Recensie Ramona/Isabel, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
843
23/09/21
454
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9973930-isabel
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week een bezoek gebracht aan Isabel, zo af en toe wil je het liefst een dame die 40+ is bezoeken wat we helaas niet veel van hebben rondom Amsterdam.
Ontvangen doet ze thuis in een mooie straat in de Jordaan.....parkeren kan uitlopen op een drame als je geen geluk hebt met het vinden van een plek.

Dame zelf ziet er qua gezicht normaal uit maar qua figuur vond ik het tegenvallen, geen volle billen en borsten slappe cup B ongeveeer.

Pijpen deed ze z.c. rustig aan, deepthroat kon ze niet aan af en toe drukte ik zelf maar haar koppie verder naar beneden ;-). Ze heeft een grote mond wat resulteerde in geen last van tanden die langs je jongeheer schuren.

Neuken m.c. ze voelde lekker aan maar gebruikte een condoom wat mij te strak zat en niet kon klaar komen. Dat gebeurde na een pijbeurt (mocht niet in mond komen) en wat trekken.

Verder rook ze niet echt fris rond haar oksels, waar ik wel een beetje van af knap dat mag ze wel in de gaten houden.

Je word naar een wasbak gedirigeert om je op te frissen......wel een douche aanwezig maar je kan aan de wasbak, denk ook vanwege de hoge energieprijzen.

Een herhaling gaat er niet komen, overall waren de diensten niet top en erg praatzaam is ze ook niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan