Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat kun je allemaal met haar? Kan geen recensie van haar vinden zo snel... Zegt wel dat ze maar een paar dagen zou blijven, hopelijk niet volgende week al weg...
 
Iemand ervaring met Ruby?
Vanavond eens langs gegaan omdat de foto's mij heel erg aanspraken & ik toch al 2 keer goeie ervaringen heb gehad bij Relax.

Spijtig genoeg deze keer minder. Zou eigenlijk wel kunnen dat het de dame is van de foto's, zelfde borsten & etnisch type. Enkel denk ik niet dat ze 25 jaar geleden al foto's van zo een kwaliteit konden maken. Schat haar rond de 50, klein buikje, wat stevigere kont. Spreekt enkel Italiaans.

Wel super goede & zeer lange pijpbeurt (met condoom), sex gewoon. Kussen deed ze niet. Heb ook niet aangedrongen. Als ik er moet om vragen, is het voor mij al over. Kon niet klaar komen. Heeft dan hele tijd handjob gedaan. Toen wekker af ging, zei ze dat ze mijn nog 15min extra gaf. Verder handjob gedaan, maar kwam niet. Had mij verwacht aan jonger persoon & zat daar wat met mijn gedachten.

Bazin met me naar buiten gestapt om te vragen of ze gepijpt had zonder condoom & of ik tevreden was. Dus denk dat ze al reklamaties had gehad. Was uiteindelijk eig niet slecht, maar mijn ding niet.
Spijtig genoeg de reviews van Emily hier niet gelezen. Zat nog te twijfelen
 
Vanavond eens langs gegaan omdat de foto's mij heel erg aanspraken & ik toch al 2 keer goeie ervaringen heb gehad bij Relax.

Spijtig genoeg deze keer minder. Zou eigenlijk wel kunnen dat het de dame is van de foto's, zelfde borsten & etnisch type. Enkel denk ik niet dat ze 25 jaar geleden al foto's van zo een kwaliteit konden maken. Schat haar rond de 50, klein buikje, wat stevigere kont. Spreekt enkel Italiaans.

Wel super goede & zeer lange pijpbeurt (met condoom), sex gewoon. Kussen deed ze niet. Heb ook niet aangedrongen. Als ik er moet om vragen, is het voor mij al over. Kon niet klaar komen. Heeft dan hele tijd handjob gedaan. Toen wekker af ging, zei ze dat ze mijn nog 15min extra gaf. Verder handjob gedaan, maar kwam niet. Had mij verwacht aan jonger persoon & zat daar wat met mijn gedachten.

Bazin met me naar buiten gestapt om te vragen of ze gepijpt had zonder condoom & of ik tevreden was. Dus denk dat ze al reklamaties had gehad. Was uiteindelijk eig niet slecht, maar mijn ding niet.
Spijtig genoeg de reviews van Emily hier niet gelezen. Zat nog te twijfelen
Jammer van de slechte ervaring.
Review kon je niet lezen over Emily want ze heeft er geen.
Tot nu dus, waarvoor dank alvast.
 
Review kon je niet lezen over Emily want ze heeft er geen.
touttout, er zijn wel reviews van emily. die zijn te vinden onder 'emy', emmanuela's angels te waasmunster.
Ziet er een knappe uit.
Kloppen de foto's een beetje?

nee, 't zijn oude foto's.

ik vond altijd dat emy/emily een geweldig lichaam had, waar zelfs een eunich nog een joekel van een erectie zou krijgen.
helaas is ze ondertussen een pak zwaarder geworden.
niet dik, geen zwembandjes, maar toch niet meer zo knap als vroeger.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zelf toch ook eens naar Relaxdreams gegaan voor een uurtje plezier met Sisi, na de vele lovende commentaren die ik hier mocht lezen over haar. Het was voor mij de eerste keer dat ik naar dat huis trok, en om eerlijk te zijn ik zou haar nooit boeken op basis van enkel de advertentie of foto's op RL of RD-site.

Toen ze de kamer binnenkwam was ik echter verrast. Ze ziet er echt niet mis uit, beter dan op de foto's. Maar bon, ik kwam vooral voor de service. En ik moet zeggen, ik heb het me absoluut niet beklaagd.

Ze stelde een korte massage voor om te beginnen. Ik stemde in, wat ik normaal nooit zou doen, want een massage is iets wat ik evt. toelaat om de tijd vol te maken, maar niet om mee te beginnen. (tijdverlies)
Ze begon bij mijn benen, maar al gauw zat ze mijn kont en kontgaatje zachtjes te bewerken. Zalig! Na een tijdje begon ik ook te tasten naar haar poesje en kontje, en al gauw begeleidde ze mijn hand naar daar waar ze het het liefst had, terwijl ze zelf langzaam en zachtjes begon met haar befaamde prostaatmassage. Heerlijk! Langzaam ging ze verder met ook mijn ballen en pik, terwijl ze ook mijn vinger in haar kontgaatje begeleidde.
Al gauw waren we elkaar aan het vingeren, aftrekken, masseren, likken en tongzoenen dat het een lieve lust was. Ik moest me inhouden om niet dan al mijn kruid te verschieten, wat me lukte door haar op haar rug te leggen en haar klitje te beffen terwijl ik met 1 vinger in haar kont zat en met twee vingers in haar lekkere kutje. Na enkele minuten zag en voelde ik dat ze niet ver meer van een orgasme verwijderd was en kon ik haar laten squirten. Ze genoot er duidelijk van, want ze duwde steeds opnieuw mijn hand en hoofd naar beneden. Ik deed haar een tweede keer squirten en dan was het duidelijk mijn beurt. Ze nam een soort van buttplug (kleintje, gelukkig) en bracht die bij me in, ondertussen gaf ze me een deepthroat pijpbeurt van jewelste. Ik kon nu echt het zaakje niet langer uitstellen en kwam superhard klaar. Hoewel ik haar verwittigde dat ik op ontploffen stond, hield ze niet onmiddellijk op met de pijpbeurt en kreeg ze een deel in haar mond. Ze vond het duidelijk niet erg, want ze bleef daarna ook nog likken en zuigen aan mijn eikel.

Ik ben moe maar voldaan op bed blijven liggen en zij kwam me schoonmaken/opfrissen.

Ik keek op de klok en 50 minuten waren reeds voorbij gevlogen.
Nadien nog even gebabbeld, en uiterst voldaan huiswaarts gekeerd.

Niet geneukt, en toch een zalig uurtje beleefd met haar! Ze ziet me vast en zeker nog terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan