Recensie Roksolana, Amstelveen (voorheen Leiden, Breda) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
418
19/12/21
432
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2107961-roksolana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag het er toch maar op gewaagd en haar bezocht . Ja foto's zijn geshopt maar ze ziet er goed uit . Mooie borsten ( wel fake) en prima figuur. Zij zoent lekker en ook met tong . Pijpt uitstekend en bij het beffen geniet zij zelf ook .
Heerlijk bij missionarisstandje mijn kruit verschoten. Na 45 min stond ik voldaan buiten.
 
Wat mocht je betalen voor een trio als ik dat vragen mag? Lijkt me een spannende optie. Ik zie helaas ook geen advertentie van Reichel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat mocht je betalen voor een trio als ik dat vragen mag? Lijkt me een spannende optie. Ik zie helaas ook geen advertentie van Reichel.
300 voor een uur . Ik vond Roksolana de betere van de 2 . Ik vond Reichel te passief . Heb op kinky ook alleen Roksolana een review gegeven. Ik denk dat Reichel naar huis is .
 
Probeerde vandaan een afspraak met haar te maken, maar ze reageert zo vlug als dikke stront op de app. Dus heb het naar opgegeven. Kreeg ook een selfie van haar, maar betwijfel of dat wel dezelfde dame is. Misschien wel beter zo dat het niet is gelukt.
 
Die dame die nu in Leiden zit is niet Roksolana, ze gebruikt op de een of andere manier wel haar profiel, maar de foto's die ze appt zijn van een totaal andere dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gisteren bij deze dame geweest in Breda mooie lange blonde dame iets ouder dan foto maar erg aantrekkelijk heb een uurtje heerlijke gfe gehad en dame geniet er zelf ook van
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2107961-roksolana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijke lustige date met Roksolana gehad. Tongzoenen gaat hard, beffen vindt ze heerlijk! Pijpt diep, zonder condoom en neemt hem echt zover ze kan. Na afloop wat chip-chat over muziek, chillen, douchen en de deur weer dicht getrokken in Breda.
Ik vond haar in het echt beter dan op de foto's die zwaar geshopt zijn. Na afloop was ze een soort van overactief dametje, het had wel wat 😀
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2107961-roksolana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Roksolana bezocht in Amstelveen . Absoluut geen spijt van . Was weer een heerlijk weerzien. Ja foto's zijn van aantal jaren terug . Ik vind dat ze een lekker figuur heeft . Leuk koppie en fijne energie . Bij binnenkomst al lekker knuffelen en tongzoenen. Na afrekenen snel opfrissen en ze lag al helemaal naakt op bed te wachten. Zoenend en strelend elkaar lekker opwinden . In standje 69 beland en haar gebeft ( ik weet dat ze daar van houd) . Kwam ook lekker klaar . Vervolgens heeft ze mij heerlijk gepijpt . Ik moest mij echt inhouden om niet te komen . Daarna haar diep en hard geneukt. Ineengestrengeld kwamen we na een tijdje weer klaar . Vervolgens lekker nagenieten en geknuffeld. Jammer dat ze er maar een weekje is .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan