Recensie Rebeca Anhaiza, Rotterdam (privé ontvangst) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

straightshooter

Wandelaar
51
08/04/22
68
9
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/7181784-rebeca
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerder dit jaar Rebeca bezocht in Rotterdam. Ik raakte geïnteresseerd omdat de recensies op Kinky en ShemaleWiki me het idee gaven dat ze graag Top is en haar werk vol overgave doet. Haar apparaat werd soms omschreven als 19cm, dan weer 21 cm. Haar uiterlijk vond ik dan weer niet zo super, maar de rest maakte dat wel goed.

Ze woonde op dat moment op loopafstand van het station in een makkelijke te vinden appartement. Eenmaal binnen werd ik gelijk verwelkomt met een stevige tongzoen. Daarna gingen de kleren uit en moest ik op m'n rug plaatsnemen op bed. Ze wilde gelijk beginnen met neuken, maar ik vroeg of ze eerst nog wilde rimmen. Dat deed ze, en goed ook. Af en toe kwam er ook nog een vinger aan te pas, totdat ze vond dat ik er klaar voor was. Ze heeft me in missionaris geneukt, daarna in doggy. Tijdens doggy duwde ze haar lul op een gegeven moment diep naar binnen terwijl ze me stevig vastgreep. Ze kwam klaar. Ze stopte even, waarna ze een nieuw condoom omdeed, mij in missio positioneerde, en mij neukte en aftrok tot ik klaar kwam.

Geen slechte date op zich, maar ik kom niet meer terug. De formaten die ze op Kinky (19cm) en ShemaleWiki (21cm) hanteert zijn beide overdreven. Daar gaat denk ik iedereen die een paar Kinky-ervaringen op zak heeft ook wel van uit... dat het met de werkelijkheid waarschijnlijk een centimeter of 2 scheelt. In dit geval waren er wel meer dan 2cm bij verzonnen. De omtrek van 8cm haalt ze ook duidelijk niet. Maar goed, "size doesn't matter", zeggen sommigen. Als je er maar wat mee kan. Maar dat viel voor mij eigenlijk ook een beetje tegen. Wel top dat ze nog steeds € 150,- hanteert, waar de meesten € 200,- of soms al € 250,- vragen.

Link naar ShemaleWiki: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5225&lan=en
 
Je trekt een aantal terechte conclusies
Maten zijn altijd overdreven wat ook geldt voor de meeste foto's

maar als ik je verslag lees ben je toch behoorlijk aan je trekken gekomen?
Daarnaast is Rebecca wel een knappe dame die alles wat ze vertelt in haar advert verteld redelijk goed waarmaakt
 
Het was gewoon wel redelijk. Prima. Wel oké. Niet slecht, maar ook niet heel goed of zo. Een 7- als cijfer? Ik voelde gewoon niet zoveel bij wat zij deed. Ik vond haar zelf niet echt knap (beetje apart gezicht), maar da's persoonlijk. Had wel het idee dat ze inderdaad de tekst uit haar advertentie goed wil waarmaken. Ze gaf me niet het idee dat ze me afwerkte en had ook geen afstandelijke, zakelijke houding of zo.
 
Ik ben hier vandaag langs gegaan, afspraak maken ging makkelijk, kreeg natuurlijk een verkeerd adres op, maar goed was aan de overkant op een doorgaande drukke weg in Rotterdam.
Eenmaal binnen schrok ik van haar gezicht, ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ben geschrokken en zei het ook tegen haar, ze gaf aan dat haar haar anders zat.
Nou weet ik dat er aan foto's lekker op los wordt bewerkt, maar ik schrok er zo van dat ik ben weggegaan.
Dus ga niet te veel op haar foto's af, deze zijn flink bewerkt;);)
 
Eenmaal binnen schrok ik van haar gezicht, ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ben geschrokken
Licht uit en desnoods een aardappelzak over d'r smoeltje. Zie je er nix meer van 🤣🤣🤣

Maar ff serieus gap, echt jammer en zonde van de tijd, die je eet in hebt gestoken. Heb je nog een andere shemale, als alternatief, op de korrel gehad?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan