Recensie Puca/Foxx, Nijmegen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emiel88

Wandelaar
43
09/05/23
26
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18-20CM
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4512669-puca
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerste ervaring met een TS. Gegokt en verloren. Vooraf een aantal dingen afgesproken zoals kleding panties voor mij en opfrissen. Beide dingen waren bij aankomst niet mogelijk. Of ze begreep mij niet dat kan ook nog.

Puca ontvangt in een klein kamertje met buiten Nijmegen. Eenmaal aangekomen is het de dame van de foto's maar zonder filter ;). Ze verstaat erg slecht Engels ondanks dat ze al 5 jaar in NL en België verblijft. Er hing een sterke marihuana lucht en dit rookte ze van te voren ook nog. (Hier had ik wellicht al moeten stoppen)

Wel is het een aantrekkelijke verschijning en wel aardig maar kort van stof. Ik mocht haar pijpen met condoom, ze werd iig goed hard. Daarna vroeg ik of ze mij wilde neuken, aangegeven dat het de eerste keer was en ze naar mijn mening te weinig glijmiddel gebruikte lukte het dus ook niet meteen.

Ik moest haar maar neuken en ze pijpte vol overgave waardoor ik dus wel hard werd en haar kon neuken en klaar ben gekomen. Snel aangekleed en stond binnen 20min weer buiten. Wellicht dat er andere wandelaars zijn die betere ervaringen met haar hebben. Ik ben voorlopig even genezen
 
Ze gebruikt nu de naam Foxx

 
Terug
Bovenaan Onderaan