Algemeen Private Playhouse, Zulte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Femdipal62

Stamgast
Forumpionier
576
09/07/21
192
Ik ben op een zaterdag bij Tina geweest.
Dame van rond de 50 schat ik maar ze mag gezien worden . Babbelt wel graag en terwijl het spel begon genoot ze wel van haar te laten beffen maar squirten was er niet bij gewoon wat zachte kreuntjes zelf deed ze heel weinig geen sexdrive amper eens pijpen wel tongzoenen en intiem was zeer ondermaats.
Ben wel van plan eens bij Lisa te gaan hopelijk is dat wat beter want vond Tina niet de gevraagde euro's waard al was ze wel vriendelijk maar daar is ver alles mee gezegd.
 
Ik was er een jaartje geleden ook eens bij. In dit huis heb ik al verschillende dames bezocht. Het is daar nogal een "duivenpier" zoals we zeggen. Lisa is zowat de enige die blijvend is. Mijn ervaring met haar was heel wat minder. De klik was er duidelijk niet tussen ons. En omdat ik niet graag iets negatief schrijf, heb ik daar nooit over geschreven. Het was niet slecht, maar zeker niet iets waar je dagen over nadenkt. Gewoon twee mensen die sexten, maar geen klik hadden. En over de andere dames bij wie ik was, schreef ik niks omdat ze er na een week weg waren. Bij Bea was ik wel en vond ik het goed, maar wacht ik om iets neer te pennen tot na een tweede bezoek. Mijn topdame daar was Kim, helaas was ze er maar een paar weken. Heb ze wel 3x bezocht en onze klik was gewoon zalig. Maar helaas is ze weg.
Er was ooit een roodharige in dit huis, maar ben de naam vergeten. Die was wel leuk, maar lijkt van de radar verdwenen. Als iemand tips heeft, laat maar weten!
 
Nee, dat was deze niet. Die grote borsten zijn daar ook verdwenen. Op de website staan momenteel geen dames.
Ofte moeilijke mensen om bij te werken? Het is daar nogal een duivenkot.
 
Dat laatste heb ik wel gehoord ja, van die met haar grote borsten. Ontving me nogal triestig, 1 van de keren. Bleek dat ze zonder pardon haar ontslag had gekregen en toen haar week moest uitdoen… Was een lieve, ik kwam er graag bij. Maar nu verdwenen van de radar. Misschien weer werkzaam in Duitsland.
 
Het is raar. Blijkbaar als de meisjes teveel succes hebben, of meer dan Lisa, vinden ze wel een reden om ze buiten te steken. Rare manier van werken. Ze moesten blij zijn als ze goede meisjes hebben, die veel bezoek krijgen. Er zijn daar al een paar toppertjes weg na een paar weken. Spijtig.
 
Bo was idd een topper. Helaas daar ook te vlug verdwenen. Die had me ook al verteld de laatste keer dat ik er was, dat ze onder haar voeten had gekregen en ze dreigden haar te ontslaan. Die wil ik ook wel weten zitten moest ze nog werken.
@bjorn1986 Als je bij Claudia bent geweest laat maar horen, ga dan ook wel eens voor ze weer verdwenen is.
 
Ik zie dat Claudia daar ook al verdwenen is. Ofwel is die Lisa stikjaloers van de meiden die meer werk hebben dan zijzelf, of er is daar iemand die pittig reageert op een succes dame.
 
Ik zie dat Claudia daar ook al verdwenen is. Ofwel is die Lisa stikjaloers van de meiden die meer werk hebben dan zijzelf, of er is daar iemand die pittig reageert op een succes dame.
Er lijkt daar effectief jaloersheid of spanning te zijn. Nieuwe dames blijven immers vaak niet lang; jammer want locatie is zeer verzorgd.
 
Ja ik ging normaal deze vrijdag gaan zie nu pas dat ze verdwenen is die Claudia ze was daar nochtans een goeie 3 weken zou iemand weten waar ze nu is want lisa moet ik niemeer hebben groetjes
 
Ik merk dat de meningen over Lisa precies niet meteen positief zijn. Ik had ze nochtans al even op mijn radar staan, maar ik twijfel... Is er wat toelichting mogelijk?
 
Lisa is ook niet de slechtste maar is kortaf doet alles te rap je kan wel je zin krijgen is tezien hoe goed haar humeur is hangt ook af welk moment je gaat toen ik ging was mss haar dagje niet

En het zou me niet verbazen dat lisa jaloers was op Claudia want zij wilt het meeste geld in het laatje brengen

Voor de rest is playhouse goed als er nieuwe meisjes komen maar is een spelt zoeken in een hooiberg

Claudia was daar maar een goede 3weken en al terug weg net toen ik zin had was ze toch wel weg zeker

Heb je een goeie ervaring met Tina? Wat doet ze zo allemaal?
Tina doet bijna alles zeker de standaard dingen zoals pzc nmc tongzoenen verschillende standjes

Bo was idd een topper. Helaas daar ook te vlug verdwenen. Die had me ook al verteld de laatste keer dat ik er was, dat ze onder haar voeten had gekregen en ze dreigden haar te ontslaan. Die wil ik ook wel weten zitten moest ze nog werken.
@bjorn1986 Als je bij Claudia bent geweest laat maar horen, ga dan ook wel eens voor ze weer verdwenen is.
Heb jammer genoeg te lang gewacht om tegaan naar playhouse Claudia is jammer genoeg verdwenen ook via haar prive nr altijd voice mail en via whatsapp ook geen antwoord de berichtjes die ik heb gestuurt via whatsapp zijn nog altijd niet gelezen je kan dat zien via whatsapp of er iemand je berichten leest of niet dusja Claudia spoorloos
 
@bjorn1986 Ik deel volledig uw mening over Lisa! ik weet wel niet of ze soms wel haar dagje heeft;) Bij mij ging veel aan de telefoon, en ze vond het leuk dat ik haar graag zag squirten. Maar over al onze afspraken werd niks gezegd. Idd, alles moest snel en ze was bij mij meester in het positioneren dat je niet teveel aan haar gevoelige delen kon. Kortom een grote ontgoocheling.
Daarna hoorde ik van verschillende verdwenen dames, dat Lisa idd daar steevast voor zorgt als zij teveel succes hadden, dat het misliep of dat ze moesten opstappen.
Ik blijf erbij, ik ga daar graag, maar zou graag hebben dat Lisa daar verdwijnt. Dan blijven de toppertjes misschien wat langer. Bea was er zeker ook zo eentje. Zalige dame!
 
Ja Bo en bea zijn ook weg enkel lisa en tina maar die Claudia zou een goeie geweest zijn en die is er maar 3 weken geweest die had een clitpiercing kon je op foto's zien op website playhouse en op redlights helaas is alles weg nu
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan