Review websites nu al achterhaald

  • Onderwerp starter Voormalig lid 635
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas is de review functie (nog) wel door de dames aan en uit te zetten. Bij 1 of meer slechte reviews zetten de meeste hem maar uit en is er niks meer zichtbaar.
Ik begreep dat kinky er over nadenkt om dat uitschakelen in de toekomst niet meer mogelijk te maken. Laten we hopen dat ze dit ook echt gaan doen, dit zou een enorme upgrade zijn voor de site.
Tot die tijd kunnen we er wel een beetje vanuit gaan dat dames zonder review functie op z'n minst verdacht zijn.
 
Helaas is de review functie (nog) wel door de dames aan en uit te zetten. Bij 1 of meer slechte reviews zetten de meeste hem maar uit en is er niks meer zichtbaar.
Ik begreep dat kinky er over nadenkt om dat uitschakelen in de toekomst niet meer mogelijk te maken. Laten we hopen dat ze dit ook echt gaan doen, dit zou een enorme upgrade zijn voor de site.
Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Veel adverteerders hebben die review functie bewust niet aanstaan. Als kinky het gaat verplichten zullen ze adverteerders kwijt raken en ze verdienen aan adverteerders.
 
Tering,

99.9% van de sekswerkers werkt onder een alias. Alle informatie is zo goed als fictief. Zelfs het prepaid nummer is niet gekoppeld aan een prive persoon. Wellicht herleidbaar maar je kunt niet echt iemand eraan koppelen op een publieke database tenzij diegene dat zelf gedaan heeft.

Hookers is gestopt ermee omdat ze de user reviews over willen hevelen naar kinky; en met goede reden. User Generated Content. In het kort is het voor een website zoals kinky niet alleen zinvol in google search maar het geeft ook veel meer activiteit weer en houdt de time spend on site aanzienlijk hoger, want jij of een ander wilt natuurlijk wel weten wat een ander erover schrijft.

Kinky hookers etc is destijds allemaal overgenomen, door een partij waar ik vroeger ook voor gewerkt had. Het zou me niks verbazen als er gewoon ge-reorganiseerd is, en de leidraad naar meer omzet is gegaan. Hookers past daar qua verdienmodel ondanks de naam ook niet bij.

AVG kan de pot op. En reviews zijn ook enorm biased. Ik kan feitenlijk niet naar iemand toe zijn gegaan maar wel betichten over een slechte ervaring. Reviews moet men gewoon in z'n geheel schrappen op Kinky.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer heeft de rechter dat bepaald dan? Volgens mij gebruikte Hookers dat (schijn)argument alleen maar om het forum te kunnen opblazen, zijn ze in ieder geval niet veroordeeld door een rechtbank o.i.d.
Waarom zouden ze dat forum willen opblazen? Er is geen rechter die dat bepaald heeft omdat ze het zover niet wilden laten komen. Midhold zit niet te wachten op negatieve publiciteit. Hookers was al een paar keer negatief in het nieuws. Dus uit voorzorg zelf de stekker ermaar uitgetrokken. Er waren natuurlijk ook een berg leden verbannen van hookers en naar wat ik begrepen heb zijn die gaan klagen bij de instanties. Het probleem is natuurlijk dat er geen 24 uurs moderatie zat. Dus je kunt niet alles zien. Op de social media kan je een naaktfoto posten maar die is er heel snel weer af. Op hookers mocht je al geen adressen van dvp's neerzetten. Er werden zaken gepost die niet tegen de AP waren en die werden niet altijd opgemerkt. Argument was dat ze geen 24 uur moderatie hadden maar daar heeft geen rechter begrip voor. Daar hoef je niet mee aan te komen. Maar zoals Bbwlover83 zegt: bel ze maar dan hoor je het. Dit is een klein forum net als de andere vergelijkbaar fora dus je valt niet op. En als je wil blijven bestaan zou ik dat zo houden;)
 
Ik vond dat de moderatie op hookers op zich best wel actief was, maar vrees dat ze teveel vijanden hadden gemaakt..
Je werd daar bij het minste en geringste geband, en dat zet kwaad bloed bij velen.
Dit forum heeft inmiddels best veel leden, maar zolang niemand klaagt en tevreden is kan het lang goed gaan.
 
