dat konden de dames erg waarderen.Het is allemaal wat persoonlijker dan een afspraak met je tandarts of kapper.
Dit klinkt allemaal eigenlijk erg lief.Ik heb voor mijzelf wel 2 regels als ik iets geef:
1 De relatie van sexwerker en klant blijft duidelijk. De verwachtingen blijven na het presentje hetzelfde.
2 Ik geef alleen iets als er al een bepaalde vibe is. Dat ik begrijp wat de dame leuk vind en zij mijn presentje als extra aandacht ervaart.
Voorbeelden van wat ik heb gegeven:
Doos met kersen omdat ik er achter kwam dat ze daar gek op is
Een bergkristal op haar verjaardag omdat ze kristallen verzamelde
Een plantenbak met planten omdat ze groen wilde op haar balkon.
Lingerie omdat ze graag gezien wil worden.
Bij mij is de tandarts vere familie aan mijn ma haar kant. Dat gaat er dus heel gemoedelijk aan toe. De kapster is een goede vriendin van ons. Vorig jaar hebben we haar bloemen gebracht op haar werk. Omdat haar man haar verjaardag vergeten was.Bij de kapper heb ik op mijn verjaardag ook wel eens een taartje meegenomen. Dat konden de dames erg waarderen.
En bij de fysio een keer een paar babysokjes toen ik hoorde dat hij vader geworden was.
Tandarts kom ik gelukkig niet zo vaak. Al kan ik me voorstellen dat als je echt vet kiespijn hebt en de tandarts je eraf helpt en het is ook nog eens een leuke dame of heer (al naar gelang gender en voorkeur) dat je dan wel geneigd bent om een bloemetje te brengen.
Zo zie ik het ook met een DVP, als het klikt of het is een bijzondere dag, dan wil ik best iets als chocola geven. Maar zeker niet aan elke DVP en zeker niet elke keer.
Hoef je dan ook niet hier te schrijvenWat anderen vinden over hoe ik bij een dvp ben of doe , interesseert me totaal niet.
En... hij heeft dus wél commentaar over hoe anderen dat beleven! Bizar!Hoef je dan ook niet hier te schrijvenmaar je leest het allemaal wel , dus toch interessen , hoe we het allemaal doen .
Het is maar net hoe je het wil lezen . Want hij zegt het interesseert mij niet wat anderen denken ,dat hoef je dan toch niet te melden , je hebt wel of geen interessen . Als iets je niet interesseert of je toch niet er op in te gaan .Bekijk bijlage 400896
Wat @Johnny Walk bedoelt is niet wat @Girlsaanbidder denkt te verstaan.
Ik lees dat @Johnny Walk zich niks van anderen aantrekt. Hij laat zich niet door opmerkingen van anderen beïnvloeden.
Geen interesse wat anderen vinden. Wel interesse in het onderwerp en daarmee voor mij leuk om zijn inbreng te lezen.
Ik spreek meestal af bij de dame zelf, ontvangst in hotel of huisje, waardoor er geen andere dames zijn die jaloers zijn.Maak je eigen er niet druk om ik ben ook geen meester lover , probeer altijd aardig lief en respect te hebben voor de dames ,geef wel eens extra eurootjes vind het moeilijk om met een pakje binnen te komen , dat de andere dames denken wat een slijmbal .
Maar je reageert ookJohnny Walk mag kiezen. Jouw versie of mijn versie. Ik vind wat ik vind, de rest interesseert mij niet![]()