Je werd daar bij het minste en geringste geband, en dat zet kwaad bloed bij velen.

Hookers werd ook veel misbruikt om valse positieve reviews te plaatsen of om juist snel reclame voor een dame of seksbedrijf te maken. Ook werden er daar vete's uitgevochten dat linksom rechtsom dat hele forum beschermd moest worden.

Nja kan er ook wel bij inkomen. Jaren hebben ze gedraaid, het was mischien een aflopende zaak. Tijd voor wat anders.
 
Er wordt bij kinky wel gewerkt om recensies betrouwbaar te maken, ikzelf heb ( of had) meerdere accounts, en toevallig twee reviews geschreven bij een dame met verschillende accounts, met als gevolg alles geblokkeerd. Dus maar weer een Elias mail aangemaakt, kan ik in ieder geval weer met een account erop. Ik heb gebeld, en je mag maar een account hebben op kinky was het antwoord, dit om fraude te voorkomen.
 
Ik kan zeker beamen dat ze hun best doen de boel te verbeteren, ze willen kinky naar een hoger level tillen. Het blijft altijd wel lastig om iedereen tevreden te houden.
Blijft natuurlijk ook gewoon een commercieel bedrijf natuurlijk.
 
Ik kan zeker beamen dat ze hun best doen de boel te verbeteren, ze willen kinky naar een hoger level tillen. Het blijft altijd wel lastig om iedereen tevreden te houden.
Blijft natuurlijk ook gewoon een commercieel bedrijf natuurlijk.
Het komt denk ik neer op het volgende: kies je als Kinky voor kwantiteit of kwaliteit. Momenteel lijkt het mantra te zijn 'de betaler (dat is de aanbieder) bepaalt'. Dit zorgt voor veel advertenties en inkomsten, maar de vrager komt er bekaaid van af, want de kwaliteit van de advertenties (door dat makkelijke gemanipuleer met het in- en uitschakelen van de reviewfunctie) is behoorlijk laag.
 
Hookers werd ook veel misbruikt om valse positieve reviews te plaatsen of om juist snel reclame voor een dame of seksbedrijf te maken. Ook werden er daar vete's uitgevochten dat linksom rechtsom dat hele forum beschermd moest worden.

Nja kan er ook wel bij inkomen. Jaren hebben ze gedraaid, het was mischien een aflopende zaak. Tijd voor wat anders.
Dat klopt maar dat zal je op elke prostitutie recensie site hebben.
Op hookers hadden ze officieel dat je maar 3 recensies van dezelfde dame mocht plaatsen om gratis reclame te maken. Deed ik ook in ruil voor een paar positieve recensies mocht ik een keer gratis. Ik kwam toch wel maar scheelde me een keer 100 euro. De dame kreeg wel een berg klanten daardoor naar haar eigen zeggen.
Gehaaide tante. Nu zou ik dat niet meer doen. Ik was overigens niet de enige.
 
Zolang ik recensenten als TheRealMan zie op kinky, 31 reviews van 4.7 en hoger in een bestek van 2 maanden blijf ik toch heel veel vraagtekens hebben bij betrouwbaarheid van kinky. Als je reviews leest dan schat ik dat zijn wandelbudget zo rond de 6-8000 EUR per maand ligt. Het is niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. het liedje van Corry Konings komt naar boven….
 
Dat klopt maar dat zal je op elke prostitutie recensie site hebben.
Op hookers hadden ze officieel dat je maar 3 recensies van dezelfde dame mocht plaatsen om gratis reclame te maken. Deed ik ook in ruil voor een paar positieve recensies mocht ik een keer gratis. Ik kwam toch wel maar scheelde me een keer 100 euro. De dame kreeg wel een berg klanten daardoor naar haar eigen zeggen.
Gehaaide tante. Nu zou ik dat niet meer doen. Ik was overigens niet de enige.
Je kan het nog altijd aanbieden bij een dame die je leuk vindt. :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan